1090 ADVENTURE R

1090 ADVENTURE R

ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Завдяки безперебійно працюючому програмному та електронного пакету, включаючи TC (Traction Control), ABS і режими їзди, їзда на повній потужності керована - це шлях 1090 ADVENTURE R. Марно мати потужний мотоцикл, якщо Ви не можете їм управляти.

RIDER AIDS

Система контролю тяги мотоцикла (MTC) - це чутлива до кута нахилу система, яка реагує протягом декількох мілісекунд, як тільки заднє колесо виходить з-під контролю. Як би плавно і швидко вона не відкривалася, система закриває дросельну заслінку, щоб відновити зчеплення з дорогою. Стандартний антипробуксовочний механізм мотоцикла (MTC) пропонує чотири різних режими їзди - «Вулиця», «Спорт», «Дощ» і «Позашляховик», які вибираються за допомогою багатофункціонального перемикача на лівій рукоятці. Це, і є вимикач для сміливців!
Двоканальна антиблокувальна гальмівна система BOSCH 9M + на KTM 1090 ADVENTURE R забезпечує надзвичайно короткі гальмівні шляхи при оптимальному управлінні мотоциклом. Система модулює гальмівний тиск таким чином, що запобігає блокування коліс, і тенденція мотоцикла піднімати задню частину зводиться до мінімуму при різкому гальмуванні на поверхнях з гарним зчепленням. У режимі «Offroad» від втручання ABS звільняється тільки заднє колесо, що дозволяє водієві контролювати гальмівне зусилля. Чи відчуваєте себе професіоналом? Просто повністю вимкніть ABS.
Після 10 секунд руху і 150 метрів відстані індикатор повороту автоматично зупиниться. При повторному натисканні він перераховується з нуля. Велике поліпшення з точки зору безпеки, так як тепер неможливо забути скинути індикатори.
Як тільки цей режим активований, режим «поїздка по дротах» обмежує реакцію дроселя і пікову потужність, надаючи Вам повний контроль, де б Ви не знаходилися. Це дозволяє водієві при необхідності заблокувати заднє колесо - необхідна умова для бездоріжжя і навмисно виконаних гірок. Функція ABS залишається активною на передньому колесі навіть в цьому режимі.
Режим Offroad TC допускає прослизання до 100% - тобто подвійну швидкість обертання заднього колеса - для амбітного використання на бездоріжжі. Увімкніть його і з легкістю справьтесь з керованими заметами.
Позашляховий режим ABS дозволяє водієві блокувати заднє колесо в міру необхідності, що є обов'язковою умовою для досконалої поїздки по бездоріжжю і навмисно виконаних гірок або опор. Функція ABS залишається активною на передньому колесі, але вона спрацьовує пізніше, ніж на вулиці, і створює гальмівний тиск іншим способом, щоб легше знаходити зчеплення на пухких поверхнях.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.