
350 SX-F
350 SX-F
ЕРГОНОМІКА ТА КОМФОРТ
Коли справа доходить до серії KTM SX, вкрай важливо, щоб гонщик міг швидко і легко переносити свою вагу, щоб працювати в унісон з мотоциклом. KTM приділяє велику увагу створенню оптимальною ергономіки для роботи на високому рівні, гарантуючи, що нейтральне положення при їзді забезпечує кращий контроль. Основна взаємодія водія з мотоциклом відбувається через кузов, сидіння, підніжки і кермо, і ці важливі точки контакту відіграють життєво важливу роль в рівновазі і контролі. Не доводиться сумніватися в тому, що KTM 350 SX-F володіє серйозними показниками, гарантуючи високу ергономічність, завдяки якій райдер може впевнено використовувати його так, як йому необхідно.

СИДІННЯ
ЗРОБЛЕНО ДЛЯ МОБІЛЬНОСТІ
Всі моделі SX мають сидіння нової форми, розроблені з урахуванням поліпшеної ергономіки. Чохол на сидіння оснащений нещодавно розробленими силіконовими смужками, які забезпечують краще відчуття для водія. Сидіння зручно прикріплено до мотоцикла за допомогою одного довгого бічного гвинта, що робить його безпечним і простим у зверненні.
СИДІННЯ
Всі моделі SX мають сидіння нової форми, розроблені з урахуванням поліпшеної ергономіки. Чохол на сидіння оснащений нещодавно розробленими силіконовими смужками, які забезпечують краще відчуття для водія. Сидіння зручно прикріплено до мотоцикла за допомогою одного довгого бічного гвинта, що робить його безпечним і простим у зверненні.

КЕРМО
КОНТРОЛЬ У ВАШИХ РУКАХ
Всі повнорозмірні моделі SX оснащені однаковим високоміцним алюмінієвим конічним кермом, виготовленим NEKEN. Кермо фіксується в гумових демпфуючих опорах, які допускають два різних положення. Рукоятки стандартно поставляються з вулканізованою рукояткою ODI з правого боку і зручною фіксує рукояткою ODI, для якої не потрібно провід або клей, зліва. Вони також оснащені переробленої планкою-вкладишем з новим дизайном кришки, яка може бути прикріплена і видалена набагато швидше і простіше. Ці керма дозволяють водію утримува...
КЕРМО
Всі повнорозмірні моделі SX оснащені однаковим високоміцним алюмінієвим конічним кермом, виготовленим NEKEN. Кермо фіксується в гумових демпфуючих опорах, які допускають два різних положення. Рукоятки стандартно поставляються з вулканізованою рукояткою ODI з правого боку і зручною фіксує рукояткою ODI, для якої не потрібно провід або клей, зліва. Вони також оснащені переробленої планкою-вкладишем з новим дизайном кришки, яка може бути прикріплена і видалена набагато швидше і простіше. Ці керма дозволяють водію утримувати 450-подібну потужність цього мотоцикла, а їхати як 250.

ПІДНІЖКИ
ЗАЛИШАТИСЯ НА ЗВ'ЯЗКУ
Складні підніжки «No Dirt» запобігають засміченнЮ стрижня підніжки навіть при їзді в глибоких коліях. Шукаєте більш високу позицію для катання? Просто встановіть підніжки моделей MY2018 EXC, які на 6 мм вище, ніж версії SX.
ПІДНІЖКИ
Складні підніжки «No Dirt» запобігають засміченнЮ стрижня підніжки навіть при їзді в глибоких коліях. Шукаєте більш високу позицію для катання? Просто встановіть підніжки моделей MY2018 EXC, які на 6 мм вище, ніж версії SX.