
450 EXC-F
450 EXC-F
ДВИГУН ТА ВИПУСК
Для підкорення найкрутіших підйомів або проходження складних поворотів, KTM винайшов лінійку складних 4-тактних ДВС для Enduro. Їх легка і компактна конструкція забезпечує моторну маневреність у вузьких зонах, а також забезпечує неймовірний крутний момент для підкорення наступного скелястого пагорба з величезною легкістю.

ДВИГУН
Потужність і крутний момент
Компактні розміри з лякаючою потужністю HP. Паливний SOHC KTM 450 EXC-F забезпечує роботу самих компактних і легких 450 на ринку з приголомшливими характеристиками у всьому діапазоні оборотів. Кращий в своєму класі і передовою, з омологацією Euro IV означає, що він не тільки екологічний, але і здатний заткнути всіх своїх конкурентів.
ДВИГУН
Компактні розміри з лякаючою потужністю HP. Паливний SOHC KTM 450 EXC-F забезпечує роботу самих компактних і легких 450 на ринку з приголомшливими характеристиками у всьому діапазоні оборотів. Кращий в своєму класі і передовою, з омологацією Euro IV означає, що він не тільки екологічний, але і здатний заткнути всіх своїх конкурентів.

ГОЛОВКА ЦИЛІНДРА
Верхній розподільний вал управляє впуском і випуском через оптимізовані порти, в той час як ультрасучасна камера згорання і водяна сорочка створ...
Верхній розподільний вал управляє впуском і випуском через оптимізовані порти, в той час як ультрасучасна камера згорання і водяна сорочка створюють неймовірну потужність при управлінні теплом. Чотири клапана двигуна спираються на надзвичайно жорсткі коромисла. Подвійні бічні кронштейни фіксують двигун на рамі і зменшують вібрації.

Колінчастий вал
Колінчастий вал KTM 500 EXC-F використовує короткий шатун, що робить його компактним і легким двигуном з миттєвою передачею потужності. Нерухоми...
Колінчастий вал KTM 500 EXC-F використовує короткий шатун, що робить його компактним і легким двигуном з миттєвою передачею потужності. Нерухомий великий колінчастий підшипник з двома вставленими в корпус вкладишами підшипника передає силу безпосередньо на шатун. Необхідна подача масла для цього підшипника забезпечується мастилом двигуна під тиском. Ця конструкція є найкращою з точки зору інтервалу обслуговування колінчастого вала.

Картер та кришки двигуна
Конструкція литих картеров забезпечує мінімальну вагу і дуже централізовану конфігурацію вала. Це робить двигун коротким і компактним, сприяючи...
Конструкція литих картеров забезпечує мінімальну вагу і дуже централізовану конфігурацію вала. Це робить двигун коротким і компактним, сприяючи ефективній централізації мас. Кришки двигуна також мають міцну структуру поверхні, яка зменшує знос, викликаний черевиками водія. Таким чином, Ваш EXC-F буде в чудовому стані набагато довше.

Трансмісія
Надійна 6-ступінчаста коробка передач має спеціальну обробку поверхні на 2-й, 3-й і 4-й передачах для забезпечення надійної роботи при максималь...
Надійна 6-ступінчаста коробка передач має спеціальну обробку поверхні на 2-й, 3-й і 4-й передачах для забезпечення надійної роботи при максимальних силових навантаженнях. Удосконалена конструкція важеля перемикання передач «No Dirt» запобігає заклинювання шарніра важеля і гарантує точне перемикання навіть в найбрудніших умовах. Всі 4-тактний двигун EXC-F оснащені датчиком положення включеної передачі для відображення включеної передачі.

СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ДВИГУНОМ
Сучасна система управління двигуном Keihin з електронним уприскуванням палива має сопло дросельної заслінки діаметром 42 мм. Завдяки унікальному...
Сучасна система управління двигуном Keihin з електронним уприскуванням палива має сопло дросельної заслінки діаметром 42 мм. Завдяки унікальному положенню інжектора реакція двигуна надає абсолютно нового значення слову «миттєвий». Окремі контури для холодного запуску і холостого ходу полегшують регулювання на місці. Посуньте дросель назад, коли двигун прогрівся і режим холодного запуску відключиться.

Цилідр та поршень
Усередині циліндра з отвором 95 мм працює кований поршень «box-type» зі надлегким поршневим пальцем. Його геометрія коронки ідеально адаптована...
Усередині циліндра з отвором 95 мм працює кований поршень «box-type» зі надлегким поршневим пальцем. Його геометрія коронки ідеально адаптована до камери згоряння, де його жорстка структура і легка вага, сяють. Завдяки низьким коливальним масам двигун настільки ж плавний, наскільки і потужний.

