1090 ADVENTURE R

1090 ADVENTURE R

ДВИГУН ТА ВИПУСК

Вдосконалений двигун V2 з робочим об'ємом 1 050 куб. см забезпечує все, що може знадобитися пригодницькому мотоциклу: потужне прискорення, справжній удар для повністю завантажених турів і більш ніж достатню потужність, щоб вирватися з неприємностей. Низька витрата палива і тривалі інтервали обслуговування в 15 000 км означають, що мотоцикл вигідний і для гаманця.
ДВИГУН
Високоефективний, компактний V-подібний двигун потужністю 1050 куб. см. потужністю 125 к.с. (92 кВт) розташований в легкому шасі, завдяки чому 1090 R займає лідируючі позиції в своєму класі по співвідношенню потужності, ваги, швидкості їзди і динаміки. Завдяки передовій, але перевіреною технологією, що включає подвійне іскрове запалювання, управління по проводах і слідкування за відпрацьованими газами (TC), забезпечується плавна, контрольована подача енергії.
Маятникова муфта розмикається не тільки при занадто високому зворотному моменті двигуна, але і при відкритті дросельної заслінки. Перший запобігає дестабілізацію вібрації заднього колеса при різкому гальмуванні або уповільнення; останній зменшує зусилля важеля, необхідне для перемикання передач, дозволяючи управляти зчепленням одним пальцем.
Ключовим елементом безперебійної подачі потужності V-образного двигуна 75 ° є сучасна чотирициліндрова головка кожного циліндра. Вони поєднують в собі запалювання з двома свічками, оптимізовані по потоку отвори і плавний привід клапанів з низьким коефіцієнтом тертя з кулачками від двох верхніх розподільних валів кожного циліндра, що приводять в рух кулачкові штовхачі з DLC-покриттям.
DLC (алмазоподібний вуглець) - надзвичайно тверде і довговічне покриття, яке використовується в багатьох деталях двигуна, наприклад: кулачкових напрямних, для полегшення ковзання. Це покращує продуктивність, і наші двигуни люблять це!
Система запалювання з двома штепсельними вилками управляє двома свічками запалювання різного розміру в кожній головці циліндрів незалежно один від одного таким чином, щоб забезпечити більш ефективне згорання і більш плавну, оптимально контрольовану послідовність згорання. Результат: велика керована потужність, меншу витрата палива і менші викиди.
Кована конструкція поршня KTM 1090 ADVENTURE R запозичена з технології Формули 1. Поршні на п'ять міліметрів менше в діаметрі і на 21 грам легше в порівнянні з поршнями 1290 SUPER ADVENTURE R, що означає зменшену зворотно-поступальну вагу. Це допомагає максимізувати чуйність і вільно обертає природу двигуна. Спідниці поршня мають додаткове сучасне оздоблення Gravel®. Це не тільки мінімізує тертя, але і збільшує зносостійкість, що підвищує довговічність.
Плавна реакція газу - це те, що Ви отримуєте, крім того, що Ви просто вільні від троса дроселя, саме тому система KTM 1090 ADVENTURE R настільки приваблива. Він забезпечує ідеальне дозування легкодоступного і рясного крутного моменту, а також електронно переводить команди ручки газу водія в положення дросельної заслінки, які ідеально налаштовуються для відповідності різним умовам їзди.
система охолодження
При тривалих позашляхових поїздках важливо, щоб V-подібний двигун залишався холодним, щоб забезпечити його просунуту потужність і продуктивність. Завдяки дизайну KTM 1090 ADVENTURE R і передовій технології охолодження, можна кататися годинами в жарких умовах.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.