
1290 SUPER DUKE R
1290 SUPER DUKE R
ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Неперевершене гальмування від лідера світового ринку BREMBO, а також система допомоги MTC (Motorcycle Traction Control) і чутливий до нахилу ABS, розроблені в тісній співпраці з BOSCH, допомагають KTM 1290 SUPER DUKE R домінувати від початку до кінця. Вони дозволяють вам, або розкрити весь потенціал Звіра, або підкорити його лють, щоб легко і миттєво адаптуватися до мінливих умов і особистим потребам, за допомогою простого клацання селектора.
Допомога райдеру

MSC (Система стабілізації мотоцикла) з кутовим ABS
Приборкання Звіра - це витвір мистецтва. 9.1 MP модулятор, який об'єднує таланти ефективного гальмування і модуляції тиску з високою якістю від...
Приборкання Звіра - це витвір мистецтва. 9.1 MP модулятор, який об'єднує таланти ефективного гальмування і модуляції тиску з високою якістю від BREMBO. Іншими словами довести буйний характер KTM 1290 SUPER DUKE R до керованої зупинки так само просто, як покласти один палець на важіль гальма.

Режим SUPERMOTO
А хто ж не любить подрифтіть час від часу? KTM 1290 SUPER DUKE R не просто любить це робити, він король в таких розвагах. Вибравши режим Supermo...
А хто ж не любить подрифтіть час від часу? KTM 1290 SUPER DUKE R не просто любить це робити, він король в таких розвагах. Вибравши режим Supermoto, гонщики можуть відключити ABS на задньому колесі і залишити свій слід скрізь де побажають! Адже Звір зобов'язаний мітити свою територію.

Технологія зміни режимів їзди
На KTM 1290 SUPER DUKE R у гонщика є три режими їзди, які можна швидко вибрати за допомогою перемикача меню на кермі. У поєднанні з електронною...
На KTM 1290 SUPER DUKE R у гонщика є три режими їзди, які можна швидко вибрати за допомогою перемикача меню на кермі. У поєднанні з електронною ручкою газу, обраний режим їзди впливає на загальну чуйність двигуна, його максимальну пікову потужність і втручання MTC. Режими «Вулиця» і «Спорт» забезпечують потужність 177 к.с. і відповідно повну потужність при спортивної тязі. Режим «Дощ» обмежує максимальну потужність до 130 к.с. і дозволяє безпечно долати багато кілометрів в погану погоду з більш плавним і раннім втручанням протівобуксовочної системи.

MTC (Система контролю тяги на мотоциклі)
Система контролю тяги на мотоциклі або MTC, це чутлива до кута нахилу система, вона враховує пляму контакту шин і автоматично регулює його зміни...
Система контролю тяги на мотоциклі або MTC, це чутлива до кута нахилу система, вона враховує пляму контакту шин і автоматично регулює його зміни відповідно. Залежно від обраного режиму їзди, MTC допускає три різних рівня зчеплення на задньому колесі. Ну і природно, її можна повністю відключити, щоб розкрити більший потенціал Звіра.

Без ключовий доступ
Забудьте про ключі запалювання і механічно замкненими паливної кришці, КТМ 1290 SUPER DUKE R оснащений без ключовим доступом. Все, що вам потріб...
Забудьте про ключі запалювання і механічно замкненими паливної кришці, КТМ 1290 SUPER DUKE R оснащений без ключовим доступом. Все, що вам потрібно, це покласти ключ передавач у вашу кишеню і не секунди не стояти на рівному місці.

KTM MY RIDE (система з'єднання вашого смартфона з мотоциклом)
Ваш смартфон можна підключити бездротовим способом до TFT-дисплею KTM 1290 SUPER DUKE R, що дає вам повний контроль над аудіо плеєром і вхідними...
Ваш смартфон можна підключити бездротовим способом до TFT-дисплею KTM 1290 SUPER DUKE R, що дає вам повний контроль над аудіо плеєром і вхідними викликами прямо на ходу. Вся відповідна стільникова інформація відображається на приладовій панелі, що дозволяє вам взаємодіяти зі смартфоном за допомогою перемикача меню, встановленого на лівому пульті, і тримати руки там, де вони повинні бути, на кермі.

TPMS (система контролю тиску в шинах)
Як випливає з назви, TPMS контролює тиск в шинах і попереджає гонщиків про потенційне пошкодження шин в разі втрати тиску на TFT-дисплеї. Надзви...
Як випливає з назви, TPMS контролює тиск в шинах і попереджає гонщиків про потенційне пошкодження шин в разі втрати тиску на TFT-дисплеї. Надзвичайно корисна опція, для людей часто їздять по поганому дорожньому покриттю, ви ж не хочете виявити що ваше колесо пошкоджено, на швидкості 200 км / год? До того ж стежити за тиском в шинах не розбираючи при цьому колесо куди приємніше.

ATIR (автоматичний вимикач індикатора повороту)
Автовідключення покажчиків повороту - величезна перевага з точки зору безпеки, оскільки тепер неможливо забути, що вони працюють. Індикатори пер...
Автовідключення покажчиків повороту - величезна перевага з точки зору безпеки, оскільки тепер неможливо забути, що вони працюють. Індикатори перестають блимати через 10 секунд або через 150 метрів після їх активації. Не відволікайтеся від їзди, на всякі дрібниці.