
690 ENDURO R
690 ENDURO R
ЕРГОНОМІКА ТА КОМФОРТ
Ергономіка 690 ENDURO R відображає філософію дизайну KTM READY TO RACE. Тепер він набагато стрункіший і агресивніший. Висота сидіння була знижена без шкоди для дорожнього просвіту. Це, поряд з новим полегшеним кермом, підвищує загальний комфорт і контроль водія.

КЕРМО
167/5000 Легкі конічні рукоятки шириною 808 мм мають гумову опору для зниження вібрації. Їх ширина і форма спрямовані на забезпечення максимального контролю в будь-яких ситуаціях.
КЕРМО
167/5000 Легкі конічні рукоятки шириною 808 мм мають гумову опору для зниження вібрації. Їх ширина і форма спрямовані на забезпечення максимального контролю в будь-яких ситуаціях.

ПІДНІЖКИ
Складні підніжки «без бруду» запобігають заклинювання кілочків навіть при копанні в глибоких коліях або при русі по мокрій місцевості. Гумові вставки можуть бути встановлені для вуличного використання, щоб допомогти зменшити будь-які вібрації, які можуть відчуватися через кілочки на рівних дорогах.
ПІДНІЖКИ
Складні підніжки «без бруду» запобігають заклинювання кілочків навіть при копанні в глибоких коліях або при русі по мокрій місцевості. Гумові вставки можуть бути встановлені для вуличного використання, щоб допомогти зменшити будь-які вібрації, які можуть відчуватися через кілочки на рівних дорогах.

СИДІННЯ
Висота сидіння 690 ENDURO R становить 910 мм для зручності доступу без шкоди для дорожнього просвіту, в той час як матеріал сидіння розроблений для використання на бездоріжжі і має невелику текстуру для забезпечення оптимального зчеплення на мокрій і сухій дорозі.
СИДІННЯ
Висота сидіння 690 ENDURO R становить 910 мм для зручності доступу без шкоди для дорожнього просвіту, в той час як матеріал сидіння розроблений для використання на бездоріжжі і має невелику текстуру для забезпечення оптимального зчеплення на мокрій і сухій дорозі.