ШАСІ

KTM 790 ADVENTURE готовий підкорити всі крайності. Його трубчаста сталева рама CroMo і легкий сталевий гратчастий підрамник спроектовані так, щоб бути компактними, але міцними для роботи в суворих умовах. Рульовий амортизатор сприяє стійкості, в той час як 21-дюймові передні і 18-дюймові задні колеса створені для важких умов експлуатації.
РАМА
Загальна геометрія KTM 790 ADVENTURE була розроблена для легкої керованості і комфорту в далеких розвідувальних місіях - з безпроблемними можливостями для бездоріжжя. У конструкції велике значення було приділено міцності, тому трубчаста сталева рама CroMo використовується з двигуном, що діє як напружений елемент, для зменшення ваги і габаритних розмірів. Всі дизайнерські та інженерні інновації орієнтовані на компактність і легкість
Сталевий гратчастий підрамник був розроблений, щоб бути компактним, легким і досить міцним, щоб витримувати повне навантаження в важких умовах, які можна очікувати при екстремальних пригодницьких подорожах.
Фірмовий відлитий під тиском маятник з відкритими гратами точно виготовлений і оптимізований для жорсткості і стійкості, при цьому пропонуючи відмінні характеристики вигину.
ДИСКИ ТА ШИНИ
Спицеві 21-дюймові передні і 18-дюймові задні колеса спеціально розроблені для роботи в тяжких умовах бездоріжжя - легкі і довговічні - вони безумовно відповідають поставленому завданню.
ПІДВІСКА
Коли ви відправляєтеся в пригодницьку подорож, є так багато змінних з налаштуванням мотоцикла, які можуть вплинути на його характеристики: вага водія, додатковий багаж, паливо - все це необхідно враховувати, перш ніж вирушити в дорогу. KTM 790 ADVENTURE поставляється з високопродуктивною підвіскою WP, що ідеально підходить для руху далі за різноманітною дорозі, що означає, що, незалежно від типу місцевості, її можна відрегулювати відповідно до особистих переваг більшості гонщиків і умовами катання.
Для забезпечення стійкості рульовий демпфер встановлюється в тих випадках, коли ви рухаєтеся по гудронованому шосе або по нерівній поверхні на шляху до місця призначення. Не хвилюйся - це не заважає серйозній їзді по бездоріжжю.
Легкі потрійні затискачі міцні і жорсткі для стійкості, з достатньою кількістю вигину, щоб відчувати шасі. Вони також пропонують хороший діапазон регулювання положення керма.
Вилка WP XPLOR 48 мм з ходом 240 мм володіє чудовими характеристиками відгуку і демпфірування для екстремальних умов бездоріжжя. Вони оснащені пружиною з обох сторін, але мають окрему функцію для кожної ніжки вилки: демпфірування стиску зліва, відскік справа. Це дозволяє легко регулювати вилки на ходу за допомогою поворотного перемикача на верхній частині вилок для відповідності різним умовам їзди по бездоріжжю. Крім того, герметичний гідростоп гарантує відмінну стійкість до осідання.
На задній частині знаходиться амортизатор WP XPLOR з ходом 240 мм для самих екстремальних умов бездоріжжя. Підвіска може бути індивідуально налаштована для попереднього навантаження, (висока і низька швидкість) стиснення і відскоку. Задній амортизатор WP XPLOR PDS використовує фірмову систему прогресивного демпфірування KTM, яка забезпечує прогресивне демпфірування без використання системи зчеплення. Опір дну забезпечується другим поршнем, який працює разом з закритою чашкою (замість голки) у напрямку до кінця ходу і підтримується прогресивною ударною пружиною.
ГАЛЬМА
Зупинити потужний 790 ADVENTURE на будь-якій місцевості легко завдяки двом гальмівних дисків діаметром 320 мм з 4-поршневими, радіально встановленими супортами спереду і гальмівного диску діаметром 260 мм, що приводиться в дію двохпоршневими плаваючим супортом ззаду. Комбінація передніх і задніх гальм забезпечує ідеальне поєднання управління і гальмівної потужності в будь-яких умовах їзди.
ПАЛИВНИЙ БАК
20-літровий паливний бак займає центральне місце в дизайні цього нового мотоцикла. Обсяг основного резервуара розташований якомога нижче з різних причин, включаючи: зниження центру ваги для поліпшення керованості; коли ви стоїте, мотоцикл вузький в області колін, що забезпечує більшу керованість при їзді по бездоріжжю; це дозволяє випрямити і опустити сидіння, надаючи водієві більше свободи пересування і покращуючи доступність. Винятковий запас палива приблизно 450 км на відкритій дорозі є великою перевагою в тривалих пригодницьких турах.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.