 
                        
                                890 DUKE R
                            
                            
                          890 DUKE R
Ергономіка і комфорт
KTM 890 DUKE R забезпечує те, що ви очікуєте від свого R-байка. Агресивне, зручне для сидіння положення дозволяє вам точно зрізати кути, зберігаючи при цьому комфорт і повністю контролюючи байк.
					 
				Рульове управління
																					Алюмінієві конічні рукоятки розташовані рівніше, нижче і далі вперед, щоб збільшити контроль над передньою шиною і дати KTM 890 DUKE R більш зручне положення для їзди. Райдер також може адаптувати своє кермо за допомогою трьох регулювань обертання і 4 положень точної настройки на потрійному затиску.
									Рульове управління
																						Алюмінієві конічні рукоятки розташовані рівніше, нижче і далі вперед, щоб збільшити контроль над передньою шиною і дати KTM 890 DUKE R більш зручне положення для їзди. Райдер також може адаптувати своє кермо за допомогою трьох регулювань обертання і 4 положень точної настройки на потрійному затиску.
													 
				сидіння
																Міцно тримає
																Висота сидіння KTM 890 DUKE R - 840 мм, але при цьому воно має більш нахилений профіль ніж у 790. Сидіння Pillion входить в стандартну комплектацію з фірмовим чохлом DUKE, щоб надати KTM 890 DUKE R різкіший і стильний вигляд.
									сидіння
																						Висота сидіння KTM 890 DUKE R - 840 мм, але при цьому воно має більш нахилений профіль ніж у 790. Сидіння Pillion входить в стандартну комплектацію з фірмовим чохлом DUKE, щоб надати KTM 890 DUKE R різкіший і стильний вигляд.
													 
				підніжки
																					Модель KTM 890 DUKE R обладнана абсолютно новими підніжками, які розташовані вище і далі назад для більш спортивної посадки і більшого кута нахилу. Зворотнє перемикання також можливо без будь-яких додаткових деталей або доробок.
									підніжки
																						Модель KTM 890 DUKE R обладнана абсолютно новими підніжками, які розташовані вище і далі назад для більш спортивної посадки і більшого кута нахилу. Зворотнє перемикання також можливо без будь-яких додаткових деталей або доробок.