 
                        
                                250 EXC-F SIX DAYS
                            
                            
                          250 EXC-F SIX DAYS
ШАСІ
Інженери KTM розробили моделі KTM SIX DAYS 2019 року, щоб стати найтоншими, легкими і самими гнучкими ендуро-байками. Як і інші 4-тактні двигун, вони оснащені електростартером в стандартній комплектації, тому єдине, що Вам потрібно - це Ваш навик.
					 
				рама
																ОПТИМАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ГНУЧКОСТІ
																Високотехнологічна легка рама з хром-молібденової сталі відрізняється легкістю в управлінні, неймовірною керованістю, точними поворотами і чудовою стійкістю. Ви також можете розраховувати на високу жорсткість на кручення і низьку подовжню жорсткість. Це призводить до кращого поглинання енергії, створюваною передньою і задньою підвіскою, поглинаючи скачки і удари. Коротше кажучи: більше комфорту і менше втоми водія. Легкі алюмінієві опори головки двигуна з боковим кріпленням (з'єднання головки блоку циліндрів і рами) сп...
									рама
																						Високотехнологічна легка рама з хром-молібденової сталі відрізняється легкістю в управлінні, неймовірною керованістю, точними поворотами і чудовою стійкістю. Ви також можете розраховувати на високу жорсткість на кручення і низьку подовжню жорсткість. Це призводить до кращого поглинання енергії, створюваною передньою і задньою підвіскою, поглинаючи скачки і удари. Коротше кажучи: більше комфорту і менше втоми водія. Легкі алюмінієві опори головки двигуна з боковим кріпленням (з'єднання головки блоку циліндрів і рами) сприяють точному проходженню поворотів і зниження рівня вібрації. Інженери змогли впоратися з усім цим, зберігши при цьому свою вагу на кілограм більше, ніж у самого легкого конкурента на ринку. Крім того, його легше обслуговувати, легше працювати і більше місця для бака, і інших компонентів. Мотоцикл також має надлегкий підрамник з міцних алюмінієвих профілів, який важить менше 900 г.
													 
				МАЯТНИК
																Цей сучасний маятник дозволяє оптимізувати монтажну позицію амортизатора PDS, забезпечуючи більш прогресивну дію. Крім того, конструкція з литог...
									Цей сучасний маятник дозволяє оптимізувати монтажну позицію амортизатора PDS, забезпечуючи більш прогресивну дію. Крім того, конструкція з литого алюмінію гарантує меншу вагу і ідеальну поведінку при вигині. Процес однокомпонентного лиття також усуває будь-які невідповідності і слабкі місця.
													 
				КОЛЕСА
																					Колеса EXC-F оснащені легкими маточинами з ЧПУ і високоякісними ободами Giant, що гарантують максимальну стійкість при мінімальній вазі. Колеса оснащені шинами MAXXIS - ідеально підходять для впевненої їзди по бездоріжжю і стійкості на дорозі.
									КОЛЕСА
																						Колеса EXC-F оснащені легкими маточинами з ЧПУ і високоякісними ободами Giant, що гарантують максимальну стійкість при мінімальній вазі. Колеса оснащені шинами MAXXIS - ідеально підходять для впевненої їзди по бездоріжжю і стійкості на дорозі.
													 
				ПЕРЕДНЯ ПІДВІСКА
																ЗРОБЛЕНО ДЛЯ ЕКСТРИМУ
																 Перевернута вилка WP XPlor 48 - це спліт вилка, розроблена WP в тісній співпраці з KTM. Вона оснащена пружиною з обох сторін, але має окремі функції для кожного пера вилки: демпфірування стиску встановлено на лівій стороні, а відбій - на правій. Вилку можна легко відрегулювати для стиснення і відбою за допомогою повороту гвинта на верхній частині вилки. Крім того, герметичний гідростоп гарантує відмінну стійкість до осідання. Завдяки високоякісним матеріалам і сучасному виробничому процесу вилка WP XPlor 48 300 мм ход...
									ПЕРЕДНЯ ПІДВІСКА
																						 Перевернута вилка WP XPlor 48 - це спліт вилка, розроблена WP в тісній співпраці з KTM. Вона оснащена пружиною з обох сторін, але має окремі функції для кожного пера вилки: демпфірування стиску встановлено на лівій стороні, а відбій - на правій. Вилку можна легко відрегулювати для стиснення і відбою за допомогою повороту гвинта на верхній частині вилки. Крім того, герметичний гідростоп гарантує відмінну стійкість до осідання. Завдяки високоякісним матеріалам і сучасному виробничому процесу вилка WP XPlor 48 300 мм ходу - володіє видатними характеристиками відгуку і демпфірування. Зручний регулятор преднатяга може бути дооснащена і забезпечує зручність настройки преднатяга пружини в три етапи без інструментів (стандарт, + 3 мм, + 6 мм).
													 
