![](./files/background/big/Hc_pho_backdrop.jpg)
150 SX
150 SX
ДВИГУН ТА ВИПУСК
Двотактні KTM підкорювали треки MX протягом десятиліть і, безсумнівно, є найшвидшими на треку сьогодні. Завдяки постійному, непохитному прогресу, ці двигуни встановлюють еталон продуктивності і технологій з ідеальним поєднанням потужності, ваги та контролю. Завдяки мелодійним звукам з високим числом обертів, 2-тактні KTM продовжують захоплювати дух.
![](https://ktm.kharkov.ua/files/images/units/small/iA_01.jpg)
ДВИГУН
ПРОГРЕСУЮЧА СИЛА
Чистий захват, який забезпечує цей мотоцикл, гарантує подальший розвиток і продовження виробництва. Оскільки багато з його ключових компонентів використовуються спільно з провідним в своєму класі 125, циліндр, головка циліндра і поршневий блок тепер також можуть бути встановлені на базі двигуна об'ємом 125 куб. Див, що дозволяє перетворити його в 150 SX без необхідності заміни колінчастого вала. Компактний і потужний, цей інноваційний 2-тактний двигун являє собою легкий силовий агрегат.
ДВИГУН
Чистий захват, який забезпечує цей мотоцикл, гарантує подальший розвиток і продовження виробництва. Оскільки багато з його ключових компонентів використовуються спільно з провідним в своєму класі 125, циліндр, головка циліндра і поршневий блок тепер також можуть бути встановлені на базі двигуна об'ємом 125 куб. Див, що дозволяє перетворити його в 150 SX без необхідності заміни колінчастого вала. Компактний і потужний, цей інноваційний 2-тактний двигун являє собою легкий силовий агрегат.
![](https://ktm.kharkov.ua/files/images/units/small/1x_02.jpg)
блок циліндра
В основі двигуна об'ємом 150 куб. см. знаходиться перероблений циліндр. Він має діаметр 58 мм і оснащений вдосконаленим блоком силових клапанів...
В основі двигуна об'ємом 150 куб. см. знаходиться перероблений циліндр. Він має діаметр 58 мм і оснащений вдосконаленим блоком силових клапанів зі складним механізмом для бічних опорних випускних отворів. Нова компоновка випускного отвору підвищує продуктивність двигуна, а верхній контур випускного отвору був оброблений для забезпечення більш точної синхронізації порту. Разом з двокомпонентної головкою циліндрів, циліндр є ключем до видатної продуктивності KTM 125 SX у всьому діапазоні оборотів.
![](https://ktm.kharkov.ua/files/images/units/small/MY_03.jpg)
корпус та кришки двигуна
Легкі і компактні корпуси двигуна виготовляються з використанням процесу лиття під високим тиском, який знижує вагу, зберігаючи при цьому міцніс...
Легкі і компактні корпуси двигуна виготовляються з використанням процесу лиття під високим тиском, який знижує вагу, зберігаючи при цьому міцність і довговічність. Конструкція забезпечує більш високе положення колінчастого вала, яке розташоване ближче до центру тяжіння, що забезпечує оптимальну централізацію маси і підвищує їздові якості. Крім того, для 2019 року проміжна шестерня кікстартера була посилена для підвищення надійності, а завдяки новому розташуванню кришка зчеплення стала нижче, що дозволило зменшити ширину двигуна на 10 мм.
![](https://ktm.kharkov.ua/files/images/units/small/6B_04.jpg)
трансмісія
KTM 150 SX тепер оснащений новою, більш надійної 6-ступінчастою коробкою передач. Передавальні числа були перенесені з попередника, але всі меха...
KTM 150 SX тепер оснащений новою, більш надійної 6-ступінчастою коробкою передач. Передавальні числа були перенесені з попередника, але всі механізми мають поліпшення і посилення. Ще одна родзинка трансмісії 150 SX - це важіль перемикача передач. Подібно конструкції ножний опори, він запобігає накопиченню бруду і забезпечує постійну доступність наступної передачі незалежно від умов.
