ШАСІ

KTM 150 SX просто створений для агресивної їзди, в результаті чого було розроблено нове шасі, досить легке і чуйне для подальшого підвищення його динамічної репутації. У 2019 KTM 150 SX оснащений новою легкою високотехнологічної сталевою рамою, яка не тільки добре реагує на агресивні дії, але і оптимізована для забезпечення виняткової зворотного зв'язку з гонщиком. Нові характеристики вигину поглинають ці небажані удари, а також забезпечують відмінну маневреність і стабільність на високій швидкості. В цілому, це нове шасі дає водієві упевненість в тому, що він буде на 100% відповідальний за поїздку.
рама
Абсолютно нова рама KTM 150 SX професійно виготовлена ​​з гідроформованих труб з хромомолібденової стали, які зварені роботом, забезпечуючи високий рівень постійної якості. З покращеною жорсткістю для більш чуйного управління, працюючи в повній гармонії з підвіскою, для безкомпромісної стабільності на високій швидкості. Рама також оснащена підніжками «без бруду», які мають просту, але ефективну систему самоочищення, яка забезпечує повернення підніжок в початкове положення, забезпечуючи повний контроль в будь-яких умовах. На 2019 року всі рами SX мають таке ж високоміцне порошкове покриття, що і машини KTM Factory, і поставляються зі стандартними захисними кожухами рами. Новий легкий алюмінієвий підрамник на 40 мм довшим забезпечує кращу стійкість заднього крила.
KTM 150 SX має поліпшений цілісний маятник з додатковим регулюванням осі на 5 мм завдяки зміненому прорізу осі. Це дозволяє відсунути колесо назад для підвищення стійкості на найгрубіших ділянках. Виготовлений з використанням процесу гравітаційного лиття під тиском, він забезпечує виняткову міцність при мінімально можливій вазі. Маркування вимірювання ланцюга на маятнику видно зверху, що спрощує настройку ланцюга і робить її більш точною.
гальмівна система
Високотехнологічні гальма Brembo завжди були стандартним обладнанням на всіх мотоциклах KTM для мотокросу. У поєднанні з легкими хвилястими дисками відома система забезпечує високий рівень ефективності гальмування, дозволяючи обійти конкурентів.
ПАЛИВНИЙ БАК
Легкий поліетиленовий бак об'ємом 7 л. Кришка паливного бака має внутрішню різьбу, яка забезпечує легке і герметичне закриття.
КОРПУС ПОВІТРЯНОГО ФІЛЬТРА
Нова повітряна камера на KTM 150 SX-F була повністю перероблена, щоб забезпечити кращу динаміку потоку, і разом з новими підводними трубками, призводить до оптимальної потужності і реакції дросельної заслінки. Незважаючи на очевидні поліпшення продуктивності, новий дизайн також пропонує максимальний захист від забруднення повітряного фільтру. Великий повітряний фільтр Twin-Air встановлений на продуманої жорсткої клітці, яка зводить до мінімуму неправильну установку. Як і в попередніх моделях, обслуговування фільтрів виконується швидко і просто, і для нього не потрібні інструменти - стандартна оригінальна функція KTM.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.