ДВИГУН ТА ВИПУСК

KTM дійсно розуміє природу хардкорної їзди по бездоріжжю і розробив складний 2-тактний двигун, щоб підкорити виснажливу динаміку спорту. Володіючи найпередовішими технологіями, а також витонченою, специфічною для ендуро потужністю і крутним моментом, ці легкі і довговічні двотактні силові агрегати залишаються двигунами вибору для самих екстремальних випробувань на бездоріжжі.

ДВИГУН

Циліндр KTM 300 EXC TPI має отвір 72 мм і оснащений складним силовим клапаном, який забезпечує дійсно плавні і контрольовані характеристики потужності. Для застосування EFI циліндр має два бічних купола, які утримують паливні інжектори, що подають паливо в задні порти перенесення. Подальше уприскування гарантує відмінне розпорошення палива з висхідним повітрям. Таким чином, втрата незгорілого палива мінімальна для менших викидів, більш ефективного згорання і зменшеної витрати палива. Маленька трубка в задній частині циліндра з'єднана з датчиком тиску на впуску, який передає дані про тиск у блок управління.
Конструкція литих картерів забезпечує мінімальну вагу і дуже централізовану конфігурацію вала. Це робить двигун коротким і компактним, сприяючи ефективній централізації мас. Кришки двигуна також мають міцну структуру поверхні, яка зменшує знос, викликаний чоботами водія.
Надійна 6-ступінчаста коробка передач має спеціальну обробку поверхні на 2-й, 3-й і 4-й передачах для забезпечення надійної роботи при максимальних силових навантаженнях. Удосконалена конструкція важеля перемикання передач «No Dirt» запобігає заклинювання шарніра важеля і гарантує точне перемикання навіть в найбрудніших умовах.
Система управління двигуном (EMS) моделей TPI має блок управління, розташований під сидінням. Блок управління визначає момент запалювання і кількість палива, що впорскується на основі декількох показань датчика, таких як тиск повітря на впуску і навколишньому повітрі, положення дросельної заслінки, температура масла і води. Завдяки висотної і температурної компенсації, водієві більше не потрібно турбуватися.
Всередині циліндра з діаметром отвору 78 мм стукає надійний поршень коробчатого типу виробництва CP. Його геометрія коронки ідеально адаптована до камери згорання з високим ступенем стиснення (12,8: 1), де її жорстка конструкція і мала вага максимально підвищують продуктивність. Завдяки низьким коливальним масам, двигун вільно обертається з великою кількістю потужності.
Попрощайтеся з затерплими ногами і руками. Така конструкція двигуна дозволяє використовувати бічний балансовий вал, щоб звести вібрації до мінімуму. Ви знаєте, що це означає: більше комфорту, менше втоми, більше посмішок.
KTM 300 EXC TPI використовує розроблену KTM муфту DDS (сталь з демпфірованою мембраною) зі зносостійким сталевим кошиком, надзвичайно жароміцними дисками зчеплення і вкладишами з азотированої сталі. У цій продуманій конструкції замість звичайних спіральних пружин використовується мембранна пружина, що значно полегшує роботу зчеплення. Діафрагмова пружина також залишає достатньо місця для системи демпфірування, яка буде вбудована в маточину зчеплення.
Попереднє змішування двухтактного палива залишається в минулому для власників KTM EXC TPI. Електронний масляний насос подає масло з масляного бака через корпус дросельної заслінки в повітрозабірник двигуна і забезпечує ідеальну паливно-масляну суміш при будь-яких умовах і частоті обертання двигуна. Система, яка знижує до 50% диму з вихлопної системи в порівнянні з моделями карбюраторів, управляється блоком управління на основі оборотів двигуна і навантаження, вимірюваною TPS (датчиком положення дросельної заслінки). Ємності масла приблизно 0,7 літра достатньо для 5-6 заправок, що дає Вам більше часу на поїздку, менше часу на виміри.
Двигун TPI оснащений 39-міліметровим корпусом дросельної заслінки виробництва Dell`Orto. Повітряний потік регулюється дросельною заслінкою, з'єднаною подвійним тросовим дросельним кулачком, яким керує вузол дросельної заслінки керма. Датчик положення дросельної заслінки передає дані про витрату повітря на блок управління, а гвинт байпасу дозволяє регулювати швидкість холостого ходу. Пристрій холодного запуску також відкриває байпас, що подає більше повітря. Через вхідну масляну трубку, масло, що подається з масляного насоса, змішується з вступником повітрям для змащення підшипників колінчастого вала, циліндра / поршня і т. п.
СИСТЕМА ОХОЛОДЖЕННЯ
Перевірена система охолодження KTM направляє охолоджуючу рідину від головки циліндра, через раму безпосередньо до алюмінієвих радіаторів виробництва WP. Завдяки оптимізованої швидкості внутрішньої циркуляції і примусової вентиляції, розрахованої по CFD, система володіє чудовою ефективністю. Крім того, захист радіатора покращує відведення тепла, особливо в бруді. Вона також вбудована в передню частину кожухів, для захисту радіаторів при аварії.
ВИХЛОП
Ця нікельована труба проведена WP Performance Systems. Вона розрахована на оптимальний діапазон потужності і максимальну продуктивність двигуна. Сучасний 3D-процес виробництва гарантує високу точність і надійність труби, тому цей кріогенератор не тільки надійний, але і міцний.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.