ШАСІ

Шасі є невід'ємною частиною відчуття, яке відчуває гонщик зі своїм мотоциклом. Нове шасі на KTM 250 SX-F призначене для забезпечення точного зворотнього зв'язку між треком і гонщиком, а також знижує жорсткість типової місцевості для мотокросу. Нова легка високотехнологічна сталева рама виготовлена ​​з хром-молібдену і володіє оптимізованими характеристиками вигину, які поглинають ці великі удари, а також забезпечують чудову маневреність і стабільність на високій швидкості. Протягом 2019 року двигун був піднятий в рамі на 1 ° навколо шарніра поворотного важеля, покращуючи керованість і зчеплення переднього колеса. Удосконалення цього нового шасі гарантують, що KTM 250 SX-F залишається одним з найбільш захоплюючих мотоциклі.
рама
Каркас на KTM 250 SX є абсолютно новим і виготовлений з Гідроформованих труб з хромомолібденової стали. Зварений роботом для кращої послідовності і поліпшеної якості. Покращена жорсткість була спеціально розроблена, щоб збалансувати маневреність і комфорт. Переглянута рама розрахована на роботу в унісон з підвіскою для забезпечення відмінної стійкості на високій швидкості. Рама також оснащена підніжками «без бруду», які мають просту, але ефективну систему самоочищення, яка забезпечує повернення підніжок в початкове положення, забезпечуючи повний контроль в будь-яких умовах. Двигун в рамі KTM 250 SX був піднятий на 1 ° навколо шарніра поворотнього важеля, покращуючи керованість і зчеплення переднього колеса. Нові алюмінієві навіси зменшують вагу. У 2019 року всі рами SX мають таке ж високоміцне порошкове покриття, що і машини KTM Factory, і поставляються зі стандартними захисними кожухами рами. Легкий алюмінієвий підрамник на 40 мм довшим для поліпшення стійкості заднього крила.
KTM 250 SX-F оснащений поліпшеним цільним поворотним важелем з поздовжніми прорізами для осі на 5 мм, що дозволяє краще регулювати колісну базу в залежно від обставин для крутих поворотів на гусеницях типу SX або більшої стійкості по прямій лінії, коли вона стає швидкою і нервовою . Виготовлений за технологією гравітаційного лиття під тиском, маятник має виняткову міцність при мінімально можливій вазі. Маркування вимірювання ланцюга на маятнику видно зверху, що спрощує настройку ланцюга і робить її більш точною.
колеса
KTM використовує легкі втулки з ЧПУ і високоякісні диски Excel на всіх моделях SX, гарантуючи максимальну стабільність і мінімальну вагу. Для 2019 року ніпелі з алюмінієвих спиць мають перероблену конструкцію, яка зручно знижує частоту, з якою спиці повинні бути затягнуті. Колеса оснащені новітніми шинами Dunlop Geomax MX 3S, що забезпечують максимальне зчеплення і стійкість, і ефективно передають всю потужність на землю.
передня підвіска
Всі повнорозмірні моделі SX оснащені надлегкою передньою вилкою WP AER 48. Це вилка з пневматичною пружиною діаметром 48 мм з окремими функціями для кожної ніжки вилки, це означає, що демпфируючі функції знаходяться праворуч, а пневматична пружина - ліворуч. Ліве перо має двокамерну систему з капсульним повітряним картриджем, що допомагає запобігти втраті тиску повітря. По суті, це означає, що в рідкісному випадку негерметичного зовнішнього ущільнення внутрішній тиск в картриджі утримує мотоцикл в нормальному положенні. Пневматична пружина виключно проста у використанні і може регулюватися під будь-яку вагу водія за допомогою одного повітряного клапана і повітряного насоса, який поставляється разом з мотоциклом. Праве перо вилки включає в себе демпфуючий картридж для відповідності вимогам одиночній демпфирующей ніжки і може бути відрегульована відповідно до умов траси і уподобаннями водія. (Стиснення зверху, відскік знизу, 30 кліків кожен). У 2019 нові настройки поліпшили характеристики демпфірування, забезпечуючи відмінне відчуття і контроль переднього колеса.
гальмівна система
ГАЛЬМІВНА СИСТЕМА Високотехнологічні гальма Brembo завжди були стандартним обладнанням на всіх мотоциклах KTM для мотокросу. У поєднанні з легкими хвилястими дисками відома система забезпечує високий рівень ефективності гальмування, дозволяючи обійти конкурентів.
паливний бак
Легкий поліетиленовий бак об'ємом 7 л. Кришка паливного бака має внутрішню різьбу, яка забезпечує легке і герметичне закриття.
Корпус повітряного фільтра
Нова повітряна камера на KTM 450 SX-F була повністю перероблена, щоб забезпечити кращу динаміку потоку, і разом з новими підводними трубками, призводить до оптимальної потужності і реакції дросельної заслінки. Незважаючи на очевидні поліпшення продуктивності, новий дизайн також пропонує максимальний захист від забруднення повітряного фільтру. Великий повітряний фільтр Twin-Air встановлений на продуманій жорсткій клітці, яка зводить до мінімуму неправильну установку. Як і в попередніх моделях, обслуговування фільтрів виконується швидко і просто, і для нього не потрібні інструменти - стандартна оригінальна функція KTM.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.