
1290 SUPER DUKE R
1290 SUPER DUKE R
ЕРГОНОМІКА ТА КОМФОРТ
Тут ми не будемо обмірковувати слова - модель KTM 1290 SUPER DUKE R створена для енергійної їзди без шкоди для комфорту водія. Резервуар з рестайлінгом забезпечує кращу підтримку водієві, в той час як більш низькі, змінювані керма і регульовані ніжки забезпечують підвищений комфорт на дорозі і більший контроль на треку.

РУЛЬОВЕ УПРАВЛІННЯ
НЕ БРАКУЄ ПРИВОДІВ
Знайти оптимальне положення для сидіння легко за допомогою регульованого керма шириною 760 мм. Вершники можуть налаштувати свій кращий виліт з 4-ма положеннями більше 21 мм спереду назад, що дозволяє легко атакувати повороти і має вирішальне значення для підвішування на прямих.
РУЛЬОВЕ УПРАВЛІННЯ
Знайти оптимальне положення для сидіння легко за допомогою регульованого керма шириною 760 мм. Вершники можуть налаштувати свій кращий виліт з 4-ма положеннями більше 21 мм спереду назад, що дозволяє легко атакувати повороти і має вирішальне значення для підвішування на прямих.

РУЛЬОВЕ УПРАВЛІННЯ
KTM 1290 SUPER DUKE R може похвалитися абсолютно новою панеллю приладів TFT з розширеною функціональністю. Щоб отримати доступ до цього, було пр...
РУЛЬОВЕ УПРАВЛІННЯ
KTM 1290 SUPER DUKE R може похвалитися абсолютно новою панеллю приладів TFT з розширеною функціональністю. Щоб отримати доступ до цього, було проведено велику кількість випробувань для розробки надійного і інтуїтивно зрозумілого розподільного пристрою для мотоциклів, яке випадково натискає всі потрібні кнопки. Тепер вершники можуть легко регулювати прослизання колеса за допомогою кнопок весла на розподільчому пристрої, перебуваючи в режимі TRACK, або можуть встановити два програмованих перемикача для швидкого доступу до вибраних функцій або налаштувань за своїм вибором.

СЕЛЕКТОР МЕНЮ
Важелі гідравлічного гальма і зчеплення полегшують керування одним пальцем, а повне регулювання досяжності гарантує, що вони знаходяться в межах...
СЕЛЕКТОР МЕНЮ
Важелі гідравлічного гальма і зчеплення полегшують керування одним пальцем, а повне регулювання досяжності гарантує, що вони знаходяться в межах досяжності навіть найвимогливіших райдерів.

СИДІННЯ
РОБОТА В КОМФОРТІ
Там немає сумнівів в облікових даних продуктивності BEAST. Але це не означає, що гонщики теж повинні жертвувати міжміським комфортом. Поки KTM 1290 SUPER DUKE R перебуває вдома на трасі, спочатку це голий вуличний велосипед. Це означає, що комфорт пасажирів був ретельно продуманий і спроектований таким чином, щоб забезпечити реальну їзду в два етапи.
СИДІННЯ
Там немає сумнівів в облікових даних продуктивності BEAST. Але це не означає, що гонщики теж повинні жертвувати міжміським комфортом. Поки KTM 1290 SUPER DUKE R перебуває вдома на трасі, спочатку це голий вуличний велосипед. Це означає, що комфорт пасажирів був ретельно продуманий і спроектований таким чином, щоб забезпечити реальну їзду в два етапи.

ПІДНІЖКИ
ДОРОГОЦІННА КОЛЕКЦІЯ
Великі похилі кути входять в стандартну комплектацію завдяки продуманому позиціонуванню ножних опор, які також забезпечують комфорт на дорозі. Однак подальше уточнення також можливо з двома позиціями, які піднімають кілочки вище і далі назад для більш агресивну позицію. І, як і слід було очікувати, схема перемикання передач може бути легко змінена на 5 вниз, 1 вгору для повних атак треку BEAST MODE. Важелі перемикання передач і гальма також повністю регулюються.
ПІДНІЖКИ
Великі похилі кути входять в стандартну комплектацію завдяки продуманому позиціонуванню ножних опор, які також забезпечують комфорт на дорозі. Однак подальше уточнення також можливо з двома позиціями, які піднімають кілочки вище і далі назад для більш агресивну позицію. І, як і слід було очікувати, схема перемикання передач може бути легко змінена на 5 вниз, 1 вгору для повних атак треку BEAST MODE. Важелі перемикання передач і гальма також повністю регулюються.