ШАСІ

Вибух на віддалених звивистих вулицях, розрив по гравійним дорогах і вивчення нових шляхів - все це покращено на новому 690 ENDURO R завдяки абсолютно новому шасі з підвіскою WP XPLOR і позашляховим колесам для важких умов експлуатації.
РАМА
Каркас виготовлений з легких секцій високоякісних труб з хромомолібденової сталі різної товщини. Цей тип збалансованої конструкції рами забезпечує високу крутильне жорсткість для кращої керованості, а точніше налаштована поздовжня гнучкість може поглинати енергію удару колеса, підтримуючи підвіску для зниження стомлюваності водія.
Інноваційне використання заднього паливного бака в якості основного конструктивного елемента підрамника, знижує вагу і усуває складність конструкції.
Така конструкція маятникового механізму забезпечує оптимальну монтажну позицію заднього амортизатора, забезпечуючи високу швидкість руху. Процес однокомпонентного лиття усуває будь-які невідповідності і слабкі місця, які можуть бути притаманні зварному маятнику.
ТРАВЕРСИ ТА ЗАТИСКАЧІ
Тверді ковані потрійні затискачі зі зміщенням 24 мм (регульовані до 22 мм) забезпечують надійне захоплення вилки для точного переміщення. Вони дозволяють регулювати кермо вперед і назад в чотирьох різних положеннях для оптимальної ергономіки водія.
Їздити по пересіченій місцевості простіше з перевернутою виделкою WP XPLOR 48. Конструкція рознімної вилки KTM 690 ENDURO R була спочатку розроблена WP і KTM для моделей EXC. Він оснащений пружинами з обох сторін з роздільними функціями демпфірування - стиснення зліва і відскік справа. Саме класне, що вони не мають негативного впливу друг на друга. Таким чином, демпфірування може бути легко відрегульовано за допомогою циферблатів на верхній частині обох вилочних трубок з 30 клацаннями регулювання кожен.
Амортизатор WP XPLOR з'єднаний з маятником з допомогою важеля. Це забезпечує прогресивний характер підвіски і високу стійкість. Повністю регульована, в тому числі висока і низька швидкість стиснення, Ви можете налаштувати амортизатор відповідно до будь-якими обставинами і уподобаннями водія.
ДИСКИ ТА ШИНИ
У колесах KTM використовуються легкі втулки з ЧПУ і високоякісні 21-дюймові і 18-дюймові диски, які поєднують в собі максимальну міцність і мінімальну вагу. Вони оснащені шинами Mitas E07 - відмінною позашляховою шиною, яка забезпечує відмінне зчеплення з дорогою і прослужить довго.
ГАЛЬМА
Чудові в своєму класі гальма BREMBO в поєднанні з легкими хвилястими дисками - діаметром 300 мм спереду і 240 мм на задньому колесі - забезпечують вирішальну комбінацію гальмівної здатності і відчуття при гальмуванні.
ПАЛИВНИЙ БАК
Великий паливний бак має ємність 13,5 л. Це також несе частину шасі, що робить його більш жорстким для оптимального відчуття і контролю.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.