
1290 SUPER DUKE GT
1290 SUPER DUKE GT
ШАСІ
Шасі KTM 1290 SUPER DUKE GT - це диво високих технологій. Завдання: розмістити в собі величезну потужність V-twin без шкоди для високопродуктивних далеких можливостей як на трасі, так і на дорогах загального користування. Використовуючи висококласні компоненти і передові технології, практично неможливе завдання балансування, необхідна для створення GT, була досягнута завдяки складним процесів і технологій моделювання шасі, розробки і будівництва.

рама
побудована для комфорту
Підказка в назві. KTM 1290 SUPER DUKE GT призначений для швидкого і зручного покриття. Завдяки покращеній ергономіці, електронному регулюванню підвіски і вражаючому діапазону бака, SUPER DUKE GT є ідеальним компаньйоном для подорожей.
рама
Підказка в назві. KTM 1290 SUPER DUKE GT призначений для швидкого і зручного покриття. Завдяки покращеній ергономіці, електронному регулюванню підвіски і вражаючому діапазону бака, SUPER DUKE GT є ідеальним компаньйоном для подорожей.

підрамник
Підрамник на KTM 1290 SUPER DUKE GT, спроектований для підтримки великої ваги, а також повнорозмірних кофрів.
Підрамник на KTM 1290 SUPER DUKE GT, спроектований для підтримки великої ваги, а також повнорозмірних кофрів.

маятник
Односторонній маятник на KTM 1290 SUPER DUKE GT є не тільки самим легким в своєму класі, але і ретельно виготовленим і щедро спроектованим, що є...
Односторонній маятник на KTM 1290 SUPER DUKE GT є не тільки самим легким в своєму класі, але і ретельно виготовленим і щедро спроектованим, що є підбадьорливим стимулом енергійним далеких подорожей.

підвіска
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ПІДВІСКА
Інноваційна напівактивна підвіска WP з новим налаштуванням для ідеального комфорту, безпеки і регулювання на KTM 1290 SUPER DUKE GT. Це дозволяє водієві легко відрегулювати налаштування підвіски одним натисканням кнопки, а розширені можливості сенсорного управління подбають про деталі. Крім очікуваних налаштувань «Комфорт», «Вулиця» і «Спорт», гонщик також може взяти до уваги додаткову вагу, а SCU (блок управління підвіскою) адаптує швидкості демпфірування, навантаження і протидії клівкам в режимі реального часу. Він т...
підвіска
Інноваційна напівактивна підвіска WP з новим налаштуванням для ідеального комфорту, безпеки і регулювання на KTM 1290 SUPER DUKE GT. Це дозволяє водієві легко відрегулювати налаштування підвіски одним натисканням кнопки, а розширені можливості сенсорного управління подбають про деталі. Крім очікуваних налаштувань «Комфорт», «Вулиця» і «Спорт», гонщик також може взяти до уваги додаткову вагу, а SCU (блок управління підвіскою) адаптує швидкості демпфірування, навантаження і протидії клівкам в режимі реального часу. Він також контролює стан водія, використовуючи інформацію, надану набором датчиків ходу і акселерометрів, щоб забезпечити оптимальні характеристики підвіски в будь-яких умовах.

рульовий демпфер
Якщо Ви були в дорозі досить довго, Ви майже напевно зіткнетеся з поганим покриттям асфальту. Завдяки надійному і чутливому рульовому амортизато...
Якщо Ви були в дорозі досить довго, Ви майже напевно зіткнетеся з поганим покриттям асфальту. Завдяки надійному і чутливому рульовому амортизатору WP, встановленому в стандартній комплектації на KTM 1 290 SUPER DUKE GT, неприємний відскік через нерівності значно зменшений.

колеса
Pirelli Angel GT, встановлений на KTM 1290 SUPER DUKE GT, пропонує ідеальне поєднання туристичних і спортивних якостей. Ці безкамерні шини для спортивних турів встановлені на легкосплавні диски, виготовлені методом лиття під низьким тиском. Ці напівлегкі колеса не тільки роблять мотоцикл легше в цілому, але і зводять до мінімуму безпружинні маси і момент інерції для поліпшеного і безпечного управління.
колеса
Pirelli Angel GT, встановлений на KTM 1290 SUPER DUKE GT, пропонує ідеальне поєднання туристичних і спортивних якостей. Ці безкамерні шини для спортивних турів встановлені на легкосплавні диски, виготовлені методом лиття під низьким тиском. Ці напівлегкі колеса не тільки роблять мотоцикл легше в цілому, але і зводять до мінімуму безпружинні маси і момент інерції для поліпшеного і безпечного управління.

гальмівна система
сила гальмування
Більш ніж достатнє уповільнення забезпечується на передньому колесі двома радіально встановленими чотирипоршневими моноблоковими супортами, захоплюючими плаваючими дисками діаметром 320 мм. Відстань між важелем ручного гальма і кермом регулюється таким чином, щоб важіль завжди був в межах легкої досяжності для кожного водія. Переднє гальмо отримує ефективну підтримку від дискового гальма на задньому колесі, яке має диск діаметром 240 мм і двухпоршневий супорт. Величезний потенціал гальм може бути використаний в повній...
гальмівна система
Більш ніж достатнє уповільнення забезпечується на передньому колесі двома радіально встановленими чотирипоршневими моноблоковими супортами, захоплюючими плаваючими дисками діаметром 320 мм. Відстань між важелем ручного гальма і кермом регулюється таким чином, щоб важіль завжди був в межах легкої досяжності для кожного водія. Переднє гальмо отримує ефективну підтримку від дискового гальма на задньому колесі, яке має диск діаметром 240 мм і двухпоршневий супорт. Величезний потенціал гальм може бути використаний в повній мірі завдяки його спортивно налаштованій антиблокувальній системоі. АБС навіть має режим супермото.

паливний бак
удар по довгій дорозі
23-літровий паливний бак великої дальності в поєднанні з низькою витратою палива 1290 V-Twin-двигуна легко забезпечує сотні кілометрів захоплюючої їзди, не піклуючись про заправні станції - важлива перевага для турів по пустельних регіонах. Паливний бак також захищає нижню частину тіла водія від вітру і погоди, забезпечуючи додатковий комфорт кілометр за кілометром.
паливний бак
23-літровий паливний бак великої дальності в поєднанні з низькою витратою палива 1290 V-Twin-двигуна легко забезпечує сотні кілометрів захоплюючої їзди, не піклуючись про заправні станції - важлива перевага для турів по пустельних регіонах. Паливний бак також захищає нижню частину тіла водія від вітру і погоди, забезпечуючи додатковий комфорт кілометр за кілометром.