1290 SUPER DUKE R

1290 SUPER DUKE R

ШАСІ

Ця сила вимагає повного контролю. З його надлегкою, але надзвичайно стійкою гратчастою рамою, прекрасно виготовленим одностороннім поворотним важелем, високоякісними гальмами BREMBO і ультрасучасними WP-компонентами підвіски, KTM 1290 SUPER DUKE R - кращий байк для драйву. У поєднанні з 17-дюймовими безкамерними колесами спереду і ззаду, а також встановленими шинами METZELER M7RR, КТМ контактує з асфальтом для максимального прискорення.
Рама
Завдяки надлегкою і надзвичайно стійкою гратчастою рамою, красиво виготовленому одностороннього маятнику, KTM 1290 SUPER DUKE R перевершує всі вимоги по стійкості і керованості.
Сплав, одностороннього маятника на KTM 1290 SUPER DUKE R не тільки надзвичайно легкий, але також точно спроектований і ідеально підігнаний - він стане вашою надійною опорою, коли SUPER DUKE R розкриє свій крутний момент і покаже свою динаміку. Конструкція маятника оптимально адаптована до трубчастої гратчастої рамі з точки зору гнучкості і жорсткості. І так, він шалено красивий і вже точно унікальний.

Підвіска

З регульованою, стійкою до крутіння перевернутою телескопічною вилкою від WP Suspension попереду, ви можете незалежно один від одного, регулювати вилку завдяки «принципу поділу» (ліва вилка управляє трубкою стиснення, а права відбоєм). Це дозволяє гонщикам швидко і точно налаштувати ідеальний баланс для себе.
Безпосередньо з'єднаний і виключно якісний центральний амортизатор WP під тиском газу, встановлений на SUPER DUKE R, має зовнішній виносний резервуар, який дозволяє райдеру мати широкий спектр варіантів настройки. Відбій і стиснення також можна регулювати незалежно - з роздільними настройками високошвидкісного і низького демпфірування стиску. Крім того, попередній натяг пружини можна регулювати вручну.
Рульовий демпфер WP робить все можливе, щоб утримати звіра на нерівних ділянках асфальту, поглинаючи будь-які небажані коливання через переднє колесо. Ви ж не хочете дізнатися що таке вобблінг.
КОЛЕСА
KTM 1290 SUPER DUKE R може похвалитися відмінним стандартним оснащенням уже в базі. Він оснащений шинами METZELER M7RR на надлегких легкосплавних дисках. Покришки METZELER випробувані на легендарних гоночних змаганнях "Острів Мен ТТ", а так само безліч ШКГ світового рівня, вони відрізняються структурними матеріалами, складами і малюнком протектора для зниженого зносу, відмінного рульового управління і фантастичною стабільністю під час їзди.
Гальма
Зупинити цього звіра здатні тільки радіально встановлені, чотирипоршневі супорта BREMBO M50 Monobloc, монтовані на 2 гальмівних диска діаметром 320 мм. У поєднанні з регульованим гальмівним важелем і потужним гальмівним підсилювачем для легкого натиску одним пальцем. Для контролю над заднім колесом використовується диск діаметром 240 мм і двухпоршневой супорт BREMBO.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.