1290 SUPER DUKE R

1290 SUPER DUKE R

ШАСІ

В основі KTM 1290 SUPER DUKE R лежить капітальний ремонт шасі. Володіючи повністю новою рамою, в 3 рази перевищує жорсткість на кручення попередніх моделей, більш липкі шини, більш розумну підвіску WP, алюмінієво-вуглецевий композитний підрамник і повністю переглянуту геометрію, король DUKES став легше, жорсткіше і швидше.
РАМА
Нова концепція рами, в якій двигун використовується для збільшення жорсткості на кручення, привела до того, що KTM 1290 SUPER DUKE R в 3 рази жорсткіше, ніж його попередник. Це забезпечує легке, що вселяє впевненість положення при їзді, що в кінцевому підсумку призводить до більш швидкій їзді. Це досягається за рахунок максимізації зворотного зв'язку від шасі і передньої шини. У рамі також використовуються труби більшого діаметру з більш тонкими стінками, що є найбільшим показником економії ваги на велосипеді - економія 2 кг у порівнянні з попередньою моделлю.
РАМА
Мульти-спритність - назва гри, коли справа доходить до хвоста цього Звіра. Абсолютно новий і більш легкий композитний підрамник поєднує в собі ряд функцій, що дозволяють знизити вагу і підвищити функціональність. Сидіння пасажира, тримач номерного знака і задні ліхтарі кріпляться болтами безпосередньо до конструкції підрамника без додаткових кронштейнів або навісного обладнання.
МАЯТНИК
Щоб збільшити чутливість і тягу, довший односторонній маятник був переміщений ближче до вихідної зірочці для більшого контролю при відключенні харчування. Засіб пересування точки повороту покращує загальну геометрію і переміщення.
ПІДВІСКА
Уявіть, що елементи підвіски на BEAST - це м'язи, які працюють, щоб максимально ефективно впливати на землю. Кожен компонент був розглянутий, щоб поліпшити обробку, зручні налаштування і продуктивність.
ПЕРЕДНЯ ВИЛКА
Більш легкі і повністю регульовані вилки WP APEX мають функцію стиснення і налаштування відскоку. Це дозволяє гонщикам точно налаштувати передню частину для повномасштабних атак на вершині або досягти ідеальної плюшу на довгі години в дорозі. А якщо цього недостатньо, щоб знайти передній край обробки, настроюються параметри попереднього навантаження допоможуть вам знайти остаточну стійку зовнішнього інтерфейсу.
ПОТРІЙНИЙ ЗАТИСКАЧ
Нові легші ковані алюмінієві потрійні затискачі зі зміщенням 32 мм були узгоджені з алюмінієвою рульовою колонкою для додаткової економії ваги. По суті, це біт, який з'єднує гайку, яка утримує кермо, з переднім кінцем.
АМОРТИЗАТОР
Нещодавно розроблений задній амортизатор WP APEX оснащений окремими резервуарами для газу і масла, що робить його легше і компактніше, ніж його попередник. Він також повністю регульований, з окремими високошвидкісними і низькошвидкісними регуляторами і ручним регулятором попереднього навантаження «не потрібні інструменти» для максимальної настройки задніх амортизаторів.
ЗЧЕПЛЕННЯ
Завдяки потужному важелю, нове зчеплення в задній частині допомагає згладити нерівні дороги, в той же час гарантуючи, що дія на трасі повної атаки залишається безкомпромісним. Прогресивний характер демпфірування також забезпечує оптимізований опір демпфировання і занурення.
КОЛЕСА
Ці колеса не просто створені дизайнерською ручкою - вони є продуктом складної системи САПР, яка визначає кращу форму з точки зору міцності і легкості. Це означає, що ці колеса спроектовані до найдрібніших деталей, вони легші, ніж раніше, і виглядають чудово.
ШИНИ
Абсолютно нові шини BRIDGESTONE S22 - 120/70/17 спереду і 200/55/17 ззаду - були спеціально розроблені для KTM 1290 SUPER DUKE R. Володіючи тонкодисперсним кремнеземистим складом, вони пропонують значно поліпшене зчеплення з дорогою у вологих погодних умовах, що забезпечує виняткові характеристики на дорозі, а також феноменальну керованість на трасі.
ГАЛЬМА
Царство в THE BEAST забезпечується 4-поршневими моноблоковими супортами BREMBO Stylema, які кріпляться до плаваючих дискам 320 мм спереду, і двохпоршневим плаваючим супортом, кусаючим 240 мм диском позаду.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.