ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Коли ви потрапляєте в складну ситуацію, ABS, MTC і режими їзди допоможуть вам в самих різних умовах. MTC (управління тяговим зусиллям мотоцикла) - це система контролю тяги, чутлива до кута нахилу KTM, яка негайно реагує, якщо швидкість обертання заднього колеса непропорційна ситуації водіння. Режим ралі дозволяє більш безпосередньо контролювати різні функції, дозволяючи водієві вільніше визначати характер мотоцикла. Наїзник може більш точно налаштувати ковзання відповідно до стану поверхні, рівнем майстерності наїзника і вимогами до поїздки. Система Ride-By-Wire в електронному вигляді переводить команди дросельної заслінки водія в оптимальні положення дросельної заслінки для поточної ситуації їзди.

ДОПОМІЖНІ СИСТЕМИ

MTC (Motorcycle Traction Control) - це система контролю тяги, чутлива до кута нахилу, яка миттєво реагує на миттєву швидкість обертання заднього колеса, яка стає непропорційною ситуації водіння. За лічені мілісекунди MTC знижує потужність двигуна за рахунок надзвичайно плавного, ледь відчутного впливу на дросельні клапани до тих пір, поки прослизання не зменшиться до оптимальних пропорцій для обраного режиму руху та поточного кута нахилу. Для особливо амбітних гонщиків, антипробуксовочна система також може бути відключена.
Система ABS KTM для поворотів дозволяє водіям завжди використовувати повну потужність своїх гальм, в той час як система регулює гальмівне тиск відповідно до кута нахилу мотоцикла для більш безпечного і передбачуваного гальмування в більш широкому діапазоні умов і сценаріїв. Його можна відключити для бездоріжжя.
При виборі позашляхової ABS ABS на задньому колесі деактивується, а втручання ABS переднього колеса зменшується, і дані з датчика кута нахилу не враховуються. Це дозволяє водіям заблокувати заднє колесо, яке можна використовувати для повороту на поворотах. Це зменшує тенденцію ABS на передньому колесі регулювати на пухких поверхнях, таким чином врівноважуючи пристойну гальмівну потужність з безпечним гальмуванням в грязі. Налаштування були розроблені для максимальної гальмівної потужності з мінімальним електронним втручанням у всіх сценаріях.
«Режим їзди по бездоріжжю» має плавну реакцію дросельної заслінки і допускає значне ковзання до того, як він втрутиться. На поверхнях з низьким зчепленням необхідна певна кількість прослизання колеса, щоб забезпечити рух вперед. По-друге, це дозволяє водіям порушувати тягу, щоб вони могли управляти заднім колесом. В цьому режимі захист від коліс не використовується, тому водії можуть легко підняти переднє колесо над перешкодами. «Режим їзди по бездоріжжю» не чутливий до кута нахилу, тому контроль тяги не включається, коли гонщик використовує для повороту ковзання.
СИСТЕМА KTM MY RIDE
За допомогою системи KTM MY RIDE до мотоциклу можна підключити смартфон, що дає водієві можливість приймати або здійснювати телефонні дзвінки, слухати музику і використовувати додатковий додаток для навігації.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.