Шасі

KTM 890 DUKE R має просту філософію, коли мова йде про шасі - бути легше, бути стабільніше і бути маневренішою. Частково завдяки меншій не підресореній вазі і спортивній ергономіці, KTM 890 DUKE R досяг саме цього, заощадивши приблизно 3,5 кг в порівнянні з KTM 790 DUKE.
РАМА
Як і у KTM 790 DUKE, характеристики керованості KTM 890 DUKE R обумовлені динамічною, несучою навантаження конструкцією трубчастого шасі, яка дозволяє йому долати звивисті дороги і міські перехрестя з надзвичайною чуйністю. Як і будь-який інший KTM R, рама пофарбована в оранжевий колір, щоб підкреслити її спортивні якості.
підрамник
Підрамник виготовлений з литого алюмінію і містить в собі коробку повітряного фільтра. Ніяких пластикових кришок, ніяких додаткових кронштейнів - все відлито на дві частини, щоб зменшити складність і вагу. Трикутні форми в підрамнику забезпечують більш міцну і жорстку конструкцію.
маятник
Відлитий під тиском маятник з гратчастим дизайном оптимізований для жорсткості, але має більш крутий кут для підвищеної стійкості, а також чудові характеристики на кручення. Він робить KTM 890 DUKE R таким же маневреним як і слід було очікувати.
ПІДВІСКА
Адаптована відповідно до доданої потужністю KTM 890 DUKE R, але зберегла відмінну маневреність всієї лінійки DUKE, повністю регульована підвіска KTM 890 DUKE R була налаштована на більш спортивний лад, з підвищеною стабільністю на високій швидкості, зберігши при цьому комфорт при вуличній їзді.
Передня вилка
KTM 890 DUKE R оснащений повністю регульованими вилками WP APEX з роздільними функціями демпфірування, настройки стиснення і відбою. Вона дозволяє гонщикам ідеально налаштувати підвіску як для треку, так і для вулиці.
Потрійні затискачі (траверса)
Жорсткість з потрійним затискачем була налаштована відповідно до гнучкістю вилки, сприяючи спортивному управлінню і відмінному зворотньому зв'язку. Замість сталі використали алюмінієвий рульовий стержень, як на KTM 790 DUKE, для зменшення загальної ваги.
Задній амортизатор
Повністю регульований моно-амортизатор WP APEX має налаштування високої і низької швидкості стиснення, а також регулюванням відбою. Гідравлічний регулятор попереднього навантаження забезпечує швидке налаштування.
КОЛЕСА
KTM 890 DUKE R поставляється з надзвичайно легкими легкосплавними колесами, які в стандартній комплектації пофарбовані в фірмовий помаранчевий колір R. Це не тільки знижує загальну вагу мотоцикла, але і зводить до мінімуму безпружинні маси, а також сприяє швидшому розвороту та зниження опору коченню.
ШИНИ
Щоб KTM 890 DUKE R дійсно прилипав до асфальту, було прийнято рішення встановити шини для гіперпорта MICHELIN Powercup II. Вони є уособленням швидкості в гонках екстра класу і забезпечують чудове зчеплення з дорогою в будь-яких умовах.
Гальма
KTM 890 DUKE R, створений з урахуванням високих характеристик вуличного і дорожнього катання, оснащений кращими гальмами в класі. Моноблочні супорти BREMBO Stylema і більш легкі плаваючі диски 320 мм спереду забезпечують чітке і точне відчуття гальмування, одночасно знижуючи швидкість. Вони додатково посилені головним циліндром BREMBO MCS, який дозволяє водієві регулювати зручність важелів і відчуття гальма. В цілому зекономлено 1,2 кг не підресореної маси в порівнянні з KTM 790 DUKE.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.