ДВИГУН ТА ВИПУСК

Чотири такти привели мотокрос до неймовірно нових кордонів. Це майданчик, де KTM став домінуючою силою. Легкі і більш компактні, добре збалансовані інженерні шедеври силових агрегатів забезпечують провідну потужність. Прямо від виставкового залу KTM з чотирма тактами пропонує продуктивність READY TO RACE з перших хвилин гонки.
ДВИГУН
Акуратно покладений в компактну і легку (26,6 кг) конструкцію, двигун моделі 2019 KTM 350 SX-F має безліч нових удосконалень. Нове зчеплення, поліпшена трансмісія і модернізована, легша головка циліндра DOHC - все це робить його більш міцним, ніж будь-коли раніше. Оснащений новітньою електронною системою уприскування палива і корисним електростартером, всього одне натискання кнопки запускає цей вражаюче плавний і конкурентоспроможний двигун.
Головка циліндрів на KTM 350 SX-F - запорука його чудовоЇ потужності. До 2019 року вона була перероблена для подальшого підвищення продуктивності, а також зниження ваги на неймовірні 200 грамів. Вона оснащена двома верхніми розподільними валами з оптимізованою по тертю надтонкою поверхнею, з'єднаними з пальцями з покриттям DLC, які активують чотири легких титанових клапана (впуск 36,3 мм, випуск 29,1 мм). Інженери KTM попрацювали над тим, щоб максимізувати швидкість потоку, що призвело до оптимального діапазону потужності з видатною продуктивністю в усьому діапазоні 13 400 об / хв.
Колінчастий вал KTM 350 SX-F відрізняється жорсткою конструкцією і використовує короткий, легкий шатун, що сприяє неймовірно динамічній і ефективній подачі енергії. Підшипник великої шийки оснащений двома вкладишами, які кріпляться безпосередньо до шатуна. Ця конструкція є передумовою для надзвичайно високих рівнів оборотів двигуна і неперевершеної потужності 350 куб. Конструкція також збільшує довговічність, дозволяючи збільшити інтервали обслуговування колінчастого вала, що призводить до менших зусиль і витрат.
Компактні корпуси двигунів виготовляються з використанням процесу лиття під високим тиском, який допомагає знизити вагу, зберігаючи при цьому міцність і довговічність. Конструкція забезпечує оптимальне розташування валів поблизу центра ваги, що забезпечує кращу централізацію маси і полегшує їзду. Крім того, нові кожухи двигуна мають розумну структуру поверхні, яка зменшує знос, викликаний чоботами водія, зберігаючи їх зовнішній вигляд таким же свіжим, як і в день покупки.
KTM 350 SX-F тепер оснащений новою, більш надійної 5-ступінчастою коробкою передач. Передавальні числа були перенесені з попередника, але все механізми мають поліпшення і посилення. Ще одна родзинка трансмісії - це перемикач передач. Подібно дизайну підніжки, він запобігає накопиченню бруду і гарантує, що наступна передача завжди буде доступна, незалежно від умов.
Сучасна система управління двигуном Keihin з електронним уприскуванням палива оснащена новим 44-міліметровим корпусом дросельної заслінки. Положення інжектора унікальне і гарантує оптимальне розпилення палива і повітря на шляху до камери згоряння, що призводить до миттєвого відгуку і максимальної продуктивності при відкритті дросельної заслінки. Існують також окремі системи для холодного запуску і регулювання холостого ходу, а покращене ущільнення датчика MAP (MAP = Абсолютний тиск в колекторі) робить систему ще більш надійною. Перероблене кріплення дросельної заслінки забезпечує легкий доступ і більш плавну прокладку кабелів. Крім того, в 2019 році в ECU з'явилися нові карти, які були адаптовані до нових випускних отворів в головці блоку циліндрів, регулюючи тягу і управління пуском. Він також надає різні карти для кожної передачі відповідно до інформації, отриманої від датчика передачі, забезпечуючи максимальну потужність при перемиканні передач.
У 88-міліметровому циліндрі є легкий кований поршнень, виготовлений компанією CP за найвищими стандартами. Він має надзвичайно жорстку конструкцію і унікальну форму корони, яка підходить для камери згоряння з високим ступенем стиснення. Ступінь стиснення складає 14: 1, і завдяки поєднанню малих коливальних мас, двигун показує дуже вражаючі характеристики.
Висока частота обертання двигуна KTM 350 SX-F створює значну інерцію. Для протидії цим масовим силам двигун оснащений багатофункціональним балансувальним валом. Він ефективно знижує вібрацію, а також надає руху водяний насос і ланцюг приводу ГРМ.
KTM 350 SX-F оснащений надзвичайно міцною муфтою DDS, розробленою KTM (сталь з демпфірованною діафрагмою), зносостійким сталевий кошиком і жаростійкими дисками зчеплення. Він використовує мембранну пружину замість звичайних спіральних пружин, що значно полегшує роботу зчеплення. Пружина діафрагми також досить компактна, щоб можна було вбудувати демпфуючу систему в маточине зчеплення, що сприяє кращому зчепленню і довговічності. Крім того, гідравлічна система Brembo забезпечує легке і точне використання зчеплення.
На KTM 350 SX-F використовується перевірений і потужний стартер виробництва Mitsuba. Як було доведено знову і знову, він забезпечує швидкий і надійний запуск, заощаджуючи ваш дорогоцінний час і енергію, коли Вам це потрібно найбільше.
На всіх чотиритактних моделях в межах легкої досяжності є ліва ручка багатофункціонального перемикача карти, яка володіє інноваційними функціями управління; слідкування за відпрацьованими газами; управління запуском і альтернативні криві потужності (стандарт <-> розширений). TRACTION CONTROL - це унікальна функція, яка має нову настройку на 2019 рік. Вона гарантує більш ефективне зчеплення і кращий контроль при прискоренні мотоцикла, особливо в складних дорожніх умовах. Її можна активувати на перемикачі на кермі під час їзди. Простим натисненням двох кнопок на холостому ходу, водій також може активувати КОНТРОЛЬ ЗАПУСКУ, забезпечуючи найбільш ефективний запуск. Завдяки переробленому налаштуванню, Launch Control тепер отримує перевагу від Traction Control, зменшуючи обертання колеса для максимально можливого зчеплення. Перемикач карти також дає гонщикові можливість вибрати альтернативну карту потужності, крім стандартної конфігурації, надаючи йому варіанти під час гонки.
Вихлопна система
Коли справа доходить до поліпшеної потужності і продуктивності, новий вихлоп на всіх 4-тактних моделях відіграє ключову роль і дає результат, який важко перевершити. Він має нову, специфічну для моделі колекторну трубу з додатковим вдосконаленим резонатором під назвою FDH (Flow Design Header), який представляє собою невелику камеру навколо труби. Глушник має новий профіль з алюмінієвого рукава і нову заглушку, а також перероблений внутрішній дизайн. Нова форма дозволяє розібрати вихлоп без зняття амортизатора, а також забезпечує кращий доступ до амортизатора. Ще однією перевагою нової форми є більш тонка ергономіка, завдяки якій мотоцикл відчувається вже, без шкоди для нормативних меж шуму.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.