ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

KTM 790 DUKE в стандартній комплектації також володіє серйозним розумовим потенціалом. Подача 78 кВт (105 к.с.) і 87 Нм ефективно контролюється передовою електронікою і допоміжними пристроями для наступного покоління. Навіть коли Ви заграєте з обмеженням, комбінація KTM самого передового програмного забезпечення і електроніки в світі мотоциклетного спорту дозволяє Вам легко вибирати рівень і ступінь допомоги, необхідні для максимізації вашого фактора гострих відчуттів при будь-якій поїздці. Все, що Вам потрібно зробити, це зосередитися на дорозі попереду і триматися міцніше.

ДОПОМІЖНІ СИСТЕМИ

Режим треку, як випливає з назви, пропонує необмежені гострі відчуття і характеристики READY TO RACE. Він має функцію управління запуском, змінну регулювання ковзання, підвищену реакцію дросельної заслінки і можливість відключення Anti-Wheelie.
Контроль тяги на мотоциклі (MTC) є важливою частиною KTM 790 DUKE. MTC є чутливу до кута нахилу систему контролю тяги, яка знижує потужність двигуна з надзвичайно плавній, ледь помітною силою. Залежно від обраного режиму їзди, MTC також допускає кілька рівнів зчеплення на задньому колесі. Але це ще не кінець - Шибайголови, ми даємо Вам можливість її вимкнути!
KTM 790 DUKE забезпечує плавний рух без підвищених і знижених швидкостей завдяки власній системі Kicks в Quickshifter +. Він зчитує і реагує на Вашу поїздку під будь-яким навантаженням, щоб забезпечити швидке переключення передач. При перемиканні на знижену передачу система зіставляє частоту обертання двигуна зі швидкістю нижньої передачі.
362/5000 KTM 790 DUKE оснащений стандартним регулятором прослизання двигуна (MSR), який працює в протилежному напрямку від MTC. Це означає, що немає ніякої можливості випадково заблокувати заднє колесо при перемиканні на знижену передачу або різкому відключенні. MSR гарантує, що Ви збережете повну тягу і доповнює муфту зчеплення, і особливо ефективний в ситуаціях з низьким зчепленням.
Режим Supermoto дозволяє ентузіастам і досвідченим гонщикам заблокувати заднє колесо - обов'язкова умова для відданої їзди Supermoto і навмисно виконаних слайдів. Це означає, що ABS відключається на задньому колесі, зберігаючи функцію ABS на передньому колесі.
211/5000 Ключовим компонентом комплексного пакету допомоги Bosch MSC є чутливий на поворотах ABS. Коротше кажучи, це означає, що у водіїв підвищується впевненість при різкому гальмуванні навіть при екстремальних кутах нахилу.
РЕЖИМИ ЇЗДИ
Гонщики можуть вибрати один з чотирьох режимів їзди, а саме: Спорт для більш агресивної їзди, Вулиця для комфортної їзди по місту, Дощ, коли все стає трохи слизько, і режим абсолютної атаки - Трек. Це дає пілотам KTM 790 DUKE повну вихідну потужність, можливість вимкнути регулятор тяги, згладити газ, відключити антиблокувальну систему.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.