ДВИГУН ТА ВИПУСК

Новітній двигун 690 LC4 - це плавні і потужні робочі характеристики, які зроблять Вас найкращим в проходженні поворотів. Кожен аспект конструкції двигуна LC4 спрямований на те, щоб вразити Вас відчуттями від їзди.
ДВИГУН
Одноциліндровий двигун LC4 690 куб.см поєднує в собі потужне прискорення з найнижчих оборотів, видатну свободу обертання і поліпшену роботу двигуна. Ще один великий плюс, крім того, що двигун надзвичайно економічний з використанням палива, він також має великі інтервали обслуговування в 10 000 км, що знижує експлуатаційні витрати.
Легка, компактна головка циліндра містить чотири клапани і один розподільний вал, розташований над впускними клапанами, і вторинний вал балансира, що приводиться в рух ланцюгом приводу ГРМ. Впускні клапани приводяться в дію штовхачами, а випускні клапани рокерами.
Камера резонатора врівноважує імпульси у впускному каналі і робить реакцію дросельної заслінки більш плавною зі зменшеними вібраціями.
Подвійні балансувальні вали, один перед колінчастим валом, а інший в голівці циліндрів, знижують вібрацію, що забезпечує плавність ходу.
Легкий і міцний кований поршень призначений для зменшення зворотно-поступальної маси і, отже, для поліпшення відгуку двигуна.
Підшипники ковзання використовуються в шатуні, щоб забезпечити зменшену зворотно-поступальну масу, що допомагає двигуну працювати більш плавно і, отже, підвищує його живучість.
PASC (Power Assist Clutch) гарантує, що водієві необхідний мінімальний внесок для його роботи через менший крутний момент двигуна, що передається на диски зчеплення. Фрикційна муфта запобігає блокуванню заднього колеса при агресивному перемиканні на знижену передачу, що знижує дестабілізуючу вібрацію заднього колеса на асфальті при різкому гальмуванні або уповільнення в поворотах.
Плавна 6-ступінчаста коробка передач з системою Quickshifter + дозволяє швидше перемикатися вгору і вниз, коли Ви газує або скидаєте газ. Це не тільки дозволяє водієві краще контролювати мотоцикл, зберігаючи повний контроль за кермом, але і покращує зчеплення задніх коліс з дорогою.
KTM 690 SMC-R оснащений системою миттєвої, електронної подачі інформації на дросельну заслінку, яка за допомогою електронних датчиків обробляє поворотні руху ручки газу і активує дросельні клапани. Це значно покращує реакцію, даючи водієві повний контроль над дросельною заслінкою з потужним одноциліндровим двигуном і більш плавну їзду.
Повітряний фільтр
Отримати доступ до повітряного фільтру для технічного обслуговування тепер легко і просто. Завдяки повітряній коробці, розташованої під сидінням, обслуговування мотоцикла, стало простим і безтурботним.
Вихлопна система
Вихлопна система виконана з високоякісної нержавіючої сталі. Вона притиснута якомога ближче до мотоциклу, щоб зберегти витончений вигляд SMC R і не заважати йому підкорювати серпантини.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.