ДВИГУН ТА ВИПУСК

Чотири такти привели мотокрос до неймовірно нових кордонів. Це майданчик, де KTM став домінуючою силою. Легкі і більш компактні, добре збалансовані інженерні шедеври силових агрегатів забезпечують провідну потужність. Прямо від виставкового залу KTM з чотирма тактами пропонує продуктивність READY TO RACE з перших хвилин гонки.
ДВИГУН
Двигун об'ємом 450 куб. см є найпотужнішим двигуном, коли справа доходить до конкурентоспроможного асортименту мотокросу KTM. Значно перероблений для 2019 року, він відрізняється ще більш компактними розмірами і зменшеною вагою. Він оснащений недавно розробленою, надзвичайно компактною головкою циліндрів з одним верхнім розподільчим валом і новітнім електронним уприскуванням палива. Це дозволяє дуже ефективно розподілити вражаючі 63 к.с. по всьому діапазону оборотів. Навіть з її супер-зручним електростартером ця модель, як і раніше є самим легким двигуном 450 на ринку MX.
Модель 450 SX-F оснащена нещодавно розробленою головкою циліндрів SOHC (з одним верхнім розподільчим валом), яка набагато компактніше, на 15 мм нижче і на 500 гр легше. Зміни ще більше поліпшили централізацію маси, піднявши продуктивність на новий рівень досконалості. Новий верхній розподільний вал також знаходиться ближче до центру тяжіння і має поліпшену поверхню і більш короткий час газорозподілу для підвищення чуйності. Чотири надлегких титанових клапана (впуск 40 мм, випуск 33 мм) приводяться в дію надзвичайно жорсткими коромислами. Рокери з боку впуску мають DLC-покриття, що забезпечує вражаючі обертів двигуна до 11 500 об / хв. Нові напрямні ланцюга з низьким коефіцієнтом тертя також були додані для подальшої підтримки підвищеного рівня двигуна. Нова конфігурація ГБЦ гарантує найбільш ефективну поставку неперевершеної потужності, зберігаючи високу перевагу над конкурентами.
Колінчастий вал KTM 450 SX-F розташований в ідеальному положенні поруч з центром тяжкості, що сприяє кращій централізації маси. У ньому використовується короткий шатун, який забезпечує компактну конструкцію двигуна і більш швидку подачу енергії. Весь блок дуже добре збалансований, з ідеальною кількістю інерції для оптимального зчеплення і керованостю. Підшипник ковзання великого діаметру з двома вкладишами, встановлений безпосередньо на шатун, а подача масла, необхідна для цього підшипника, забезпечується за рахунок мастила двигуна під тиском. Така конструкція також підвищує довговічність, дозволяючи збільшити інтервали обслуговування колінчастого вала, що призводить до менших зусиль і витрат, а також, до збільшення часу експлуатації.
Компактні корпуси двигунів виготовляються з використанням процесу лиття під високим тиском, який допомагає знизити вагу, зберігаючи при цьому міцність і довговічність. Конструкція забезпечує оптимальне розташування валів поблизу центра ваги, що забезпечує кращу централізацію маси і полегшує їзду. Крім того, нові кожухи двигуна мають розумну структуру поверхні, яка зменшує знос, викликаний чоботами водія, зберігаючи їх зовнішній вигляд таким же свіжим, як і в день покупки.
2019 KTM 450 SX-F використовує перероблену трансмісію, яка ще більше довговічна. Не було необхідності міняти передавальні числа, так як вони були ідеально збалансовані з потужністю двигуна великого обсягу. Всі чотиритактні двигуни оснащені датчиком передач, який забезпечує можливість вибору різних характеристик двигуна для кожної передачі в залежності від навантаження двигуна. Удосконалена конструкція важеля перемикання передач «NO DIRT» запобігає накопиченню бруду, а разом з новою надійної коробкою передач гарантує, що наступна передача завжди буде в одному кліці.
Сучасна система управління двигуном Keihin з електронним уприскуванням палива оснащена новим 44-міліметровим корпусом дросельної заслінки. Положення інжектора унікальне і гарантує оптимальне розпилення палива і повітря на шляху до камери згоряння, що призводить до миттєвого відгуку і максимальної продуктивності при відкритті дросельної заслінки. Існують також окремі системи для холодного запуску і регулювання холостого ходу, а покращене ущільнення датчика MAP (MAP = Абсолютний тиск в колекторі) робить систему ще більш надійною. Перероблене кріплення дросельної заслінки забезпечує легкий доступ і більш плавну прокладку кабелів. Крім того, в 2019 році в ECU з'явилися нові карти, які були адаптовані до нових випускних отворів в головці блоку циліндрів, регулюючи тягу і управління пуском. Він також надає різні карти для кожної передачі відповідно до інформації, отриманої від датчика передачі, забезпечуючи максимальну потужність при перемиканні передач.
