ШАСІ

Для 85 SX KTM успішно розробила шасі, яке не тільки справляється з жорсткою зарядкою 15-річну дитину, а й ефективно пристосовує легкого новачка до класу. Це ефективно досягається завдяки легій, високотехнологічній сталевій рамі. Він володіє оптимізованими характеристиками вигину, які забезпечують відмінні відчуття для гонщика і допомагають витримувати сильні удари, а також забезпечують відмінну маневреність і стабільність на високій швидкості. Кожен елемент спроектований так, щоб працювати в ідеальній гармонії і сприяти інтуїтивної поїздці.
Рамка на KTM 85 SX є зменшеною версією повнорозмірних рам, перевірених чемпіонатом. Вона професійно виготовлена ​​з використанням гідроформованих труб з хромомолібденової сталі, які зварені роботом, забезпечуючи високий рівень постійної якості. Характеристики гнучкості були спеціально розроблені для простоти в обігу і оптимального комфорту, в той же час працюючи в повній гармонії з підвіскою, щоб забезпечити чудову маневреність і стабільність на високій швидкості. Рама також оснащена ніжками «без бруду», які мають просту, але ефективну систему самоочищення, яка забезпечує повернення ніжок в початкове положення, забезпечуючи повний контроль в будь-яких умовах. У 2019 рами мають таке ж високоміцне помаранчеве порошкове покриття, що і заводські машини KTM, і поставляються зі стандартними захисними кожухами.
Виготовлений з легкого алюмінію, новий підрамник відрізняється більш коротким і компактним профілем. Тепер він на 75 мм коротше і на 0,2 кг легше, що не тільки сприяє загальному зниженню ваги, але і покращує централізацію маси.

ПІДВІСКА ТА КОЛЕСА

Диски Black Excel і втулки, оброблені на верстатах з ЧПУ, забезпечують найпотужнішу базу руху вперед на KTM 85 SX. Шини Maxxis були встановлені, щоб забезпечити виняткову стійкість на прямій і відмінне зчеплення з дорогою на найрізноманітніших ділянках, гарантуючи, що потужність закінчується там, де вона призначена - на землі.
Передня вилка KTM 85 SX оснащена тією ж технологією підвіски, що і у повнорозмірного мотокросу. WP AER 43 складається з конструкції з роздільними вилками, в лівій нозі якої знаходиться повітряна пружина в капсулах, а в правій - надійна система демпфірування масла. Він забезпечує значне поліпшення характеристик підвіски при значному зниженні ваги на 1,0 кг у порівнянні зі звичайними пружинними вилками. Важливо відзначити, що попереднє регулювання просте і може бути виконане за допомогою єдиного повітряного клапанного тиску і насоса припливного повітря. Конструкція також забезпечує легкий доступ до стиснення і відскоку клікерів.
KTM 85 SX оснащений заднім амортизатором WP Xplor PDS (Progressive Damping System). Дизайн пропонує високий рівень прогресії і відмінну реакцію. Він забезпечує колесу повний хід 305 мм і повністю налаштовується на попереднє навантаження, стиснення і відскок.
KTM 85 SX оснащений гальмівною системою Formula з радіальними супортами - чотири поршня спереду, два ззаду - з полегшеними гальмівними дисками Wave - спереду діаметром 240 мм, ззаду 210 мм. Система є еталоном з точки зору керованості та ефективності гальмування, забезпечуючи потужне і впевнене гальмування.
Нова повітряна камера на KTM 85 SX-F була повністю перероблена, щоб забезпечити кращу динаміку потоку, і разом з новими підводними трубками, призводить до оптимальної потужності і реакції дросельної заслінки. Незважаючи на очевидні поліпшення продуктивності, новий дизайн також пропонує максимальний захист від забруднення повітряного фільтру. Великий повітряний фільтр Twin-Air встановлений на продуманій жорстій клітці, яка зводить до мінімуму неправильну установку. Як і в попередніх моделях, обслуговування фільтрів виконується швидко і просто, і для нього не потрібні інструменти - стандартна оригінальна функція KTM.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.