ДВИГУН ТА ВИПУСК

Лінійний дводвигуновий двигун нового покоління LC8c потужністю 95 л.с. (70 кВт), в поєднанні з сучасною електронікою і 6-ступінчастою послідовною коробкою передач, використовує всі можливості для мотоцикла ендуро, який можна проїхати до 400 км між заправками на відкритій дорозі. Плавний рух на великі відстані гарантується завдяки двом балансирним валам, які зводять вібрацію до мінімуму, а з тривалими інтервалами обслуговування в 15 000 км Ви можете їздити цілими днями без турбот.
ДВИГУН
LC8c - найкомпактніший двигун на ринку. Видає 95 к.с. (70 кВт), в поєднанні з сучасною електронікою і 6-ступінчастою послідовною коробкою передач, а також з передбачуваним запасом палива в 450 км, це ідеальне поєднання для екстремальних досліджень на бездоріжжі. На транспортних етапах забезпечується плавна їзда завдяки двом балансуючим валам, які зводять вібрацію до мінімуму, а з тривалими інтервалами обслуговування 15 000 км Ви можете кататися цілими днями без турбот.
Головка циліндрів DOHC з 8 клапанами містить розподільні вали з двома ланцюговими приводами і дві свічки запалювання (по одній на циліндр). Розподільні вали легше кованих, а профіль кулачка був розроблений для створення двигуна з особливим обертовим моментом. Сталеві клапани відкриваються пальцями з покриттям DLC, а гідравлічний натягувач ланцюга створює потрібний натяг.
При цих великих довгих днях в сідлі, при вивченні віддалених місць на різних ділянках - вібрації двигуна зводяться до мінімуму завдяки двом балансирним валам, один перед колінчастим валом, а інший - в голівці циліндрів між двома розподільними валами.
Алюмінієві циліндри з нікелевим покриттям є невід'ємною частиною корпусу двигуна. Конструкція циліндра з відкритим корпусом забезпечує оптимальне охолодження, підвищує виробничі допуски і знижує ймовірність викривлення циліндра під час виробництва.
Ковані поршні з трьома поршневими кільцями, з'єднаними простим шатунним підшипником, в поєднанні з поршневим пальцем з DLC-покриттям забезпечують меншу вагу поршня і, отже, меншу зворотно-поступальну масу. Це призводить до більш швидкому обертаючому двигуну і дозволяє отримати більш легкий колінчастий вал зі зменшеними обертовими масами і поліпшеною керованістю.
Високоякісні поршні з'єднані з колінчастим валом за допомогою кованого шатуна, який спирається на підшипники ковзання.
Кований цілісний колінчастий вал надійно утримується на місці підшипниками ковзання зі зміщенням в 75 градусів. 435-градусний порядок запуску виробляє звук, схожий на звук більшого двигуна LC8, що змушує KTM 790 ADVENTURE R відчувати себе одним зі своїх братів-приключенців V-twin при відкритті дросельної заслінки.
Горизонтально розділені картери виготовлені з алюмінію під тиском. Це дозволяє зменшити товщину стінок для економії ваги і оптимізувати поверхні, що дало розробникам двигунів більше свободи в їх конструкції.
Циркуляція масла заснована на компактній системі напівсухого піддону для мінімізації втрат на тертя. Масло активно відкачується з картера, картера зчеплення і коробки передач, що гарантує, що масло не буде надмірно текти через двигун. Масляний піддон вбудований в корпус масляного насоса разом з двома насосами (один продувний, один напірний) і клапаном регулювання тиску. Для охолодження масла двигун оснащений масляним радіатором, схожим на більші V-подібні двигуни LC8.
Муфта зчеплення на LC8c схожа на муфту на LC8, але більш компактна і, отже, легше. Це запобігає дестабілізацію вібрації заднього колеса при різкому гальмуванні або уповільненні. Це також зменшує силу вичавлюючи, необхідну для перемикання передач, дозволяючи управляти зчепленням одним пальцем - заощаджуючи енергію при їзді.
Складена конфігурація послідовної коробки передач з 6 швидкостями зменшує довжину двигуна, що дозволяє йому бути більш компактним. Перемикання передач дуже плавне, і за допомогою додаткового Quickshifter + можна без зусиль виконувати перемикання вгору і вниз.
Система KTM «Управління по дротах» електронним способом переводить команди дросельної заслінки водія в оптимальні положення дросельної заслінки для конкретної дорожньої ситуації.
ВИХЛОПНА СИСТЕМА
У перепроектованій вихлопній системі з нержавіючої сталі використовується звукопоглинач середнього вихлопу для централізації маси, що дозволяє використовувати відносно невеликий глушник, тим самим максимізуючи дорожній просвіт вихлопної системи.
ПОВІТРЯНИЙ ФІЛЬТР
При проектуванні KTM 790 ADVENTURE R були зроблені особливі зусилля, щоб повітряний фільтр був легко доступний для чищення та обслуговування під час поїздки. Повітряна камера розташована під сидінням з впусканням в задній частині мотоцикла. Це означає, що на додаток до легкого доступу повітряного фільтра, сидіння і бак можна було змістити вниз, а мотоцикл можна було зробити вже, де це має значення, в області ніг.
ОХОЛОДЖЕННЯ
Під час екстремальних досліджень на бездоріжжі важливо, щоб двигун LC8c залишався холодним, щоб забезпечити його просунуту потужність і продуктивність. Завдяки дизайну KTM 790 ADVENTURE R і передовій технології охолодження, можна кататися годинами в жарких умовах.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.