ДВИГУН ТА ВИПУСК

Усередині KTM 790 DUKE ховається компактна силова установка з паралельними здвоєними циліндрами об'ємом 799 куб. см, просто чекає, щоб розірвати гірський перевал або пряму. Цей новий двигун володіє винятковою ефективністю, кращої в своєму класі потужністю і крутним моментом.
ДВИГУН
Створений для крутного моменту, цей рідинно-охолоджуваний 8-клапанний агрегат DOHC видає 87 Нм при 8000 об / хв. і 105 к.с. Тим часом, вдосконалена система управління руху по дротах гарантує відмінну роботу, а також низьку витрату палива і показники викидів.
Головка циліндрів DOHC з 8 клапанами має розподільчі вали з двома ланцюговими приводами і одну свічку запалювання на циліндр. Крім того, розподільні вали в DUKE 790 легше, ніж ковані розподільні вали. Покриття для пальців DLC, сталеві клапани і гідравлічний натягувач ланцюга завершують складання головки блоку циліндрів.
Ніхто не насолоджується неприємними флюїдами. Ось чому KTM 790 DUKE використовує балансирні вали, розташовані перед колінчастим валом і в голівці циліндрів, щоб забезпечити плавну подачу потужності і мінімальну вібрацію.
Алюмінієвий блок з покриттям є невід'ємною частиною конструкції корпусу двигуна об'ємом 799 куб. Ця конструкція циліндра з відкритим корпусом забезпечує оптимальне охолодження, поліпшені виробничі допуски і надійність.
Ковані поршні з трьома поршневими кільцями в поєднанні з покритим DLC (Diamond Like Coating) і поршневим пальцем забезпечують легку конструкцію. Це зводить до мінімуму зворотно-поступальну вагу, що зменшує обертові маси, покращує загальне управління і максимізує обертання двигуна.
Вперше для KTM модель 790 DUKE оснащена горизонтально розділеним картером, який виготовлений з алюмінію під високим тиском, що дозволяє зменшити товщину стінок і зменшити вагу.
Муфта зчеплення дозволяє водіям впевнено входити в повороти, які не блокуючи заднє колесо при різкому уповільненні або при перемиканні на знижену передачу, залишаючись при цьому легким при натисканні пальцем.
У двигуні використовується компактна напівсуха система відстійника, в якій масло активно відкачується з картера, картера зчеплення і коробки передач. Це забезпечує достатній потік масла через двигун, зменшуючи втрати потужності через тертя. Для охолодження масла, двигун оснащений масляним радіатором, аналогічним встановленому в більших двигунах LC8.
Замість того, щоб дросельні клапани електронної системи упорскування контролювалися тросами, проводка обробляє руху рукоятки дросельної заслінки за допомогою електронних датчиків і, відповідно, активує дросельні клапани за допомогою серводвигунів. Проте, наше управління по проводах на KTM 790 DUKE електронним чином переводить команди дросельної заслінки водія в кращі положення дросельної заслінки для поточної ситуації їзди.
Краса нержавіючої сталі. Середній демпфер централізує масу і дозволяє створити відносно невеликий глушник, який відтворює вражаючий звук. Сотні випробувальних стендів і складне моделювання гарантували, що ця вихлопна система вносить вирішальний вклад в криву крутного моменту і чудові стандарти викидів.
ПОВІТРЯНИЙ ФІЛЬТР
Корпус повітряного фільтра щільно прилягає до підрамника, а повітрозабірник знаходиться з боків, що дозволяє мотоциклу зберігати прохолоду, поки Ви його використовуєте.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.