				ЗАДНЯ ПІДВІСКА
																РPDS є свого роду торговою маркою KTM, де амортизатор безпосередньо з'єднаний з верхньою стороною маятника. Ця установка може похвалитися найкра...
									РPDS є свого роду торговою маркою KTM, де амортизатор безпосередньо з'єднаний з верхньою стороною маятника. Ця установка може похвалитися найкращою геометрією монтажу і забезпечує дивно прогресивне демпфірування. Амортизатор встановлений близько до центральної лінії, що означає майже симетричні навантаження для маятника і рами, і більше місця для вихлопної системи. Другий поршень працює разом із закритою чашкою (замість голки) в кінці ходу і підтримується прогресивною ударною пружиною для виняткового опору опускання. Різні механічно оброблені і анодовані компоненти і відмінна колірна обробка WP роблять цей цінний продукт високого класу в порівнянні з менш вишуканими амортизаторами конкурентів. 
													 
				ГАЛЬМІВНА СИСТЕМА
																					Ви можете гальмувати сильніше, краще, швидше. Високотехнологічні супорти Brembo поєднуються з легкими гальмівними дисками Wave. Сталевий гнучкий шланг переднього гальма має ефективний захист і вбудований канал для троса спідометра.
									ГАЛЬМІВНА СИСТЕМА
																						Ви можете гальмувати сильніше, краще, швидше. Високотехнологічні супорти Brembo поєднуються з легкими гальмівними дисками Wave. Сталевий гнучкий шланг переднього гальма має ефективний захист і вбудований канал для троса спідометра.
													 
				ПАЛИВНИЙ БАК
																					Легкий поліетиленовий бак має ємність 8,5 л. Ви завжди зможете відразу побачити, скільки палива залишилося, завдяки прозорому пластику. Натиснувши помаранчеву кнопку розблокування в центрі кришки паливного бака, байонетний механізм робить заправку швидкою і легкою. Він має вбудовану систему паливного насоса і датчик рівня палива. Крім того, паливна лінія має 90-градусний з'єднувач з баком для кращого захисту від пошкоджень.
									ПАЛИВНИЙ БАК
																						Легкий поліетиленовий бак має ємність 8,5 л. Ви завжди зможете відразу побачити, скільки палива залишилося, завдяки прозорому пластику. Натиснувши помаранчеву кнопку розблокування в центрі кришки паливного бака, байонетний механізм робить заправку швидкою і легкою. Він має вбудовану систему паливного насоса і датчик рівня палива. Крім того, паливна лінія має 90-градусний з'єднувач з баком для кращого захисту від пошкоджень.
													 
				КОРПУС ПОВІТРЯНОГО ФІЛЬТРА
																					Конструкція корпусу повітряного фільтра забезпечує максимальний захист повітряного фільтра від забруднення, одночасно забезпечуючи максимальний повітряний потік в спокійній обстановці. Великий подвійний повітряний фільтр встановлений в жорсткій клітці, яка в той же час утримує систему на місці. Цей дизайн дуже простий; Ви можете замінити його без інструментів і в лічені секунди.
									КОРПУС ПОВІТРЯНОГО ФІЛЬТРА
																						Конструкція корпусу повітряного фільтра забезпечує максимальний захист повітряного фільтра від забруднення, одночасно забезпечуючи максимальний повітряний потік в спокійній обстановці. Великий подвійний повітряний фільтр встановлений в жорсткій клітці, яка в той же час утримує систему на місці. Цей дизайн дуже простий; Ви можете замінити його без інструментів і в лічені секунди.