ДВИГУН ТА ВИПУСК

Двотактні KTM підкорювали треки MX протягом десятиліть і, безсумнівно, є найшвидшими на треку сьогодні. Завдяки постійному, непохитному прогресу, ці двигуни встановлюють еталон продуктивності і технологій з ідеальним поєднанням потужності, ваги та контролю. Завдяки мелодійним звукам з високим числом обертів, 2-тактні KTM продовжують захоплювати дух.

ДВИГУН

Знадобився найвищий рівень винахідливості, щоб поєднати виграшну формулу більших двотактних двигунів KTM з компактним 85-кубових двигуном. Використовувався спеціальний виробничий процес, що забезпечує вражаючу економію ваги без шкоди для міцності або довговічності. Суперкомпактна силова установка оснащена 6-ступінчастою коробкою передач і забезпечує кращу в своєму класі потужність і керованість у всьому діапазоні оборотів. Силовий клапан грає ключову роль в налаштуванні подачі потужності відповідно до умов траси і здібностями гонщика, що робить його єдиним конкурентом, здивованим неймовірною продуктивністю.
Циліндр на моделі 2019 має діаметр і робочий хід 47 / 48,95 мм. Він оснащений складною системою силових клапанів, яка управляє як випускним клапаном, так і допоміжними випускними отворами, забезпечуючи мотоциклу чудовий крутний момент і потужність. Це призводить до значних середнім характеристикам, зменшуючи необхідність перевантаження зчеплення в суглинних або піщаних умовах. Регулювальний гвинт дозволяє регулювати час відкриття силового клапана відповідно до переваг водія і умовами дороги. Подальше уточнення може бути виконано шляхом перемикання між різними пружинами силових клапанів (доступно в каталозі KTM PowerParts), які регулюють швидкість, з якою відкривається силовий клапан, роблячи подачу енергії сильніше або плавніше, в залежності від уподобань
Картери виготовляються з використанням процесу лиття під високим тиском, зводячи товщину стінок до мінімуму при збереженні міцності і довговічності. Конструкція корпусів дуже компактна і спрямована на те, щоб розташувати шахти якомога ближче до центру тяжіння, що сприяє кращому управлінню
85 SX оснащений легкою і міцною 6-ступінчастою коробкою передач. Передавальні числа були розроблені, щоб ідеально відповідати характеристикам двигуна, а просте і точне перемикання передач дозволяє водієві швидко і впевнено вибирати наступну передачу. Ще одна родзинка трансмісії 85 SX - це педаль перемикача передач. Подібно дизайну підніжки, він запобігає накопиченню бруду і гарантує, що наступна передача завжди буде доступна, незалежно від умов.
КTM 85 SX оснащений карбюратором MIKUNI TMX. Цей 38-міліметровий карбюратор забезпечує плавну і контрольовану потужність аж до обмеження оборотів. З новим впускним колектором карбюратор нахилений на 7 °, щоб зменшити перелив палива. І він менш чутливий до різних висот і температур, тому Ви можете використовувати його де завгодно і коли завгодно.
Всі двотактні моделі оснащені новим блоком управління CDI з сучасним обладнанням, яке покращує характеристики запуску двигуна. Криві запалювання залишаються без змін.
KTM 85 SX відрізняється міцним і надійним зчепленням. Це забезпечує надзвичайно компактний дизайн, а також сприяє видатній довговічності. Зчеплення легко приводиться в дію гідравлічною системою Formula, яка також забезпечує постійну компенсацію зазору, зберігаючи точку зчеплення однаковою протягом всієї поїздки і при будь-яких умовах.
KTM 85 SX оснащений легким колінчастим валом з оптимізованим балансуванням для зниження вібрації і коливання маси. Незважаючи на легкість колінчастого вала, інерція обертання не було порушено, що забезпечує максимальний крутний момент і обороти, а також простоту водіння.

СИСТЕМА ОХОЛОДЖЕННЯ

Тримання оптимальної температури двигуна має вирішальне значення для забезпечення постійної потужності протягом всієї поїздки. KTM 85 SX оснащений недавно розробленими радіаторами, які встановлені на 12 мм нижче, ніж у попередників. Це знижує центр ваги і ідеально відповідає дизайну нових кожухів, щоб досягти ідеальної ергономіки. Завдяки використанню технології CFD (обчислювальна гідродинаміка) в поєднанні з продуманою схемою циркуляції охолоджуючої рідини інноваційна система забезпечує оптимальну температуру двигуна для максимальної продуктивності незалежно від умов. Радіатори також оснащені спеціальними захисними пристроями, які служать не тільки для захисту від летять каміння і сміття, а й як розпірки, яка розсіює енергію навколо радіаторів в разі удару.

ВИХЛОПНА СИСТЕМА

Система випуску відпрацьованих газів була розроблена для того, щоб ідеально відповідати силовим характеристикам двигуна і сприяє видатній всебічній продуктивності і керованості. Колекторна труба використовує 3-х мірну штампування. Після того, як компоненти відформовані, вони зварені роботом для забезпечення найвищого рівня якості, стабільності і довговічності. Легкий і компактний глушник гарантує, що приємний 2-тактний звук і безпечно потрапляє в межі шуму FIM.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.