ДВИГУН

Удосконалення, внесені в електродвигун і PowerPack, означають, що тепер ви можете досліджувати траси тривалістю до півтори години. KTM FREERIDE E-XC також повністю легальна на дорозі, а це значить, що проїзд по місту повністю прийнятний. При загальній масі всього 111 кг і пікової вихідної потужності 18 кВт на ньому можуть їздити навіть ліцензовані гонщики А1.

ДВИГУН

Новий KTM FREERIDE E-XC оснащений новим KTM PowerPack зі збільшеною ємністю. При номінальній потужності 3,9 кВт-год нова батарея забезпечує на 50% більшу ємність, ніж 2,6 кВт-год попередньої версії, що дозволяє їй живити електричний мотоцикл протягом 1,5 годин задоволення їзди, в залежності від стилю їзди і рельєфу місцевості. Ще хороші новини! Він зберігає повну сумісність з попередніми електричними моделями KTM FREERIDE E. Легко вставляється зверху, знімний KTM PowerPack розміщено в верхній частині двигуна, закріплений чотирма гвинтами і добре захищений трубами рами. Його легко замінити на повністю заряджений, просто перевернувши сидіння і відкривши чотири гвинти. Це може бути досягнуто за лічені секунди, навіть швидше, ніж заправка з двигуном внутрішнього згоряння. В якості альтернативи, KTM PowerPack може бути повністю заряджений, будучи все ще встановленим, використовуючи роз'єм під сидінням. Що стосується старіння батареї, навіть після 700 циклів зарядки, KTM PowerPack буде як і раніше забезпечувати 70% своєї первісної ємності.
270/5000 Ультрасучасний блок управління являє собою вдосконалений набір електроніки, який вносить важливий внесок в оперативну, але в той же час легко керовану подачу енергії нового KTM FREERIDE E-XC. Він охолоджується водою, щоб забезпечити надійну роботу в будь-яких умовах.
Новий вдосконалений безщіточний електродвигун KTM FREERIDE E-XC управляється інтелектуальним, сучасним блоком управління, спеціально адаптованим для цього застосування, щоб гарантувати швидку, але в той же час гнучку подачу потужності для максимального задоволення від їзди. Насправді, чим щільніше з'єднання, тим більше задоволення можна отримати, оскільки повний крутний момент знаходиться на самому початку, що означає, що не потрібні ні важіль перемикання передач, ні зчеплення. Завдяки вдосконаленому двигуну, який тепер забезпечує пікову потужність 18 замість 16 кВт в крос-режимі 3, новий KTM FREERIDE E-XC легко справляється з багатьма мотоциклами з двигунами внутрішнього згоряння. Крім того, коли обраний економічний режим, нова модель тепер здатна відновлювати енергію гальмування під час розгону і гальмування для додаткового збільшення заряда.В той же час KTM FREERIDE E-XC забезпечує повну експлуатаційну безпеку без компромісів. Навіть повністю занурений у воду, у нього немає небезпеки ураження електричним струмом від складної, повністю герметичної системи трансмісії і KTM Батареї.
Багатофункціональний дисплей між рульовою колонкою і сидінням дозволяє водієві вибрати один з трьох різних режимів подачі енергії. Крім того, ланцюжок світлодіодів, забарвлених в зелений або червоний колір, забезпечує візуальну індикацію заряду в KTM PowerPack, при цьому червоний світлодіод починає блимати, і байк автоматично переходить в «режим без підзарядки», як тільки заряд падає нижче 10%. Крім того, коди помилок позначаються червоним світлодіодом, миготливим на різних частотах.
Три різних режиму їзди доступні для регулювання реакції силового агрегату на різні рівні кваліфікації на мотоциклі READY TO RACE, а також пропонують перевагу найбільш ефективного управління енергією, адаптованого до поточних вимог і перевагам водія: режим 1 «Економія« Зі швидкістю до 50 км / год; режим 2 «Enduro» з потужністю, обмеженою до 16 кВт, і необмежений режим 3 «Хрест», де доступна повна потужність до 18 кВт.

ОХОЛОДЖЕННЯ

Щоб гарантувати постійну робочу температуру, тепло від двигуна і блоку управління відводиться двома невеликими бічними радіаторами з електричним водяним насосом, що циркулює охолоджуючу рідину.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.