1290 SUPER DUKE R

1290 SUPER DUKE R

ДВИГУН ТА ВИПУСК

У рух цього Звіра призводить легкий V-подібний двигун, який є найпотужнішою силовою установкою в своєму класі. При вазі всього 62 кг він розвиває 130 кВт (180 к.с.) і максимальний крутний момент 141 Нм в діапазоні від 6750 до 7000 об / хв. Немає сумнівів в тому, що він створений для повноцінних гонок. Незалежно від того, чи використовується він на вулиці або на гоночному треку, будьте впевнені, він покаже бездоганні характеристики, які перевищать всі ваші очікування.
ДВИГУН
Вдихає життя в Звіра, V-Twin об'ємом 1301 куб. см, який видає потужність 180 к.с., а його крутний момент досягає піку між 6750 об / хв (140 Нм) і 7000 об / хв (141 Нм). Важить він нікчемні 62 кг, а витончений 4-клапанний блок робить його одним з найлегших і найпотужніших V-божників в світі.
Сучасні впускні клапани з титану з PVD-покриттям з нітриду хрому - наскільки вражаюче це звучить? Вони мають плоску конструкцію і важать на 19 грамів менше, ніж сталеві впускні клапани. У поєднанні з меншою камерою згорання на KTM 1290 SUPER DUKE R ступінь стиснення складає 13,6: 1 і, в кінцевому підсумку, ми отримуємо велику потужність при меншій вазі.
Завдяки резонаторних камер на голівках циліндрів, які були розроблені для збільшення крутного моменту на оборотах від нижнього до середнього діапазону, трансмісія KTM 1290 SUPER DUKE R працює більш плавно, споживає менше палива і скорочує викиди CO2 приблизно на 10%.
Контролюйте задню частину при різкому зниженні передач або агресивному гальмуванні за рахунок зменшення вібрації заднього колеса. Прослизаюче зчеплення також допомагає при відкритті дросельної заслінки, допомагаючи Quickshifter + виконувати супер плавні перемикання вгору.
Електронний регулятор дросельної заслінки за допомогою електричних імпульсів, це воістину майбутнє застосоване вже сьогодні на KTM 1290 SUPER DUKE R. Ви відкручує ручку газу, а мотоцикл в електронному вигляді переводить команди дросельної заслінки в положення яке максимально актуально в поточній ситуації. Захлинання, тряска на низьких оборотах і мимовільна їзда на задньому колесі залишилася в минулому. Ласкаво просимо в завтрашній день.
Спритний V-твін KTM 1290 SUPER DUKE R додатково поліпшений завдяки дуже низькому зворотно-поступальному вазі його колінчастого вала. Крім того, форма кривошипа з оптимізованим потоком забезпечує більш плавну подачу потужності і стабільності двигуна.
Можливо, найважливіша частина двигуна, ковані конструкція поршня на KTM 1290 SUPER DUKE R була запозичена з технології Формули 1. Як результат надзвичайно високий ступінь навантаження на коротку і легку конструкцію зарекомендувала себе у високому ступені надійної і продуктивної. Крім того, поршневі спідниці мають ультрасучасне покриття з жорстким анодуванням, щоб мінімізувати тертя і продовжити термін служби.
Впускний фланець - це щось більше, ніж просто трубопровід, що з'єднує корпус дросельної заслінки з отворами в головці циліндрів. Він є невід'ємною частиною індукційної системи і має відповідати стандартам повітряного потоку головки циліндра і розподільного вала, а також діапазону оборотів і оборотів двигуна, в цьому випадку розширюється його діапазон потужності на 500 об / хв.
KTM 1290 SUPER DUKE R оснащений системою запалювання з подвійним уприскуванням, яка управляє двома свічками запалювання різних розмірів в кожній головці циліндрів незалежно один від одного. Результат? Більше потужності, найкращий зворотний зв'язок, меншу витрату палива і меншу кількість викидів.
Вихлопна система
Система випуску відпрацьованих газів KTM 1290 SUPER DUKE R повністю виготовлена ​​з нержавіючої сталі і відповідає стандарту Euro 4. Сотні годин випробувань на стендах і складне моделювання гарантували, що вихлопна система сприяє надзвичайно плавною кривою крутного моменту і чудовим значенням викидів на V-образному Твін. І звук, про який він прекрасний! На низьких оборотах він змушує серце битися частіше, а на високих, захоплює дух і не відпускає до останнього обороту.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.