ДВИГУН ТА ВИПУСК

Двотактні KTM підкорювали треки MX протягом десятиліть і, безсумнівно, є найшвидшими на треку сьогодні. Завдяки постійному, непохитному прогресу, ці двигуни встановлюють еталон продуктивності і технологій з ідеальним поєднанням потужності, ваги та контролю. Завдяки мелодійним звукам з високим числом обертів, 2-тактні KTM продовжують захоплювати дух.
ДВИГУН
Остання версія двигуна 125 SX знову є конкурентоспроможним і потужним двигуном у своєму класі. З видатним співвідношенням потужності до ваги, низькою вартістю і загальною простотою стає ясно, що 2-тактний двигун буде як і раніше мати успішне майбутнє на KTM. Компактний і довговічний 17,2-кілограмовий двигун був розроблений з використанням новітніх технічних розробок KTM, що призвело до широкої потужності у всьому діапазоні оборотів. Його легка керованість і видатна продуктивність - це переваги, які дорівнюють швидшому проходженню кола і кращих результатів.
Серцем двигуна об'ємом 125 куб. Див. є перероблений циліндр з діаметром отвору 54 мм. Він оснащений вдосконаленим блоком силових клапанів зі складним механізмом, призначеним для бічних опорних випускних отворів. Нова компоновка випускного отвору підвищує продуктивність двигуна, а верхній контур випускного отвору був оброблений для забезпечення більш точної синхронізації порту. Разом з двокомпонентної головкою циліндрів недавно перероблений циліндр є ключем до видатної продуктивності KTM 125 SX у всьому діапазоні оборотів.
Полегшені кожухи двигуна виготовляються з використанням процесу лиття під високим тиском, при цьому товщина стінок зводиться до мінімуму при збереженні міцності і довговічності. Конструкція забезпечує високе положення колінчастого вала, яке розташоване близько до центру тяжіння, що забезпечує оптимальну централізацію маси і полегшує їзду. Корпус двигуна надзвичайно компактний, що сприяє значному зниженню маси двигуна. Крім того, в 2019 році сідло проміжної передачі кікстарта було посилено для підвищення надійності, а завдяки новому пристрою зчеплення його кришка стала нижче, що дозволило зменшити ширину двигуна на 10 мм.
KTM 125 SX тепер оснащений новою, більш надійною 6-ступінчастою коробкою передач. Передавальні числа були несені з попередника, але всі механізми мають поліпшення і посилення. Ще одна родзинка трансмісії 125 SX - це важіль перемикача передач. Подібно дизайну підніжки, він запобігає накопиченню бруду і гарантує, що наступна передача завжди буде доступна, незалежно від умов.
KTM 125 SX оснащений карбюратором MIKUNI TMX. Налаштування на 38-міліметровому карбюраторі були адаптовані до нової повітряної коробки, забезпечуючи плавну, контрольовану потужність у всьому діапазоні обертів.
Всі двотактні моделі оснащені новим блоком управління CDI з сучасним обладнанням, яке покращує характеристики запуску двигуна. Криві запалювання залишаються без змін.
система охолождення
Підтримка оптимальної температури двигуна має вирішальне значення для забезпечення постійної потужності протягом всієї поїздки. KTM 150 SX оснащений нещодавно розробленими радіаторами, які встановлені на 12 мм нижче, ніж у попередників. Це знижує центр ваги і ідеально відповідає дизайну нових кожухів, щоб досягти ідеальної ергономіки. Завдяки використанню технології CFD (обчислювальна гідродинаміка) в поєднанні з продуманою схемою циркуляції охолоджуючої рідини, інноваційна система забезпечує оптимальну температуру двигуна для максимальної продуктивності незалежно від умов. Радіатори також оснащені спеціальними захисними пристроями, які служать не тільки для захисту від летючого каміння і сміття, а й як розпірки, яка розсіює енергію навколо радіаторів в разі удару.
вихлопна система
Коли мова йде про поліпшену потужність і продуктивність, новий вихлоп грає ключову роль і володіє неперевершеною якістю. Крім того, його нова форма забезпечує більш тонку ергономіку, і в той же час безпечно працює в межах шуму для гонок.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.