Двигун і випуск

Тримати KTM 890 DUKE R на вершині среднекубатурних стритів дозволяє його ДВЗ. Заточений що б бути більш потужною версією і без того вражаючого KTM 790 DUKE, KTM 890 DUKE R підвищив рівень потужності і крутного моменту, щоб задовольнити потреби найвимогливіших вуличних і трекових гонщиків.
ДВИГУН
Двигун KTM 890 DUKE R, створений з того ж рядного двоциліндрового ДВС, який живить KTM 790 DUKE, однак KTM 890 DUKE R був наділений більшою потужністю. Зі збільшеним впускним колектором і ходами поршнів, більш високим стисненням, і більш високими максимальними оборотами, KTM 890 DUKE R видає вражаючі 121 к.с. і 99 Нм.
Картер двигуна
KTM 890 DUKE R оснащений горизонтально розділеними литими алюмінієвими картерами високого тиску, що дозволяє зменшити товщину стінок і вагу. Більш складна настройка колінчастого вала і маховика також допомагає підвищити крутний момент.
форсунки
Розроблені спеціально для KTM компанією DELL'ORTO, нові датчики в кожному корпусі дросельної заслінки вимірюють тиск в колекторі і відповідно регулюють суміш для кожного циліндра, покращуючи реакцію дроселя і згладжуючи дію дросельної заслінки для більш точної подачі газу.
ГОЛОВКИ ЦИЛІНДРІВ
Спеціально для KTM 890 DUKE R була розроблена нова головка блоку циліндрів для розміщення більших 37-міліметрових впускних і 30-мм випускних клапанів, в той час як розподільні вали мають збільшений підйом і більш агресивний профіль. Також був доданий новий балансовий вал, щоб відповідати збільшеним оборотам і збільшеною масі обертання.
PASC ЗЧЕПЛЕННЯ
PASC - це власна розробка прослизуючого зчеплення спеціально для КТМ. Зчіпна муфта дозволяє водіям впевнено входити в повороти, які не блокуючи заднє колесо при різкому уповільненні або при перемиканні на знижену передачу, залишаючись при цьому легким на пальці зчеплення.
Електронна ручка газу
Електронна ручка газу за допомогою електронних датчиків активує дросельні клапани, електронно переводячи команди дросельної заслінки водія в кращі положення дросельної заслінки для поточної ситуації їзди. Це дозволяє реалізувати безліч варіацій поведінки мотоцикла під час їзди, проте всі вони залишаються передбачувані і дозованими.
поршні
Два кованих поршня з трьома поршневими кільцями і бронзовим шатунним підшипником працюють в тандемі для харчування серця, що б'ється у KTM 890 DUKE R. Завдяки конструкції поршня, його вага зменшилася на 10 грам в порівнянні з поршнем в KTM 790 DUKE, незважаючи на більший діаметр.
Вихлопна система
Нержавіюча сталь виглядає красиво. Середній демпфер централізує масу і дозволяє створити відносно невеликий глушник, який приголомшливо звучить. Сотні випробувальних стендів і складне моделювання гарантували, що ця вихлопна система вносить вирішальний вклад в криву крутного моменту і мінімальні викиди.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.