ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Отримати повний контроль над своїм супермото і при цьому максимально підвищити його продуктивність ще ніколи не було так просто, а з оновленим електронним пакетом, що включає в себе кутовий ABS і MTC (система контролю тяги) для оптимальної роботи на вулиці. Скористайтеся повним спектром допоміжних режимів зі зручним налаштуванням. Quickshifter + дозволяє без зусиль перемикати передачі без допомоги зчеплення за допомогою електроніки, незалежно від того, переключаєте Ви вгору або вниз.

Допомога райдеру

Режими їзди
КТМ 690 SMC R володіє двома режимами руху: режим «Вулиця» забезпечує бадьорий відгук на ручку газу, система МТС активно обмежує прослизання колеса допомагаючи Вам безпечно в'їжджати в повороти. Режим «Спорт» забезпечує більш агресивний відгук на газ зі зменшеним контролем тяги (без допомоги на поворотах), щоб дозволити Вам входити в занос і повністю бути під вашим контролем на треку або вулиці. Режими можна легко перемикати з пульта на кермі, що робить настройку режимів руху максимально комфортною і швидкою.
Режим ABS SUPERMOTO
Supermoto ABS дозволяє блокувати заднє колесо і зменшувати ABS на передньому колесі для тих, хто любить показати свою майстерність входження в повороти і подрифтити на радість собі і публіці.
MTC (MOTORCYCLE TRACTION CONTROL)
Система контролю тяги MTC (Motorcycle Traction Control), чутлива до кута нахилу, реагує миттєво. Як тільки швидкість обертання заднього колеса стає непропорційною ситуації, за лічені мілісекунди MTC знижує потужність двигуна, за рахунок надзвичайно плавного впливу на дросельні клапани, поки прослизання не зменшиться до оптимальних пропорцій для обраного режиму руху та поточного кута нахилу. Для особливо амбітних гонщиків, антипробуксовочна система також може бути відключена.
QUICKSHIFTER +
Quickshifter + використовує два датчика, де один датчик на важелі перемикання визначає рух на штоку важеля перемикання, коли водій перемикає передачу вгору, і система миттєво відключає впорскування. Як тільки другий датчик виявляє включення передачі, він повторно включає впорскування і відкриває дросельну заслінку, забезпечуючи швидку і плавну дію на всіх отворах дросельної заслінки і частоті обертання двигуна. При перемиканні на знижену передачу система зіставляє частоту обертання двигуна зі швидкістю нижньої передачі.
Регулятор прослизання двигуна MSR (MOTOR SLIP REGULATION)
MSR (регулятор прослизання двигуна), управління гальмуванням двигуном, є стандартною функцією і працює в протилежному напрямку від MTC. Коли, через раптове перемикання вниз або різкого закриття дроселя, або якщо крутний момент двигуна стає занадто високим, система управління ручкою газу врівноважує вхід дросельної заслінки настільки, наскільки це необхідно для забезпечення контрольованого уповільнення. MSR доповнює прослизає зчеплення і особливо ефективно в ситуаціях з низьким зчепленням з дорогою.
Кутовий ABS
Режим KTM Cornering ABS дозволяє гонщикам завжди використовувати повну потужність своїх гальм в будь-яких умовах, беручи до уваги кут нахилу мотоцикла. У режимі Supermoto ABS, ABS діє тільки на переднє колесо, в той час як чутливість на поворотах відключена. В екстремальних ситуаціях гонщик також може повністю відключити ABS.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.