ШАСІ

Інженери KTM серйозно ставляться до втрати ваги будь-якого байка. В результаті вони створили моделі 2019 KTM EXC-F, які стали найтоншими, легкими і швидкими ендуро на планеті. А з електростартером в стандартній комплектації він втратив ще більше ваги, а заводитися став ще краще.
Рама
Високотехнологічна легка рама з хром-молібденової сталі відрізняється легкістю в управлінні, неймовірною керованістю, точними поворотами і чудовою стійкістю. Ви також можете розраховувати на високу жорсткість на кручення і низьку подовжню жорсткість. Це призводить до кращого поглинання енергії, створюваною переднmj. і задньою підвіскою, поглинаючи скачки і удари. Коротше кажучи: більше комфорту і менше втоми водія. Прилеглі збоку легкі опори головки двигуна (з'єднання головки блоку циліндрів і рами) сприяють зниженню рівня вібрації. Дві різьбових вставки в нижніх консольних трубках для безпечного кріплення захисту двигуна. Інженери КТМ змогли впоратися зі складним завданням, зробивши свою раму на 1.1 кг легше, ніж у самого легкого конкурента на ринку. Крім того, її легко обслуговувати, легко працювати з нею і у Вас з'являється більше місця для бензобака і інших компонентів в цілому. КТМ також має надлегкий підрамник з міцних алюмінієвих профілів, який важить на 900 грам легший.
Цей сучасний маятник дозволяє оптимізувати монтажну позицію амортизатора PDS, забезпечуючи більш прогресивну дію. Крім того, конструкція з литого алюмінію гарантує меншу вагу і ідеальну поведінку при вигині. Процес однокомпонентного лиття також усуває будь-які невідповідності і слабкі місця.
Колеса
Колеса EXC-F оснащені легкими маточинами і високоякісними ободами Giant, що гарантують максимальну стійкість при мінімальній вазі. Колеса оснащені шинами MAXXIS- і вони ідеально підходять для впевненої їзди по бездоріжжю і стійкості на дорозі.
Передня підвіска
Перевернута вилка WP XPlor 48 - це спліт вилка, розроблена WP в тісній співпраці з KTM. Вона оснащена пружинами з обох сторін, але має окремі функції для кожної вилки: демпфірування стиску встановлено на лівій стороні, а відбій - на правій. Вилку можна легко відрегулювати на стиснення і відбій за допомогою повороту циферблата на верхній частині вилок. Крім того, герметичний гідростоп гарантує відмінну стійкість до просідання. Завдяки високоякісним матеріалам і сучасному виробничому процесу вилка WP XPlor 48 - має 300 мм хід і володіє видатними характеристиками відбою і демпфірування. Зручний регулятор попереднього навантаження є стандартом Six Days і дозволяє виконати просту настройку попереднього натягу пружини в три етапи без інструментів (стандарт, + 3 мм, + 6 мм).
PDS є свого роду торговою маркою KTM, де амортизатор безпосередньо з'єднаний з верхньою стороною маятника. Ця установка може похвалитися найкращою геометрією монтажу і забезпечує дивно прогресивне демпфірування. Амортизатор встановлений близько до центральної лінії, що означає майже симетричні навантаження для маятника і рами і більше місця для вихлопної системи. Другий поршень працює разом із закритою чашкою (замість голки) в кінці ходу і підтримується прогресивної пружиною для виняткового опору стисненню. Різні механічно оброблені і анодовані компоненти і відмінна колірна обробка WP роблять цей амортизатор висококласним в порівнянні з менш вишуканими амортизаторами конкурентів.
Гальмівна система
Ніхто не може гальмувати сильніше, краще, швидше або жорсткіше Вас, адже високотехнологічні супорти Brembo поєднуються з легкими гальмівними дисками Wave і утворюють запаморочливий симбіоз ефективного гальмування. Сталевий гнучкий шланг переднього гальма має ефективний захист і вбудований канал для троса спідометра. Спочатку Ви обганяє, а потім гальмувати в рази ефективніше за своїх супротивників, а це і є запорука перемоги.
Паливний бак
Легкий поліетиленовий бак має ємність 8,5 л. Ви завжди зможете побачити, скільки палива залишилося, завдяки прозорому пластику. Натиснувши помаранчеву кнопку розблокування в центрі кришки паливного бака, багнетний механізм робить заправку швидкою і легкою. Він має вбудовану систему паливного насоса і датчик рівня палива. Крім того, паливна магістраль оснащена з'єднанням під баком під кутом 90 ° для кращого захисту від пошкоджень.
Повітряний фільтр
Конструкція корпусу повітряного фільтра забезпечує максимальний захист повітряного фільтра від забруднення, одночасно забезпечуючи максимальний повітряний потік в спокійній обстановці. Великий подвійний повітряний фільтр встановлений в жорсткій клітці, яка в той же час утримує систему на місці. Конструкція настільки проста, що Ви можете поміняти фільтр за лічені секунди, будучи з ніг до голови покриті брудом, без єдиного інструменту.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.