1290 SUPER ADVENTURE S

1290 SUPER ADVENTURE S

ДВИГУН ТА ВИПУСК

Завдяки потужному V-образному двигуну 1301 куб.см з двигуном KTM 1290 SUPER ADVENTURE S, в Ваших руках більш, ніж достатньо енергії, щоб Ви могли реалізувати навіть найсміливіші фантазії. Величезна сила, повне задоволення.
ДВИГУН
160-сильний V-подібний двигун об'ємом 1301 куб. см. з обертовим моментом 140 Нм в рівній мірі підходить для ледачих вуличних поїздок, а також для відкритого повністю дроселя на дорозі або поза нею. Поєднання полегшеної конструкції шасі і компактного, але потужного двигуна виводить KTM 1290 SUPER ADVENTURE S на вершину свого класу з точки зору співвідношення потужності, ваги і динаміки руху. Унікальне поєднання компонентів найвищої якості в поєднанні з повністю розробленим і надійним двигуном забезпечує надзвичайно тривалий інтервал обслуговування в 15 000 км.
Розподілена трансмісія передає потужність на кошик зчеплення без люфту, що усуває вібрацію і знижує шум двигуна. На впускний стороні знаходиться недавно розроблена резонаторная камера, призначена для згладжування крутного моменту на оборотах від нижньої до середньої. Це істотно підвищує плавність ходу трансмісії KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Маятникова муфта розмикається не тільки при занадто високому зворотному моменті двигуна, але і при відкритті дросельної заслінки. Перший запобігає дестабілізацію вібрації заднього колеса при різкому гальмуванні або уповільненні; Останнім зменшує зусилля важеля, необхідне для перемикання передач, дозволяючи управляти зчепленням одним натисканням на педаль - економлячи енергію під час їзди.
Ключовим елементом плавної подачі потужності V-образного блоку 75 ° є сучасна чотирьохклапанна головка кожного циліндра. Вони поєднують в собі запалювання з двома штепселями, оптимізовані по потоку отвори і плавний привід клапанів з низьким коефіцієнтом тертя з кулачками від двох верхніх розподільних валів кожного циліндра, що приводять в рух кулачкові штовхачі з DLC-покриттям.
DLC (алмазоподібний вуглець) - надзвичайно тверде і довговічне покриття, яке використовується в багатьох деталях двигуна, таких як кулачкові штовхачі, для полегшення ковзання. Це покращує продуктивність, і наші двигуни люблять це!
Система запалювання з двома штепсельними вилками управляє двома свічками запалювання різних розмірів в кожній головці циліндрів, незалежно один від одного. Це призводить до більш ефективному згоранню і більш плавною, оптимально контрольованої послідовності згорання. Для Вас це означає більш контрольовану потужність, зниження витрати палива і зниження викидів
Кована поршнева конструкція KTM 1290 SUPER ADVENTURE R заснована на технології Формули 1. Результат - висока міцність, незважаючи на надзвичайно коротку і легку конструкцію. Хоча їх діаметр збільшився на три міліметри, поршні на 47 грам легше. Таким чином, зворотно-поступальна вага зводиться до мінімуму для чуйності і різкого характеру двигуна. Спідниці поршня мають додаткове сучасне оздоблення GRAFAL®. Це додатково зменшує тертя і підвищує зносостійкість.
Надзвичайно низька зворотно-поступальна вага колінчастого вала підвищує чуйність і свободу обертання двигуна. З оптимізованої по потоку формою кривошипного полотна, робота приводу кривошипа ще більш покращена.
Шоста передача служить в якості тривалого прискорення в добре збалансованій коробці передач KTM 1290 SUPER ADVENTURE R. Це економить паливо і додає Вам крейсерський комфорт.
Плавна реакція дросельної заслінки - це те, що Ви отримуєте, при обертанні ручки газу, саме тому система KTM 1290 SUPER ADVENTURE R настільки приваблива. Вона забезпечує ідеальне дозування легкодоступного і рясного крутного моменту, в той же час електронно переводячи команди ручки газу водія в положення дросельної заслінки, які ідеально налаштовуються в залежно від обставин їзди.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.