У циліндрі діаметром 95 мм встановлений легкий поршень, виготовлений за найвищими стандартами. Його конструкція сприяє низьким вібраціям і загальній швидкості обертання двигуна. Ступінь стиснення складає 12,75: 1, і завдяки низьким коливальним масам двигун не тільки потужний, але і демонструє надзвичайно високі характеристики.
Багатофункціональний бічній балансування вал майстерно врівноважує все коливання, одночасно приводячи в дію водяний насос. Він ефективно зводить вібрації двигуна до мінімуму, що забезпечує плавність ходу навіть при найвищих оборотах двигуна.
KTM 450 SX-F оснащений надзвичайно міцною муфтою DDS, розробленою KTM (сталь з демпфірованного діафрагмою), зносостійким сталевим кошиком і жаростійкими дисками зчеплення. Він використовує мембранну пружину замість звичайних спіральних пружин, що значно полегшує роботу зчеплення. Пружина діафрагми також досить компактна, щоб можна було вбудувати демпфуючу систему в маточину зчеплення, що сприяє кращому зчепленню і довговічності. Крім того, гідравлічна система Brembo забезпечує легке і точне використання зчеплення.
На KTM 450 SX-F використовується перевірений і потужний стартер виробництва Mitsuba. Як було доведено знову і знову, він забезпечує швидкий і надійний запуск, заощаджуючи Ваш дорогоцінний час і енергію, коли Вам це потрібно найбільше.
На всіх чотиритактних моделях в межах легкої досяжності є ліва ручка багатофункціонального перемикача карти, який володіє інноваційними функціями управління; слідкування за відпрацьованими газами; управління запуском і альтернативні криві потужності (стандарт <-> розширений). TRACTION CONTROL - це унікальна функція, яка має нову настройку на 2019 рік. Вона гарантує більш ефективне зчеплення і кращий контроль при прискоренні мотоцикла, особливо в складних дорожніх умовах. Її можна активувати на перемикачі на кермі під час їзди. Простим натисненням двох кнопок на холостому ходу водій також може активувати КОНТРОЛЬ ЗАПУСКУ, забезпечуючи найбільш ефективний запуск. Завдяки переробленому налаштуванню, Launch Control тепер отримує перевагу від Traction Control, зменшуючи обертання колеса для максимально можливого зчеплення. Перемикач карти також дає гонщикові можливість вибрати альтернативну карту потужності, крім стандартної конфігурації, надаючи йому варіанти під час гонки. Простим натисненням двох кнопок на холостому ходу водій також може активувати КОНТРОЛЬ ЗАПУСКУ, забезпечуючи найбільш ефективний запуск. Завдяки переробленому налаштуванню, Launch Control тепер отримує перевагу від Traction Control, зменшуючи обертання колеса для максимально можливого зчеплення. Перемикач карти також дає гонщикові можливість вибрати альтернативну карту потужності, крім стандартної конфігурації, надаючи йому варіанти під час гонки.
Охолодження
Підтримка оптимальної температури двигуна має вирішальне значення для забезпечення постійної потужності протягом всієї поїздки. KTM 450 SX-F оснащений нещодавно розробленими радіаторами, які встановлені на 12 мм нижче, ніж у попередників. Це знижує центр ваги і ідеально відповідає дизайну нових кожухів, щоб досягти ідеальної ергономіки. Завдяки використанню технології CFD (обчислювальна гідродинаміка) в поєднанні з продуманою схемою циркуляції охолоджуючої рідини, інноваційна система забезпечує оптимальну температуру двигуна для максимальної продуктивності незалежно від умов. Радіатори також оснащені спеціальними захисними пристроями, які не тільки служать захистом від летять каміння і сміття, але також є захисною скобою, яка розсіює енергію навколо радіаторів.
Випуск
Коли справа доходить до поліпшеної потужності і продуктивності, новий вихлоп на всіх 4-тактних моделях відіграє ключову роль і дає результат, який важко перевершити. Він має нову, специфічну для моделі колекторну трубу з додатковим вдосконаленим резонатором під назвою FDH (Flow Design Header), який представляє собою невелику камеру навколо труби. Глушник має новий профіль з алюмінієвого рукава і нову заглушку, а також перероблений внутрішній дизайн. Нова форма дозволяє розібрати вихлоп без зняття амортизатора, а також забезпечує кращий доступ до амортизатора. Ще однією перевагою нової форми є більш тонка ергономіка, завдяки якій мотоцикл відчувається вже, без шкоди для нормативних меж шуму.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.