ШАСІ

Створений, щоб мати маневреність велосипеда для випробувань, і мати комфорт, стійкість і зручність шасі ендуро, KTM FREERIDE 250 F є максимально легким і моторним, щоб перетнути найскладнішу місцевість.
КОЛЕСА
Модель KTM FREERIDE 250 F оснащена легкими колесами з шириною 21 дюйм спереду і 18 дюймів ззаду, з робочими маточинами з ЧПУ і високоякісними алюмінієвими дисками від Giant, анодованими в чорний колір і несучим логотип FREERIDE. Ці колеса практично не поступаються за вагою в поєднанні з високим рівнем стійкості.
Шини Maxxis Trialmaxx OEM були розроблені спеціально для серії KTM FREERIDE. Забезпечуючи достатнє зчеплення з дорогою, вони залишають на землі набагато менше вражень, ніж звичайні шини для змагань Enduro. Їх високі кожухи забезпечують значно більший комфорт, підтримуючи дію підвіски. Завдяки своїй м'якій гумової суміші, ці шини також відмінно підходять для роботи на скелястих ділянках і при перетині коренів.
ПЕРЕДНЯ ВИЛКА
KTM FREERIDE 250 F використовує вилку WP XPlor 43, набір з 43 мм перевернутих пір'я з ходом 250 мм. Володіючи видатними характеристиками відгуку і демпфірування, WP XPlor 43 володіє чутливістю і підвищеною стійкістю до просідання. Розділена конструкція вилки з пружинами з обох сторін, кожна з ніжок вилки має окрему функцію демпфірування, з компресією на лівій стороні і демпфуванням відскоку праворуч, обидві легко регулюються за допомогою циферблатів на верхній частині вилки. Це дозволяє гонщикам швидко і точно знайти настройки своєї мрії - ключові слова в KTM.
Потрійні затискачі, оброблені на верстаті з ЧПУ, забезпечують точне затягування вилки і забезпечують ідеальну жорсткість всього переднього кінця для чудовою стійкості відстеження.
При 260 мм ходу колеса амортизатор WP PDS XPlor ідеально підходить для вилки WP XPlor 43. Перевірена і успішна конструкція задньої підвіски PDS (прогресивна система демпфірування) стала чимось на зразок торгової марки KTM. На WP PDS XPlor прогресивне демпфірування досягається другим демпфирующим поршнем, який використовує закриту чашку в кінці ходу, забезпечуючи підвищену стійкість до опускання. Ця конструкція сприяє оптимизированному прогресу всієї системи задньої підвіски, підтримуваною прогресивною пружиною. Підвіска регулюється на стиск, відскік і навіть пропонує роздільне регулювання компресії на високій і низькій швидкості. Висота сидіння може бути зменшена на 25 мм за допомогою додаткового комплекту, доступного в програмі KTM PowerParts.
ГАЛЬМА
Новітня гальмівна система Formula оснащена радіальним 4-поршневим супортом спереду і радіальним 2-поршневим супортом ззаду, ідеально відповідним для гальмівних дисків Wave довжиною 260 і 210 мм. У плетений шланг переднього гальма прокладений трос спідометра через вбудований канал для додаткового захисту.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.