1290 SUPER ADVENTURE S

1290 SUPER ADVENTURE S

ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Звичайно, він має потужний двигун, але його повний контроль став можливий завдяки безперебійно працюючому програмному та електронному пакету. MTC (система контролю тяги KTM, чутлива до кута нахилу - слідкування за відпрацьованими газами на мотоциклі), ABS на поворотах і режими їзди підтримують Вашу їзду - і роблять це м'яко, майже непомітно.

RIDER AIDS

Пакет допомоги MSC від BOSCH - це перша в світі чутлива до кута нахилу система ABS. Це дозволяє гонщикам завжди використовувати повну потужність своїх гальм, в той час як система регулює тиск у гальмах відповідно до кута нахилу мотоцикла для більш безпечного і передбачуваного гальмування в більш широкому діапазоні умов і сценаріїв. При необхідності його можна не тільки відключити, але і перевести в режим бездоріжжя.
Як випливає з назви, TPMS (система контролю тиску в шинах) контролює тиск в шинах (відображається) і негайно попереджає водія про будь-які втрати тиску, раптові або поступові, про пошкодження шини або витоку клапана.
Система контролю тяги мотоцикла (MTC) - це чутлива до кута нахилу система, яка реагує протягом декількох мілісекунд, як тільки заднє колесо виходить з-під контролю. Як би плавно і швидко вона не відкривалася, система закриває дросельну заслінку, щоб відновити зчеплення з дорогою. Стандартний антипробуксовочний механізм мотоцикла (MTC) пропонує чотири різних режими їзди - «Вулиця», «Спорт», «Дощ» і «Позашляховик», які вибираються за допомогою багатофункціонального перемикача на лівій рукоятці. Це, і є вимикач для сміливців!
Після 10 секунд руху і 150 метрів відстані, індикатор повороту автоматично зупиниться. При повторному натисканні він перераховується з нуля. Велике поліпшення з точки зору безпеки, так як тепер неможливо забути скинути індикатори.
Як тільки цей режим активований, режим «поїздка по дротах» обмежує реакцію дроселя і пікову потужність, надаючи Вам повний контроль, де б Ви не знаходилися. Це дозволяє водієві при необхідності заблокувати заднє колесо - необхідна умова для бездоріжжя і навмисно виконаних гірок. Функція ABS залишається активною на передньому колесі навіть в цьому режимі.
Режим Offroad TC допускає прослизання до 100% - тобто подвійну швидкість обертання заднього колеса - для амбітного використання на бездоріжжі. Увімкніть його і з легкістю справьтесь з керованими заметами.
Позашляховий режим ABS дозволяє водієві блокувати заднє колесо в міру необхідності, що є обов'язковою умовою для досконалої поїздки по бездоріжжю і навмисно виконаних гірок або опор. Функція ABS залишається активною на передньому колесі, але вона спрацьовує пізніше, ніж на вулиці, і створює гальмівний тиск іншим способом, щоб легше знаходити зчеплення на пухких поверхнях.
Стандартний круїз-контроль сміється над далекими поїздками по автомагістралі. Перемикачі на лівій стороні керма і дисплей на приладовій панелі TFT, дозволяють водієві інтуїтивно встановлювати і змінювати необхідну швидкість, так що Ви опинитеся там, де справжні веселощі починається із запасною енергією.
Забудьте про ключі запалювання і механічно заблокованих паливних кришках. Все, що Вам потрібно, це «безключовий» доступ у Вашій кишені.
KTM MY RIDE
З системою KTM MY RIDE до мотоциклу можна підключити смартфон, що дає водієві можливість приймати телефонні дзвінки, слухати музику, використовуючи додаток для навігації.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.