ДВИГУН ТА ВИПУСК

Чотири такти привели мотокрос до неймовірно нових кордонів. Це майданчик, де KTM став домінуючою силою. Легкі і більш компактні, добре збалансовані інженерні шедеври силових агрегатів забезпечують провідну потужність. Прямо від виставкового залу KTM з чотирма тактами пропонує продуктивність READY TO RACE з перших хвилин гонки.
ДВИГУН
Версія 2019, визнана найпотужнішим двигуном в конкурсі MX2, ще більше розширює межі інновацій. Завдяки оновленням фаз газорозподілу, вихлопу, повітряного корпусу і EMS, весь силовий агрегат забезпечує ще більший крутний момент і потужність у всьому діапазоні 14000 об / хв. Його компактна структура сприяє чудій централізації маси, яка підтримує легку їздову здатність мотоцикла. Невелика вага, всього 25,9 кг, в поєднанні з компактним розташуванням двигуна і неперевершеною потужністю, ще раз робить новий KTM 250 SX-F реальною силою, з якою треба рахуватися, і в той же час як і раніше зручною для їзди як любителям, так і професійним гонщикам.
Невід'ємною частиною лідируючої в своєму класі потужності є головка циліндра з подвійним верхнім розподільчим DOHC. Він оснащений двома верхніми розподільними валами, які активують титанові клапани (впуск 32,5 мм, випуск 26,5 мм) через надлегкі, покриті DLC, штовхачі пальців. Для 2019 року розподільний вал випускних клапанів має нову систему газорозподілу, яка додатково покращує подачу потужності.
Колінчастий вал KTM 250 SX-F відрізняється жорсткою конструкцією і використовує короткий, легкий шатун, що сприяє неймовірно динамічній і ефективній подачі енергії. Підшипник великий шийки оснащений двома вкладишами, які кріпляться безпосередньо до шатуна. Ця конструкція є передумовою для надзвичайно високих рівнів оборотів двигуна і неперевершеною потужності 250 куб. Конструкція також збільшує довговічність, дозволяючи збільшити інтервали обслуговування колінчастого вала, що призводить до менших зусиль і витрат. Kolinchastyy val KTM 25
Компактні корпуси двигунів виготовляються з використанням процесу лиття під високим тиском, який допомагає знизити вагу, зберігаючи при цьому міцність і довговічність. Конструкція забезпечує оптимальне розташування валів поблизу центра ваги, що забезпечує кращу централізацію маси і полегшує їзду. Крім того, нові кожухи двигуна мають розумну структуру поверхні, яка зменшує знос, викликаний чоботами водія, зберігаючи їх зовнішній вигляд таким же свіжим, як і в день покупки.
KTM 250 SX-F тепер оснащений новою, більш надійної 5-ступінчастою коробкою передач. Передавальні числа були перенесені з попередника, але всі механізми мають поліпшення і посилення. Ще одна родзинка трансмісії - це перемикач передач. Подібно дизайну підніжки, він запобігає накопиченню бруду і гарантує, що наступна передача завжди буде доступна, незалежно від умов.
Сучасна система управління двигуном Keihin з електронним уприскуванням палива оснащена новим 44-міліметровим корпусом дросельної заслінки. Положення інжектора унікально і гарантує оптимальне розпилення палива і повітря на шляху до камери згоряння, що призводить до миттєвого відгуку і максимальної продуктивності при відкритті дросельної заслінки. Існують також окремі системи для холодного запуску і регулювання холостого ходу, а покращене ущільнення датчика MAP (MAP = Абсолютний тиск в колекторі) робить систему ще більш надійною. Перероблене кріплення дросельної заслінки забезпечує легкий доступ і більш плавну прокладку кабелів. Крім того, в 2019 році в ECU з'явилися нові карти, які були адаптовані до нових випускних отворів в головці блоку циліндрів, регулюючи тягу і управління пуском. Він також надає різні карти для кожної передачі відповідно до інформації, отриманої від датчика передачі, забезпечуючи максимальну потужність при перемиканні передач.
