ДВИГУН ТА ВИПУСК

Двотактні KTM підкорювали треки MX протягом десятиліть і, безсумнівно, є найшвидшими на треку сьогодні. Завдяки постійному, непохитному прогресу, ці двигуни встановлюють еталон продуктивності і технологій з ідеальним поєднанням потужності, ваги та контролю. Завдяки мелодійним звукам з високим числом обертів, 2-тактні KTM продовжують захоплювати дух.
ДВИГУН
Двигун KTM 250 SX оснащений новітньою двотактною технологією з балансувальним валом для зниження вібрації двигуна, а також надійної гідравлічної муфтою DDS. Він оснащений двохклапанною системою, що є основним чинником, що робить двигун KTM 250 SX самим конкурентоспроможним двотактним двигуном в своєму класі. Подальша доробка циліндра і вихлопу робить трансмісію з 5-ступінчастою коробкою передач воістину вражаючою.
Циліндр на KTM 250 SX має діаметр 66,4 мм і оснащений двохклапанною системою газорозподілу. До 2019 року канали були доопрацьовані для забезпечення більш точної роботи клапанів, покращуючи загальну подачу потужності. Використовуючи дві поставляючі пружини, можна легко і швидко змінювати характеристики потужності, забезпечуючи оптимальні настройки для різних трас і переваги водія. Бічні кронштейни головки блоку циліндрів тепер зроблені з алюмінію замість сталі і знижують рівень вібрації до незначного рівня.
Компактні корпуси двигунів виготовляються з використанням процесу лиття під високим тиском, який допомагає знизити вагу, зберігаючи при цьому міцність і довговічність. Конструкція забезпечує оптимальне розташування валів поблизу центра ваги, що забезпечує кращу централізацію маси і полегшує їзду. Крім того, нові кожухи двигуна мають розумну структуру поверхні, яка зменшує знос, викликаний чоботами водія, зберігаючи їх зовнішній вигляд таким же свіжим, як і в день покупки.
368/5000 Двигун має сильну 5-ступінчасту коробку передач, призначену для будь-якого мотокросу. Передавальні числа були розроблені спеціально для відповідності потужності двигуна 250 куб. Коробка передач також має перемикач передач NO DIRT. Подібно конструкції ножної опори, вона запобігає накопиченню бруду і забезпечує постійну доступність наступної передачі незалежно від умов.
Немає більше занімілих рук і ніг. Така конструкція двигуна дозволяє додати бічний балансування вал, що допомагає звести вібрації двигуна до мінімуму. Це означає, що Ви можете продовжувати гонку довше.
KTM 250 SX оснащений надзвичайно міцною муфтою DDS, розробленою KTM (сталь з демпфірованного діафрагмою), зносостійким сталевим кошиком і жаростійкими дисками зчеплення. Він використовує мембранну пружину замість звичайних спіральних пружин, що значно полегшує роботу зчеплення. Пружина діафрагми також досить компактна, щоб можна було вбудувати демпфуючу систему в маточину зчеплення, що сприяє кращому зчепленню і довговічності. Крім того, гідравлічна система Brembo забезпечує легку і точну модуляцію зчеплення.
235/5000 KTM 250 SX оснащений карбюратором MIKUNI TMX. Налаштування на 38-міліметровому плоскому ковзному карбюраторі були адаптовані до нової конструкції повітряного фільтра і вихлопу, забезпечуючи плавну, контрольовану потужність у всьому діапазоні оборотів.
Всі двотактні моделі оснащені новим блоком управління CDI з сучасним обладнанням, яке покращує характеристики запуску двигуна. Криві запалювання залишаються без змін.
Колінчастий вал має хід 72 мм, який забезпечує оптимальний крутний момент і обороти. Він був ідеально збалансований за допомогою вала противаги, що призвело до мінімальної вібрації. Колінчастий вал розташований в ідеальному положенні для централізації маси, що сприяє кращій маневреності і керованості.
система охолодження
Підтримка оптимальної температури двигуна має вирішальне значення для забезпечення постійної потужності протягом всієї поїздки. KTM 250 SX оснащений недавно розробленими радіаторами, які встановлені на 12 мм нижче, ніж у попередників. Це знижує центр ваги і ідеально відповідає дизайну нових кожухів, щоб досягти ідеальної ергономіки. Завдяки використанню технології CFD (обчислювальна гідродинаміка) в поєднанні з продуманою схемою циркуляції охолоджуючої рідини інноваційна система забезпечує оптимальну температуру двигуна для максимальної продуктивності незалежно від умов. Радіатори також оснащені спеціальними захисними пристроями, які служать не тільки для захисту від летючого каміння і сміття, а й як розпірки, яка розсіює енергію навколо радіаторів в разі удару.
вихлопна система
Коли мова йде про поліпшену потужності і продуктивності, новий вихлоп грає ключову роль і володіє неперевершеною якістю. Крім того, його нова форма забезпечує більш тонку ергономіку, і в той же час безпечно працює в межах шуму для гонок.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.