
890 DUKE R
890 DUKE R
Шасі
KTM 890 DUKE R має просту філософію, коли мова йде про шасі - бути легше, бути стабільніше і бути маневренішою. Частково завдяки меншій не підресореній вазі і спортивній ергономіці, KTM 890 DUKE R досяг саме цього, заощадивши приблизно 3,5 кг в порівнянні з KTM 790 DUKE.

РАМА
Ідеальна точність
Як і у KTM 790 DUKE, характеристики керованості KTM 890 DUKE R обумовлені динамічною, несучою навантаження конструкцією трубчастого шасі, яка дозволяє йому долати звивисті дороги і міські перехрестя з надзвичайною чуйністю. Як і будь-який інший KTM R, рама пофарбована в оранжевий колір, щоб підкреслити її спортивні якості.
РАМА
Як і у KTM 790 DUKE, характеристики керованості KTM 890 DUKE R обумовлені динамічною, несучою навантаження конструкцією трубчастого шасі, яка дозволяє йому долати звивисті дороги і міські перехрестя з надзвичайною чуйністю. Як і будь-який інший KTM R, рама пофарбована в оранжевий колір, щоб підкреслити її спортивні якості.

підрамник
Підрамник виготовлений з литого алюмінію і містить в собі коробку повітряного фільтра. Ніяких пластикових кришок, ніяких додаткових кронштейнів...
підрамник
Підрамник виготовлений з литого алюмінію і містить в собі коробку повітряного фільтра. Ніяких пластикових кришок, ніяких додаткових кронштейнів - все відлито на дві частини, щоб зменшити складність і вагу. Трикутні форми в підрамнику забезпечують більш міцну і жорстку конструкцію.

маятник
Відлитий під тиском маятник з гратчастим дизайном оптимізований для жорсткості, але має більш крутий кут для підвищеної стійкості, а також чудо...
маятник
Відлитий під тиском маятник з гратчастим дизайном оптимізований для жорсткості, але має більш крутий кут для підвищеної стійкості, а також чудові характеристики на кручення. Він робить KTM 890 DUKE R таким же маневреним як і слід було очікувати.

ПІДВІСКА
ІДЕАЛЬНЕ НАЛАШТУВАННЯ
Адаптована відповідно до доданої потужністю KTM 890 DUKE R, але зберегла відмінну маневреність всієї лінійки DUKE, повністю регульована підвіска KTM 890 DUKE R була налаштована на більш спортивний лад, з підвищеною стабільністю на високій швидкості, зберігши при цьому комфорт при вуличній їзді.
ПІДВІСКА
Адаптована відповідно до доданої потужністю KTM 890 DUKE R, але зберегла відмінну маневреність всієї лінійки DUKE, повністю регульована підвіска KTM 890 DUKE R була налаштована на більш спортивний лад, з підвищеною стабільністю на високій швидкості, зберігши при цьому комфорт при вуличній їзді.

Передня вилка
KTM 890 DUKE R оснащений повністю регульованими вилками WP APEX з роздільними функціями демпфірування, настройки стиснення і відбою. Вона дозвол...
Передня вилка
KTM 890 DUKE R оснащений повністю регульованими вилками WP APEX з роздільними функціями демпфірування, настройки стиснення і відбою. Вона дозволяє гонщикам ідеально налаштувати підвіску як для треку, так і для вулиці.

Потрійні затискачі (траверса)
Жорсткість з потрійним затискачем була налаштована відповідно до гнучкістю вилки, сприяючи спортивному управлінню і відмінному зворотньому зв'яз...
Потрійні затискачі (траверса)
Жорсткість з потрійним затискачем була налаштована відповідно до гнучкістю вилки, сприяючи спортивному управлінню і відмінному зворотньому зв'язку. Замість сталі використали алюмінієвий рульовий стержень, як на KTM 790 DUKE, для зменшення загальної ваги.

Задній амортизатор
Повністю регульований моно-амортизатор WP APEX має налаштування високої і низької швидкості стиснення, а також регулюванням відбою. Гідравлічний...
Задній амортизатор
Повністю регульований моно-амортизатор WP APEX має налаштування високої і низької швидкості стиснення, а також регулюванням відбою. Гідравлічний регулятор попереднього навантаження забезпечує швидке налаштування.

КОЛЕСА
KTM 890 DUKE R поставляється з надзвичайно легкими легкосплавними колесами, які в стандартній комплектації пофарбовані в фірмовий помаранчевий колір R. Це не тільки знижує загальну вагу мотоцикла, але і зводить до мінімуму безпружинні маси, а також сприяє швидшому розвороту та зниження опору коченню.
КОЛЕСА
KTM 890 DUKE R поставляється з надзвичайно легкими легкосплавними колесами, які в стандартній комплектації пофарбовані в фірмовий помаранчевий колір R. Це не тільки знижує загальну вагу мотоцикла, але і зводить до мінімуму безпружинні маси, а також сприяє швидшому розвороту та зниження опору коченню.

ШИНИ
Щоб KTM 890 DUKE R дійсно прилипав до асфальту, було прийнято рішення встановити шини для гіперпорта MICHELIN Powercup II. Вони є уособленням шв...
ШИНИ
Щоб KTM 890 DUKE R дійсно прилипав до асфальту, було прийнято рішення встановити шини для гіперпорта MICHELIN Powercup II. Вони є уособленням швидкості в гонках екстра класу і забезпечують чудове зчеплення з дорогою в будь-яких умовах.

Гальма
KTM 890 DUKE R, створений з урахуванням високих характеристик вуличного і дорожнього катання, оснащений кращими гальмами в класі. Моноблочні супорти BREMBO Stylema і більш легкі плаваючі диски 320 мм спереду забезпечують чітке і точне відчуття гальмування, одночасно знижуючи швидкість. Вони додатково посилені головним циліндром BREMBO MCS, який дозволяє водієві регулювати зручність важелів і відчуття гальма. В цілому зекономлено 1,2 кг не підресореної маси в порівнянні з KTM 790 DUKE.
Гальма
KTM 890 DUKE R, створений з урахуванням високих характеристик вуличного і дорожнього катання, оснащений кращими гальмами в класі. Моноблочні супорти BREMBO Stylema і більш легкі плаваючі диски 320 мм спереду забезпечують чітке і точне відчуття гальмування, одночасно знижуючи швидкість. Вони додатково посилені головним циліндром BREMBO MCS, який дозволяє водієві регулювати зручність важелів і відчуття гальма. В цілому зекономлено 1,2 кг не підресореної маси в порівнянні з KTM 790 DUKE.