У 78-міліметровому циліндрі є легкий кований поршнень, виготовлений компанією CP за найвищими стандартами. Він має надзвичайно жорстку конструкцію і унікальну форму корони, яка підходить для камери згоряння з високим ступенем стиснення. Ступінь стиснення складає 14: 1, і завдяки поєднанню малих коливальних мас, двигун показує дуже вражаючі характеристики.
Висока частота обертання двигуна KTM 250 SX-F створює значну інерцію. Для протидії цим масовим силам двигун оснащений багатофункціональним балансувальним валом. Він ефективно знижує вібрацію, а також надає руху водяний насос і ланцюг приводу ГРМ.
KTM 250 SX-F оснащений надзвичайно міцною муфтою DDS, розробленою KTM (сталь з демпфірованного діафрагмою), зносостійкого сталевим кошиком і жаростійкими дисками зчеплення. Він використовує мембранну пружину замість звичайних спіральних пружин, що значно полегшує роботу зчеплення. Пружина діафрагми також досить компактна, щоб можна було вбудувати демпфуючу систему в маточину зчеплення, що сприяє кращому зчепленню і довговічності. Крім того, гідравлічна система Brembo забезпечує легке і точне використання зчеплення.
На KTM 250 SX-F використовується перевірений і потужний стартер виробництва Mitsuba. Як було доведено знову і знову, він забезпечує швидкий і надійний запуск, заощаджуючи Ваш дорогоцінний час і енергію, коли Вам це потрібно найбільше.
На всіх чотиритактних моделях в межах легкої досяжності є ліва ручка багатофункціонального перемикача карти, який володіє інноваційними функціями управління; слідкування за відпрацьованими газами; управління запуском і альтернативні криві потужності (стандарт <-> розширений). TRACTION CONTROL - це унікальна функція, яка має нову настройку на 2019 рік. Вона гарантує більш ефективне зчеплення і кращий контроль при прискоренні мотоцикла, особливо в складних дорожніх умовах. Її можна активувати на перемикачі на кермі під час їзди. Простим натисненням двох кнопок на холостому ходу водій також може активувати КОНТРОЛЬ ЗАПУСКУ, забезпечуючи найбільш ефективний запуск. Завдяки переробленої налаштуванні, Launch Control тепер отримує перевагу від Traction Control, зменшуючи обертання колеса для максимально можливого зчеплення. Перемикач карти також дає гонщикові можливість вибрати альтернативну карту потужності, крім стандартної конфігурації, надаючи йому варіанти під час гонки.
СИСТЕМА ОХОЛОДЖЕННЯ
Підтримка оптимальної температури двигуна має вирішальне значення для забезпечення постійної потужності протягом всієї поїздки. KTM 250 SX-F оснащений недавно розробленими радіаторами, які встановлені на 12 мм нижче, ніж у попередників. Це знижує центр ваги і ідеально відповідає дизайну нових кожухів, щоб досягти ідеальної ергономіки. Завдяки використанню технології CFD (обчислювальна гідродинаміка) в поєднанні з продуманою схемою циркуляції охолоджуючої рідини, інноваційна система забезпечує оптимальну температуру двигуна для максимальної продуктивності незалежно від умов. Радіатори також оснащені спеціальними захисними пристроями, які не тільки служать захистом від летять каміння і сміття, але також є захисною скобою, яка розсіює енергію навколо радіаторів.
вихлопна система
Коли справа доходить до поліпшеної потужності і продуктивності, новий вихлоп на всіх 4-тактних моделях відіграє ключову роль і дає результат, який важко перевершити. Він має нову, специфічну для моделі колекторну трубу з додатковим вдосконаленим резонатором під назвою FDH (Flow Design Header), який представляє собою невелику камеру навколо труби. Глушник має новий профіль з алюмінієвого рукава і нову заглушку, а також перероблений внутрішній дизайн. Нова форма дозволяє розібрати вихлоп без зняття амортизатора, а також забезпечує кращий доступ до амортизатора. Ще однією перевагою нової форми є більш тонка ергономіка, завдяки якій мотоцикл відчувається вже, без шкоди для нормативних меж шуму.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.