
890 DUKE R
890 DUKE R
Програмне забезпечення
KTM 890 DUKE R керується передовим електронним пакетом. Яскравий і кольоровий TFT-дисплей, що демонструє все що вам потрібно за кермом простим натисканням кнопок на лівому пульті, дає вам доступ до всього мотоциклу.

LED фара
Саме так виглядає світло
Світлодіодні фари на KTM 890 DUKE R уособлюють істиннe мото світло. Денні ходові вогні гарантують, що інші учасники дорожнього руху побачать вас, навіть удень. А чудова LED-фара, з чіткою світлотіньовою межею, настільки всім подобається, що ніхто навіть не думає доустановлювати додаткове світло.
LED фара
Світлодіодні фари на KTM 890 DUKE R уособлюють істиннe мото світло. Денні ходові вогні гарантують, що інші учасники дорожнього руху побачать вас, навіть удень. А чудова LED-фара, з чіткою світлотіньовою межею, настільки всім подобається, що ніхто навіть не думає доустановлювати додаткове світло.

TFT дисплей
ІНФО ЦЕНТР
Яскравий, інформативний, зрозумілий, найсучасніший - ось ті якості за що ви полюбите цей дисплей. Коли ви включаєте двигун, дисплей оживає для того, що б відкрити для вас центр обробки і контролю вашої радості і задоволення від водіння. Він автоматично адаптує освітлення до навколишнього середовища, що б інформація з нього була читабельна при будь-якій погоді і часу доби. Він вишенька на торті під назвою KTM 890 DUKE R.
TFT дисплей
Яскравий, інформативний, зрозумілий, найсучасніший - ось ті якості за що ви полюбите цей дисплей. Коли ви включаєте двигун, дисплей оживає для того, що б відкрити для вас центр обробки і контролю вашої радості і задоволення від водіння. Він автоматично адаптує освітлення до навколишнього середовища, що б інформація з нього була читабельна при будь-якій погоді і часу доби. Він вишенька на торті під назвою KTM 890 DUKE R.

помічники водія
НА БУДЬ ВИПАДОК
Для KTM електронні помічники для водія - це спосіб забезпечити більше контролю, продуктивності і безпеки. Водій може вибрати один з чотирьох режимів їзди, а саме: "Спорт" для більш агресивної їзди, "Вулиця" для комфортної їзди по місту, "Дощ" для безпечного водіння, і режим "Трек" - для тих хто усвідомив яку потужність таїть ця гостра бритва.
помічники водія
Для KTM електронні помічники для водія - це спосіб забезпечити більше контролю, продуктивності і безпеки. Водій може вибрати один з чотирьох режимів їзди, а саме: "Спорт" для більш агресивної їзди, "Вулиця" для комфортної їзди по місту, "Дощ" для безпечного водіння, і режим "Трек" - для тих хто усвідомив яку потужність таїть ця гостра бритва.

режими їзди
Гонщики можуть вибрати один з чотирьох режимів їзди: режим "дощ". Як випливає з назви, «режим дощу» є режимом безпеки за замовчуванням для слизь...
Гонщики можуть вибрати один з чотирьох режимів їзди: режим "дощ". Як випливає з назви, «режим дощу» є режимом безпеки за замовчуванням для слизьких умов їзди, пропонуючи максимальний контроль тяги, плавну реакцію дросельної заслінки і знижену потужність. "Вуличний" режим - режим щоденної їзди дає вам повну потужність, управління дросельною заслінкою за замовчуванням і достатній контроль тяги, що підходить для вуличної їзди, не жертвуючи прискоренням за рахунок зниження потужності, переднє колесо не підніметься з асфальту. "Спортивний" режим - пропонує повну потужність, більш різкий відгук на газ і менш нав'язливий контроль тяги, що дозволяє відкрутитися. Цей режим також дозволяє передньому колесу відриватися від землі без будь-якого втручання з боку системи тяги, забезпечуючи максимальне прискорення. Режим "трек" - опціональний режим для 890 DUKE R, він забезпечує певний рівень настройки для гонщиків, які бажають вибрати свої власні переваги, коли справа доходить до управління дросельною заслінкою, 9 рівнів прослизання тяги і можливість включення або виключення режиму анти-віллі. MSR вимкнений в режимі треку, щоб забезпечити максимальний контроль над мотоциклом.

MTC (Motorcycle Traction Control)
Контроль тяги на мотоциклі (MTC) дуже цікавий і він є важливою частиною KTM 890 DUKE R. MTC - це система контролю тяги, чутлива до кута нахилу,...
MTC (Motorcycle Traction Control)
Контроль тяги на мотоциклі (MTC) дуже цікавий і він є важливою частиною KTM 890 DUKE R. MTC - це система контролю тяги, чутлива до кута нахилу, яка знижує потужність двигуна за допомогою надзвичайно плавного, ледь помітного втручання для обмеження прослизання коліс. Залежно від обраного режиму їзди, MTC також допускає кілька рівнів контролю тяги на задньому колесі.

QUICKSHIFTER+ (Опція)
Quickshifter + забезпечує плавне перемикання передач вгору і вниз без зайвої метушні зі зчепленням. Просто включите першу передачу натиснувши ру...
QUICKSHIFTER+ (Опція)
Quickshifter + забезпечує плавне перемикання передач вгору і вниз без зайвої метушні зі зчепленням. Просто включите першу передачу натиснувши ручку зчеплення, і далі зовсім забудьте про неї. При перемиканні на нижчу передачу система зіставляє частоту обертання двигуна зі швидкістю нижньої передачі і максимально плавно знизить її. Оцінити цю опцію можна лише покатавшись з нею 1 день, а потім ви просто не захочете без неї їздити.

Режим TRACK (опція)
Додатковий режим «Track» пропонує необмежені гострі відчуття і характеристики READY TO RACE. Він має функцію швидкого запуску двигуна для миттєв...
Режим TRACK (опція)
Додатковий режим «Track» пропонує необмежені гострі відчуття і характеристики READY TO RACE. Він має функцію швидкого запуску двигуна для миттєвого старту, регулювання прослизання двигуна, підвищену реакцію дросельної заслінки і можливість робити епічні віллі за допомогою відключення системи анти-віллі.

MSR (Motor Slip Regulation) опція
У гонщиків KTM 890 DUKE R є можливість встановити опцію MSR (регулювання прослизання двигуна), який працює в напрямку, протилежному MTC. Це озна...
MSR (Motor Slip Regulation) опція
У гонщиків KTM 890 DUKE R є можливість встановити опцію MSR (регулювання прослизання двигуна), який працює в напрямку, протилежному MTC. Це означає, що він працює з фрикційною муфтою, обмежуючи можливість випадкової блокування заднього колеса при перемиканні на понижену передачу або різкому закритті газу.

SUPERMOTO ABS
Supermoto ABS дозволяє досвідченим гонщикам заблокувати заднє колесо - обов'язкова умова для дріфту на байку і їзди на задньому колесі. Це означ...
SUPERMOTO ABS
Supermoto ABS дозволяє досвідченим гонщикам заблокувати заднє колесо - обов'язкова умова для дріфту на байку і їзди на задньому колесі. Це означає, що ABS відключається на задньому колесі, зберігаючи функцію ABS на передньому колесі.