ДВИГУН ТА ВИПУСК

Новітній двигун 690 LC4 - це плавні, потужні робочі характеристики, що дозволяють без зусиль просувати вас вгору, вниз, через, навколо і над багатьма типами місцевості, з якими ви можете зіткнутися на цьому мотоциклі. Кожен аспект конструкції двигуна LC4 сконструйований таким чином, щоб забезпечити постійні і вселяють довіру характеристики.
ДВИГУН
Двигун поєднує в собі потужне прискорення з найнижчих оборотів, видатну свободу обертання і поліпшену роботу двигуна. Ще один великий плюс: він надзвичайно економічний з паливом.
Легка, компактна головка циліндра містить чотири клапани і один розподільний вал, розташований над впускними клапанами, з вторинним валом балансира, що приводиться в рух ланцюгом приводу ГРМ. Впускні клапани приводяться в дію штовхачами, а випускні клапани кулісним важелем.
Подвійні балансирні вали, один перед колінчастим валом, а інший в голівці циліндрів, знижують вібрацію для більш плавної їзди.
Легкий і міцний кований поршень призначений для зменшення зворотно-поступальної маси, що покращує реакцію двигуна.
Підшипники ковзання використовуються в шатуні, щоб забезпечити зменшену зворотно-поступальну масу, що допомагає двигуну працювати більш плавно і, отже, підвищує його характеристики.
PASC (Power Assist Clutch) гарантує, що водієві необхідний мінімальний внесок для його роботи через менший крутний момент двигуна, що передається на диски зчеплення. Фрикційна муфта запобігає блокуванню заднього колеса при агресивному перемиканні на знижену передачу, що знижує дестабілізуючу вібрацію заднього колеса на асфальті при різкому гальмуванні або уповільнення в поворотах.
Плавне 6-ступінчаста коробка передач з Quickshifter + дозволяє швидше перемикатися вгору і вниз, коли ви знаходитесь в гущі подій. Це не тільки дозволяє водієві краще контролювати мотоцикл, зберігаючи повний контроль за кермом, але і покращує зчеплення задніх коліс.
Модель 690 ENDURO R оснащена системою плавного переміщення, яка обробляє рух рукоятки скручування дросельної заслінки за допомогою електронних датчиків і активує дросельні клапани для управління процесом дросельної заслінки. Це значно покращує реакцію, даючи водієві кращий контроль над дросельною заслінкою з потужним одноциліндровим двигуном і більш плавну їзду.
Електронне впорскування палива і управління двигуном дозволяють ідеально працювати в умовах їзди. Результат: ще більше і навіть краще керована потужність, більш низьку витрату палива і менші викиди, а також переваги таких функцій, як MTC (контроль тяги на поворотах), MSR (регулювання прослизання двигуна) і Quickshifter +. У гонщика є вибір між трьома різними порівняннями, щоб вплинути на характеристики двигуна. Система запалювання з двома штепсельними вилками контролює дві свічки запалювання різних розмірів в голівці циліндрів незалежно один від одного, що забезпечує більш ефективне згорання і більш плавну, точно контрольовану послідовність згорання в будь-який час.
ВИХЛОП
Вихлопна система виконана з високоякісної нержавіючої сталі. Вона прокладена якомога ближче до мотоциклу, щоб допомогти з тонким профілем кузова, а форма була оптимізована для роботи в умовах бездоріжжя.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.