![](https://ktm.kharkov.ua/files/images/units/small/m1_05.jpg)
карбюратор
TM 150 SX оснащений карбюратором MIKUNI TMX. Цей 38-міліметровий карбюратор забезпечує плавну і контрольовану потужність аж до обмеження обороті...
TM 150 SX оснащений карбюратором MIKUNI TMX. Цей 38-міліметровий карбюратор забезпечує плавну і контрольовану потужність аж до обмеження оборотів. З новим впускним колектором карбюратор нахилений на 7 °, щоб зменшити перелив палива. І він менш чутливий до різних висот і температур, тому Ви можете використовувати його де завгодно і коли завгодно.
![](https://ktm.kharkov.ua/files/images/units/small/sH_06.jpg)
запалювання
166/5000 Все двотактні моделі оснащені новим блоком управління CDI з сучасним обладнанням, яке покращує характеристики запуску двигуна. Криві за...
166/5000 Все двотактні моделі оснащені новим блоком управління CDI з сучасним обладнанням, яке покращує характеристики запуску двигуна. Криві запалювання залишаються без змін.
![](https://ktm.kharkov.ua/files/images/units/small/1m_07.jpg)
колінчастий вал
321/5000 В центрі двигуна колінчастий вал має хід 72 мм, який забезпечує оптимальний крутний момент і обороти. Він був ідеально збалансований за...
321/5000 В центрі двигуна колінчастий вал має хід 72 мм, який забезпечує оптимальний крутний момент і обороти. Він був ідеально збалансований за допомогою вала противаги, що призвело до мінімальної вібрації. Колінчастий вал розташований в ідеальному положенні для централізації маси, що сприяє кращій маневреності і керованості.
![](https://ktm.kharkov.ua/files/images/units/small/Eo_08.jpg)
система охолодження
Високоефективне охолодження
Підтримка оптимальної температури двигуна має вирішальне значення для забезпечення постійної потужності протягом всієї поїздки. KTM 250 SX оснащений недавно розробленими радіаторами, які встановлені на 12 мм нижче, ніж у попередників. Це знижує центр ваги і ідеально відповідає дизайну нових кожухів, щоб досягти ідеальної ергономіки. Завдяки використанню технології CFD (обчислювальна гідродинаміка) в поєднанні з продуманою схемою циркуляції охолоджуючої рідини інноваційна система забезпечує оптимальну температуру двигун...
система охолодження
Підтримка оптимальної температури двигуна має вирішальне значення для забезпечення постійної потужності протягом всієї поїздки. KTM 250 SX оснащений недавно розробленими радіаторами, які встановлені на 12 мм нижче, ніж у попередників. Це знижує центр ваги і ідеально відповідає дизайну нових кожухів, щоб досягти ідеальної ергономіки. Завдяки використанню технології CFD (обчислювальна гідродинаміка) в поєднанні з продуманою схемою циркуляції охолоджуючої рідини інноваційна система забезпечує оптимальну температуру двигуна для максимальної продуктивності незалежно від умов.Р адіатори також оснащені спеціальними захисними пристроями, які служать не тільки для захисту від летять каміння і сміття, а й як розпірки, яка розсіює енергію навколо радіаторів в разі удару.
![](https://ktm.kharkov.ua/files/images/units/small/0Q_09.jpg)
ВИХЛОПНА СИСТЕМА
ЗВУК СИЛИ
Коли мова йде про поліпшену потужності і продуктивності, новий вихлоп грає ключову роль і володіє неперевершеною якістю. Крім того, його нова форма забезпечує більш тонку ергономіку, і в той же час безпечно працює в межах шуму для гонок.
ВИХЛОПНА СИСТЕМА
Коли мова йде про поліпшену потужності і продуктивності, новий вихлоп грає ключову роль і володіє неперевершеною якістю. Крім того, його нова форма забезпечує більш тонку ергономіку, і в той же час безпечно працює в межах шуму для гонок.