ДВИГУН ТА ВИПУСК

Кожна подорож - це справжнє випробування для людини і машини. Багаторазові перемоги в ралі Дакар, найскладнішому з усіх подорожей на витривалість на планеті, KTM придбала передовий досвід для створення самих надійних силових установок, які забезпечують максимальну продуктивність в широкому діапазоні рельєфу. Не важливо чи хочете Ви їхати день і ніч на знос або просто плавно подорожувати по знайомих стежках, легкі двигуни працюють в лінійці KTM ADVENTURE, створені для того, щоб Ви могли відчути задоволення і драйв при будь-якому розкладі.
ДВИГУН
Сучасний одноциліндровий чотиритактний двигун з робочим об'ємом 373 куб. см і рідинним охолодженням ідеально вписує цей бадьорий мотоцикл в світ пригод KTM. Двигун оснащений електростартером і досягає максимальної потужності 32 кВт (43 к.с.) з неймовірно потужним крутним моментом 37 Нм. Подвійні верхні розподільні вали, чотири клапани і електронне уприскування палива є невід'ємною частиною видатної потужності KTM 390 ADVENTURE і разом з балансувальним валом забезпечують найвищий рівень плавності ходу. Його легка і компактна конструкція забезпечує прямі канали для впуску повітря, що дозволяє скоротити відстань для повітря, що надходить в камеру згоряння, а за його межами - для потоку газу до двох каталітичних нейтралізаторів. Крім більш швидкого руху повітря і газів, це також дозволяє двигуну швидше прогріватися. Крім того, два каталітичних нейтралізатора і система вентиляції паливного бака (система EVAP) покращують значення викидів і запобігають викид парів палива в навколишнє середовище, що робить KTM 390 ADVENTURE надзвичайно екологічним і відповідає суворим стандартам викидів вихлопних газів EU4.
Прослизуюче зчеплення
Прослизуюче зчеплення - це унікальна функція, яка економить енергію і допомагає в перемиканні. Воно відкривається, коли крутний момент двигуна стає занадто високим, запобігаючи дратівливий стук задніх коліс при різкому гальмуванні або уповільненні, і дає колесу лише невелике гальмування для керованого ковзання заднього колеса. Воно також закривається силою пружин зчеплення при відкритті дроселя, дозволяючи натискати зчеплення мізинцем, що заощаджує енергію при їзді.
поршень
Поршень діаметром 89 мм має DLC-покриття для додаткової міцності. Він робить хід 60 мм, що призводить до зміщення 373,2 см3 і дає ступінь стиснення 12,6: 1. Головка двигуна охолоджується маслянною форсункою, в той час як в поршні використовується безперервна, з низьким коефіцієнтом тертя, покрита нікелем алюмінієва волога втулка з відкритою конструкцією.
EMS / електронна ручка дроселя
Модель 390 ADVENTURE оснащена сучасною системою управління двигуном з найсучаснішою електронною системою вприскування палива з корпусом дросельної заслінки 46 мм. Замість дросельної заслінки в електронній системі вприскування, керованої звичайним тросом дросельної заслінки, в KTM 390 ADVENTURE використовується процес управління за допомогою дротів. За допомогою електронних датчиків поворот ручки дроселя активує дросельний клапан за допомогою серводвигуна. Він в електронному вигляді переводить команди дросельної заслінки водія в оптимальне положення дросельної заслінки для поточної ситуації їзди і для найбільш лінійної подачі потужності.
КРИШКА ЦИЛІНДРА
Сучасна технологія DOHC (подвійний верхній розпредвал). Чотири клапана в голівці блоку циліндрів KTM 390 ADVENTURE приводяться в дію через міцні фіксатори пальців двома верхніми розподільними валами. Цей дизайн є одним з кращих експлуатаційних рішень багатьох моделей для бездоріжжя, в тому числі для успішного KTM 1290 SUPER ADVENTURE. Він не тільки славиться своєю винятковою надійністю, але також пропонує низьке тертя завдяки надтвердому DLC-покриттю на важелях пальців - рішення, яке робить цей двигун наднадійним навіть при тривалій роботі на високих обертах.
КОРОБКА ПЕРЕДАЧ
KTM 390 ADVENTURE оснащений надійною, перевіреною коробкою передач з 6 швидкостями. Передавальні числа ідеально відповідають діапазону потужності двигуна 390 куб. см і дозволяють плавно вибирати ідеальну передачу, без різниці спокійна то вулична поїздка або серйозни заїзд по бездоріжжю.
Вихлопна система
KTM 390 ADVENTURE має легку, точно виготовлену вихлопну систему, що складається з колекторної труби з нержавіючої сталі, резонатора, що поглинає вібрації і витонченого глушника. Глушник має форму компактного і легкого алюмінієвого рукава, який розташований близько до загального центру тяжіння мотоцикла щоб поліпшити баланс і керованість. Він забезпечує миттєву плавну роботу і спеціально розроблений, щоб не пригнічувати прискорення мотоцикла. Два каталітичних нейтралізатора вбудовані в колекторну трубу і резонатор, що ефективно знижує викиди вихлопних газів до рівня Euro 4.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.