1290 SUPER DUKE R

1290 SUPER DUKE R

ДВИГУН ТА ВИПУСК

Легенда свідчить, що якщо ви йдете по вулицях Маттігофена в повний місяць, ви можете почути його рев. Отже, ми зробили цю частину, але не можна заперечувати легендарний статус V-близнюка 1301 куб. Тепер цей ще більш потужний, ніж раніше, цей потужний двигун був створений для того, щоб витримати все, на що ви здатні.
ДВИГУН
Якщо це не зламано, не виправляйте це. Але у що б то не стало, зробіть це більш сердитим! Модель V-Twin потужністю 1301 куб. См і потужністю 177 к.с. і 140 Нм пройшла тонкий, але вражаюче розвиток. Оптимізований, щоб бути легким, але зберігаючи свій крутний характер, цей потужний двигун є еталоном еволюції V-twin. А з новими опорами двигуна і важільного механізму, які доповнюють загальну структуру всього пакета - це буквально та частина, яка скріплює THE BEAST.
КОРПУС ДВИГУНА
Більш тонкі кожухи двигуна і вдосконалені кріплення водяного і масляного радіаторів дозволили знизити вагу на 0,8 кг. Подача масла також була покращена завдяки легкої алюмінієвої масляної магістралі, що усуває необхідність в системі з подвійними стінками. Крім того, кронштейн двигуна і кріплення важеля були вбудовані в корпус двигуна, що забезпечує більш жорстке з'єднання. Це також призвело до збільшення шарнірного важеля на 5 мм для підвищення стійкості і запобігання присідання.
ІНЖЕКТОРИ
Нові форсунки з верхньою подачею і корпусу дроселів 56 мм забезпечують поліпшену повітряно-паливну суміш на високих оборотах. Це призводить до збільшення крутного моменту і економії палива у всьому діапазоні оборотів.
КОРОБКА ПЕРЕДАЧ
Вам не завжди потрібні великі зміни, щоб мати великі відмінності. Фактично, коли справа доходить до коробки передач PANKL, ми зробили кілька невеликих змін, які привели до більш швидкого переключення, більш короткому переключенню і легшою модуляції важеля. Плавне перемикання також досягається завдяки поліпшеному шлицевому валу і бронзовому мідному покриттю на качанах перемикання. Навіщо все це? Простіше кажучи - більш швидкий час зміни дорівнює прискоренню.
ПОДВІЙНЕ ЗАПАЛЮВАННЯ
Когда дело доходит до эффективного сжигания топлива, две искры лучше, чем одна. Система двойного искрового зажигания использует более мощные катушки зажигания и две свечи зажигания в каждой головке цилиндров. Это обеспечивает оптимизированную последовательность стрельбы, что приводит к увеличению мощности, улучшению управления, снижению расхода топлива и уменьшению выбросов.
ПОВІТРОЗАБІРНИК
Щоб виступати як Звір, KTM 1290 SUPER DUKE R повинен дихати як Звір. Завдяки абсолютно новому воздухозаборнику плунжера, розташованому в новій масці для фар, цей пристрій для зняття поривів максимізує потік, нагнітаючи повітря в камери згоряння. Це, в свою чергу, знижує ймовірність низького тиску повітря і збільшує швидкість згорання палива. Додавання нещодавно розробленого і легкодоступного корпусу повітряного фільтра також полегшує обслуговування.
ТИТАНОВИЙ ВПУСКНИЙ КЛАПАН
Сучасні оброблені впускні клапани з титану з PVD-покриттям з нітриду хрому - наскільки вражаюче це звучить? Вони мають плоску конструкцію і важать на 19 грамів менше, ніж сталеві впускні клапани. У поєднанні з меншою камерою згорання на KTM 1290 SUPER DUKE R ступінь стиснення складає 13,6: 1 і, в кінцевому підсумку, більше потужність.
ГОЛОВКИ ЦИЛІНДРІВ
Завдяки резонаторних камер на голівках циліндрів, які були розроблені для збільшення крутного моменту на оборотах від нижнього до середнього діапазону, трансмісія KTM 1290 SUPER DUKE R працює більш плавно, споживає менше палива і скорочує викиди CO2 приблизно на 10%.
ПРОСЛИЗАЮЧЕ ЗЧЕПЛЕННЯ
Хоча змінна муфта PASC з мастилом під тиском допускає модуляцію зчеплення у вигляді легкого пера при прискоренні, то, як вона справляється з уповільненням, це дійсно вражаючий момент. Коли двигун відчуває екстремальний зворотний крутний момент під час агресивного перемикання зі зниженою швидкості, зчеплення розмикається, щоб запобігти блокуванню заднього колеса, надаючи водієві повний контроль і ідеальну швидкість входу при полюванні на вершини.
ЇЗДА ПО ДРОТАХ
Поїздка по дротах на KTM 1290 SUPER DUKE R проходить зайву милю. Він в електронному вигляді переводить команди дросельної заслінки водія в кращі положення дросельної заслінки для поточної ситуації водіння. Задуха, тряска і мимовільні захоплення залишилися в минулому. Добровільні, однак, можуть легко стати справою вашого майбутнього.
КАРТЕР
У битві фізики і вибухових дірок в просторово-часовому континуумі легше стає швидше. Але коли ви працюєте з чистим голим звіром, пошук місця для обрізки жиру часто є складним завданням. Масу знімають з картерів, роблячи їх трохи тонше, що в поєднанні з новим водяним насосом і легшою кришкою зчеплення забезпечує істотну загальну економію ваги.
ПОРШНІ
Технологія кованих поршнів, створена за формуле1, означає, що ми можемо розширити межі несучої здатності, незважаючи на надзвичайно коротку і легку конструкцію. Це призводить до мінімальної зворотно-поступальної вазі і максимальної чуйності. Спідниці поршня також мають ультрасучасне тверде анодируване покриття, яке зводить до мінімального тертя, додаючи двигуну свободу обертання. Більш того, зносостійкість цих деталей додає багато років до вже вражаючого терміну служби двигуна.
ВИХЛОПНА СИСТЕМА
Це не той випадок, коли «кора гірше, ніж укус» - цей Звір реве! До 60 мм розміри водостічних труб в колекторах оптимізують потік газу, в той час як 2 каталітичних нейтралізатора контролюють викиди без шкоди для потужності V-образного двигуна або потужності.
ПОВІТРЯНИЙ ФІЛЬТР
Щоб виступати як Звір, KTM 1290 SUPER DUKE R повинен дихати як Звір. Завдяки абсолютно новому воздухозаборнику плунжера, розташованому в новій щоглі для фар, цей пристрій для зняття поривів максимізує потік повітря в абсолютно нову оптимізовану CFD повітряну камеру з новими меншими резонаторними камерами. Таке розташування максимізує потік за рахунок нагнітання повітря в камери згоряння. Це, в свою чергу, знижує ймовірність низького тиску повітря і збільшує швидкість згоряння палива. Додавання нещодавно розробленого і легкодоступного корпусу повітряного фільтра також полегшує обслуговування.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.