ЕРГОНОМІКА ТА КОМФОРТ

Здатність гонщика працювати в унісон зі своїм мотоциклом залежить від того, наскільки швидко і ефективно він зможе перенести свою вагу на мотоцикл. KTM приділяє велику увагу створенню кузова і ергономіки, які забезпечують найвищий рівень продуктивності. Це гарантує, що природне положення при їзді забезпечує найкращий можливий контроль, і, завдяки різним положенням керма, також може бути відрегульовано відповідно будь-яким водієм. Основне з'єднання водія з мотоциклом відбувається через сидіння, підніжки і кермо, і ці три точки дотику грають життєво важливу роль в підтримці рівноваги і контролю. Гонщик завжди шукає швидкий і конкурентоспроможний мотоцикл з прекрасним почуттям керованої спритності. KTM 250 SX 2019 року, як і вся лінійка SX, відзначені усіма необхідними перевагами, особливо коли справа доходить до гоночної ергономіки.
сидіння
Всі моделі SX мають сидіння нової форми, розроблені з урахуванням поліпшеної ергономіки. Чохол на сидіння оснащений нещодавно розробленими силіконовими смужками, які забезпечують краще відчуття і зворотний зв'язок для водія. Сидіння зручно прикріплено до мотоцикла за допомогою одного довгого бічного гвинта, що робить його безпечним і простим у зверненні.
кермо
Все повнорозмірні моделі SX оснащені однаковим високоміцним алюмінієвим конічним кермом, виготовленим NEKEN. Кермо фіксується в гумових демпфуючих опорах, які допускають два різних положення. Рукоятки стандартно поставляються з вулканізованою рукояткою ODI з правого боку і зручною фіксує рукояткою ODI, для якої не потрібно провід або клей, зліва. Вони також оснащені переробленою планкою-вкладишем з новим дизайном кришки, яка може бути прикріплена і видалена набагато швидше і простіше.
підніжки
Складні підніжки «No Dirt» запобігають засмічення стрижня підніжки навіть при їзді в глибоких коліях. Шукаєте більш високу позицію для катання? Просто встановіть підніжки моделей MY2018 EXC, які на 6 мм вище, ніж версії SX.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.