BALANCER SHAFT
Для врівноваження масових сил, в двигуні KTM 450 EXC-F використовується багатофункціональний балансування вал, встановлений збоку, який одночасн...
Для врівноваження масових сил, в двигуні KTM 450 EXC-F використовується багатофункціональний балансування вал, встановлений збоку, який одночасно приводить в рух водяний насос. Він був збалансований до досконалості, зводячи рівні вібрації до мінімуму, навіть при максимальних навантаженнях.

Зчеплення
KTM 450 EXC-F використовує розроблену KTM муфту DDS (сталь з демпфірованного мембраною) з зносостійким сталевим кошиком і надзвичайно жароміцним...
KTM 450 EXC-F використовує розроблену KTM муфту DDS (сталь з демпфірованного мембраною) з зносостійким сталевим кошиком і надзвичайно жароміцними дисками зчеплення і гільзами з азотированої сталі. У цій продуманій конструкції замість звичайних спіральних пружин використовується мембранна пружина, що значно полегшує роботу зчеплення. Мембранна пружина також залишає достатньо місця для системи демпфірування, яка буде вбудована в маточину зчеплення. На виході маємо: збільшену тягу, велику довговічність і неймовірно легке натиснення ручки зчеплення (1 пальцем). З цим гідравлічним зчепленням і приводом Brembo, управління мотоциклом виходить на абсолютно новий рівень.

Електростартер
KTM 450 EXC-F в стандартній комплектації оснащений унікальним електростартером, що дасть Вам величезну перевагу, як на старті гонки, так і в бу...
KTM 450 EXC-F в стандартній комплектації оснащений унікальним електростартером, що дасть Вам величезну перевагу, як на старті гонки, так і в будь-який її момент. Потужний стартер і надійна літій-іонна батарея будуть раз по раз запускати Ваші 450 кубиків натисканням кнопки. Для того, щоб знизити вагу до мінімуму, була прибрана система кік-стартера. Якщо ж Ви захочете його поставити, без проблем, просто замовте такий комплект в KTM PowerParts, і насолоджуйтеся стрибками на Кіке.

Система охолодження
Високоефективне охолодження
Перевірена система охолодження KTM направляє охолоджуючу рідину від головки циліндра, через раму безпосередньо до алюмінієвих радіаторів виробництва WP. Завдяки оптимізованої швидкості внутрішньої циркуляції і примусової вентиляції, розрахованої по CFD, система володіє чудовою ефективністю. Крім того, захист радіатора покращує відведення тепла, особливо в бруді. Вона також вбудована в передню частину кожухів, для захисту радіаторів при аварії.
Система охолодження
Перевірена система охолодження KTM направляє охолоджуючу рідину від головки циліндра, через раму безпосередньо до алюмінієвих радіаторів виробництва WP. Завдяки оптимізованої швидкості внутрішньої циркуляції і примусової вентиляції, розрахованої по CFD, система володіє чудовою ефективністю. Крім того, захист радіатора покращує відведення тепла, особливо в бруді. Вона також вбудована в передню частину кожухів, для захисту радіаторів при аварії.

Вихлопна система
Прекрасно налаштований
Обмеження по шуму є реальною проблемою для кожного виробника. Тому KTM доклала чимало зусиль для розробки своїх вихлопних систем. Всі 4-тактний двигун оснащені коротким високоякісним алюмінієвим глушником, встановленим якомога ближче до двигуна. Це означає більшу потужність, додаткову централізацію маси і кращу керованість. Удосконалена внутрішня конструкція знижує рівень шуму настільки, щоб залишатися в межах дозволеного рівня і в той же час забезпечувати відгук двигуна і продуктивність, очікувані від KTM.
Вихлопна система
Обмеження по шуму є реальною проблемою для кожного виробника. Тому KTM доклала чимало зусиль для розробки своїх вихлопних систем. Всі 4-тактний двигун оснащені коротким високоякісним алюмінієвим глушником, встановленим якомога ближче до двигуна. Це означає більшу потужність, додаткову централізацію маси і кращу керованість. Удосконалена внутрішня конструкція знижує рівень шуму настільки, щоб залишатися в межах дозволеного рівня і в той же час забезпечувати відгук двигуна і продуктивність, очікувані від KTM.