ДВИГУН ТА ВИПУСК

Відомо, що двигун KTM 250cc є найпотужнішим і найбільш конкурентоспроможним двотактним двигуном в своєму класі. І все стає ще краще, якщо врахувати систему вприскування палива TPI (впускний порт). Запатентована система EFI з двома інжекторами, встановленими на перехідних отворах циліндра, робить двигун більш плавним в управлінні і різко знижує витрату палива, що є глобальною зміною гри з точки зору технології. Крім того, в силовій установці KTM 250cc передбачена конструкція валу, яка покращує його централізацію маси, добре захищений E-стартер, балансовий вал для низьких вібрацій двигуна, 6-ступінчаста коробка передач Enduro і гідравлічна муфта DDS. Це 2-х тактна симфонія, за яку Ви б заплатили, щоб почути знову і знову.

ДВИГУН

Циліндр KTM 250 EXC TPI має отвір 66,4 мм і оснащений складним силовим клапаном, що забезпечує плавні і керовані характеристики потужності. Для застосування EFI циліндр має два бічних купола, які утримують паливні інжектори, що подають паливо в задні порти перенесення. Таким чином, втрата незгорілого палива зменшується за рахунок менших викидів, ефективного згоряння і низької витрати палива. Маленька трубка в задній частині циліндра з'єднана з датчиком тиску на впуску, який передає дані про тиск у блок управління.
Конструкція литих картерів забезпечує мінімальну вагу і дуже централізовану конфігурацію вала. Це робить двигун коротким і компактним, сприяючи ефективній централізації мас. Кришки двигуна також мають міцну структуру поверхні, яка зменшує знос, викликаний чоботами водія.
Надійна 6-ступінчаста коробка передач має спеціальну обробку поверхні на 2-й, 3-й і 4-й передачах для забезпечення надійної роботи при максимальних силових навантаженнях. Удосконалена конструкція важеля перемикання передач «No Dirt» запобігає заклинювання шарніра важеля і гарантує точне перемикання навіть в найбрудніших умовах.
Система управління двигуном (EMS) моделей TPI має блок управління, розташований під сидінням. Блок управління визначає момент запалювання і кількість палива, що впорскується на основі декількох показань датчика, таких як тиск повітря на впуску і навколишньому повітрі, положення дросельної заслінки, температура масла і води. Завдяки висотної і температурної компенсації водієві більше не потрібно турбуватися.
Попрощайтеся з затерплими ногами і руками. Така конструкція двигуна дозволяє використовувати бічний балансовий вал, щоб звести вібрації до мінімуму. Ви знаєте, що це означає: більше комфорту, менше втоми, більше посмішок.
KTM 250 EXC TPI використовує розроблену KTM муфту DDS (сталь з демпфірованою мембраною) зі зносостійким сталевим кошиком, надзвичайно жароміцними дисками зчеплення і вкладишами з азотированої сталі. У цій продуманій конструкції замість звичайних спіральних пружин використовується мембранна пружина, що значно полегшує роботу зчеплення. Діафрагмова пружина також залишає достатньо місця для системи демпфірування, яка буде вбудована в маточину зчеплення.
Попереднє змішування двухтактного палива залишається в минулому для власників KTM EXC TPI. Електронний масляний насос подає масло з масляного бака через корпус дросельної заслінки в повітрозабірник двигуна і забезпечує ідеальну паливно-масляну суміш при будь-яких умовах і частоті обертання двигуна. Система, яка знижує до 50% диму з вихлопної системи в порівнянні з моделями карбюраторів, управляється блоком управління на основі оборотів двигуна і навантаження, вимірюваною TPS (датчиком положення дросельної заслінки). Ємності масла приблизно 0,7 літра достатньо для 5-6 заправок, що дає Вам більше часу на поїздку, менше часу на виміри.
Двигун TPI оснащений 39-міліметровим корпусом дросельної заслінки виробництва Dell`Orto. Повітряний потік регулюється дросельною заслінкою, з'єднаною подвійним тросовим дросельним кулачком, яким керує вузол дросельної заслінки керма. Датчик положення дросельної заслінки передає дані про витрату повітря на блок управління, а гвинт байпасу дозволяє регулювати швидкість холостого ходу. Пристрій холодного запуску також відкриває байпас, що подає більше повітря. Через вхідну масляну трубку масло, що подається з масляного насоса, змішується з вступником повітрям для змащення підшипників колінчастого вала, циліндра / поршня і т. п.
СИСТЕМА ОХОЛОДЖННЯ
Перевірена система охолодження KTM направляє охолоджуючу рідину від головки циліндра, через раму безпосередньо до алюмінієвих радіаторів виробництва WP. Завдяки оптимізованої швидкості внутрішньої циркуляції і примусової вентиляції, розрахованої по CFD, система володіє чудовою ефективністю. Крім того, захист радіатора покращує відведення тепла, особливо в бруді. Вона також вбудована в передню частину кожухів, для захисту радіаторів при аварії.
ВИХЛОП
Ця нікельована труба проведена WP Performance Systems. Вона розрахована на оптимальний діапазон потужності і максимальну продуктивність двигуна. Сучасний 3D-процес виробництва гарантує високу точність і надійність труби.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.