ДВИГУН ТА ВИПУСК

Цей сучасний одноциліндровий чотиритактний двигун з рідинним охолодженням, обсягом 200 куб. і потужністю 25 к.с. (18,6 кВт), здвоєним верхнім розподільчим і електронним уприскуванням палива, забезпечує видатну потужність і стабільність роботи - як в міських умовах, так і в гоночних змаганнях.
ДВИГУН
Сучасний одноциліндровий чотиритактний двигун з двома верхніми розподільчими і електронним уприскуванням палива забезпечує видатну потужність на відкритій дорозі, а завдяки балансуючому валу забезпечує найвищий рівень плавності руху по вулицях міста. Двигун оснащений електростартером і досягає своєї пікової потужності 19 кВт (26 к.с.) з неймовірно різким крутним моментом. Ідеально підходить для райдерів, яким подобається, щоб всі їхали позаду.
Точно так же, як і в наших двигунах LC8, чотири клапани в голівці циліндрів KTM RC 200 наводяться в дію двома верхніми розподільними валами і надтвердими штовхачами з карбоновим покриттям, забезпечуючи надійність і довговічність, незважаючи на високу потужність двигуна.
Складна конструкція двигуна, сучасна електронна система уприскування і шестиступінчаста коробка передач з малим передавальним відношенням не тільки допомагають KTM RC 200 досягати вражаючих характеристик, але і надзвичайно низькими витратами палива. У той же час, завдяки регульованим каталітичного нейтралізатора, він виробляє мінімальні викиди.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.