
1090 ADVENTURE R
1090 ADVENTURE R
ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Завдяки безперебійно працюючому програмному та електронного пакету, включаючи TC (Traction Control), ABS і режими їзди, їзда на повній потужності керована - це шлях 1090 ADVENTURE R. Марно мати потужний мотоцикл, якщо Ви не можете їм управляти.
RIDER AIDS

трекшн-контроль (TC)
Система контролю тяги мотоцикла (MTC) - це чутлива до кута нахилу система, яка реагує протягом декількох мілісекунд, як тільки заднє колесо вихо...
Система контролю тяги мотоцикла (MTC) - це чутлива до кута нахилу система, яка реагує протягом декількох мілісекунд, як тільки заднє колесо виходить з-під контролю. Як би плавно і швидко вона не відкривалася, система закриває дросельну заслінку, щоб відновити зчеплення з дорогою. Стандартний антипробуксовочний механізм мотоцикла (MTC) пропонує чотири різних режими їзди - «Вулиця», «Спорт», «Дощ» і «Позашляховик», які вибираються за допомогою багатофункціонального перемикача на лівій рукоятці. Це, і є вимикач для сміливців!

ABS
Двоканальна антиблокувальна гальмівна система BOSCH 9M + на KTM 1090 ADVENTURE R забезпечує надзвичайно короткі гальмівні шляхи при оптимальному...
Двоканальна антиблокувальна гальмівна система BOSCH 9M + на KTM 1090 ADVENTURE R забезпечує надзвичайно короткі гальмівні шляхи при оптимальному управлінні мотоциклом. Система модулює гальмівний тиск таким чином, що запобігає блокування коліс, і тенденція мотоцикла піднімати задню частину зводиться до мінімуму при різкому гальмуванні на поверхнях з гарним зчепленням. У режимі «Offroad» від втручання ABS звільняється тільки заднє колесо, що дозволяє водієві контролювати гальмівне зусилля. Чи відчуваєте себе професіоналом? Просто повністю вимкніть ABS.

ATIR (СКИДАННЯ ІНДИКАТОРА АВТОМАТИЧНОГО ПОВОРОТУ)
Після 10 секунд руху і 150 метрів відстані індикатор повороту автоматично зупиниться. При повторному натисканні він перераховується з нуля. Вели...
Після 10 секунд руху і 150 метрів відстані індикатор повороту автоматично зупиниться. При повторному натисканні він перераховується з нуля. Велике поліпшення з точки зору безпеки, так як тепер неможливо забути скинути індикатори.

РЕЖИМ ПОЗАШЛЯХОВОЇ ЇЗДИ
Як тільки цей режим активований, режим «поїздка по дротах» обмежує реакцію дроселя і пікову потужність, надаючи Вам повний контроль, де б Ви не...
Як тільки цей режим активований, режим «поїздка по дротах» обмежує реакцію дроселя і пікову потужність, надаючи Вам повний контроль, де б Ви не знаходилися. Це дозволяє водієві при необхідності заблокувати заднє колесо - необхідна умова для бездоріжжя і навмисно виконаних гірок. Функція ABS залишається активною на передньому колесі навіть в цьому режимі.

ПОЗАШЛЯХОВЕ УПРАВЛІННЯ
Режим Offroad TC допускає прослизання до 100% - тобто подвійну швидкість обертання заднього колеса - для амбітного використання на бездоріжжі. У...
Режим Offroad TC допускає прослизання до 100% - тобто подвійну швидкість обертання заднього колеса - для амбітного використання на бездоріжжі. Увімкніть його і з легкістю справьтесь з керованими заметами.

ПОЗАШЛЯХОВИЙ ABS
Позашляховий режим ABS дозволяє водієві блокувати заднє колесо в міру необхідності, що є обов'язковою умовою для досконалої поїздки по бездоріжж...
Позашляховий режим ABS дозволяє водієві блокувати заднє колесо в міру необхідності, що є обов'язковою умовою для досконалої поїздки по бездоріжжю і навмисно виконаних гірок або опор. Функція ABS залишається активною на передньому колесі, але вона спрацьовує пізніше, ніж на вулиці, і створює гальмівний тиск іншим способом, щоб легше знаходити зчеплення на пухких поверхнях.