
1290 SUPER DUKE GT
1290 SUPER DUKE GT
ДВИГУН ТА ВИПУСК
Заснований на вдосконаленому 1301 куб. см. двигуні KTM 1290 SUPER DUKE R, KTM 1290 SUPER DUKE GT - це альфа в своєму сегменті. V-Twin володіє такими потужними функціями, як оновлення впускних клапанів з титану і вдосконалені резонаторні камери. Для повністю завантажених турів великий крутний момент від низу до верху означає, що у Вас менше необхідності в великих переходах передач. Більш того, цей крутний момент означає, що гірські перевали легко долаються навіть при повному завантаженні з пасажиром.

ДВИГУН
Силова установка KTM 1290 SUPER DUKE GT, створена на основі «Звіра», ідеально відповідає своєму суверенному зовнішньому вигляду. Завдяки потужності 175 к.с. і крутним моментом 141 Нм, він такий же вбивця супербайків, як і його зведений брат. Унікальне поєднання компонентів найвищої якості, таких як впускні клапани з титану, також об'єдналися для забезпечення загальної надійності і забезпечення інтервалів обслуговування в 15 000 км.
ДВИГУН
Силова установка KTM 1290 SUPER DUKE GT, створена на основі «Звіра», ідеально відповідає своєму суверенному зовнішньому вигляду. Завдяки потужності 175 к.с. і крутним моментом 141 Нм, він такий же вбивця супербайків, як і його зведений брат. Унікальне поєднання компонентів найвищої якості, таких як впускні клапани з титану, також об'єдналися для забезпечення загальної надійності і забезпечення інтервалів обслуговування в 15 000 км.

Головка блоку циліндрів
Ключовим елементом видатної продуктивності і плавного відгуку 1301 куб. см. 75 ° V-twin є передові головки блоку циліндрів з чотирма клапанами....
Ключовим елементом видатної продуктивності і плавного відгуку 1301 куб. см. 75 ° V-twin є передові головки блоку циліндрів з чотирма клапанами. Вони об'єднують запалювання з двома свічками, оптимізовані по потоку порти, легкі титанові клапани і резонаторні камери для самого гладкого двоциліндрового мотоцикла в місті.

паливна карта
Коли Ви подорожуєте удвох, останнє, що Вам потрібно - це ривок. KTM розробила карту EFI в поєднанні з підшипником ковзання та синхронізацією, що...
Коли Ви подорожуєте удвох, останнє, що Вам потрібно - це ривок. KTM розробила карту EFI в поєднанні з підшипником ковзання та синхронізацією, щоб передати низьку потужність на дорогу з меншою вібрацією і зниженим шумом двигуна.

колінчастий вал
Реагує і вільно обертає характер двигуна KTM 1290 SUPER DUKE GT обумовлений низькою зворотно-поступальною вагою його колінчастого вала.
Реагує і вільно обертає характер двигуна KTM 1290 SUPER DUKE GT обумовлений низькою зворотно-поступальною вагою його колінчастого вала.

Подвійне запалювання
Система запалювання з двома штепсельними вилками управляє двома свічками запалювання різного розміру в кожній головці циліндрів незалежно один в...
Система запалювання з двома штепсельними вилками управляє двома свічками запалювання різного розміру в кожній головці циліндрів незалежно один від одного таким чином, щоб забезпечити більш ефективне згорання і більш плавну, оптимально контрольовану послідовність згорання. Результат: більше потужності, кращий контроль, менша витрату палива і менші викиди.

Управління по проводах
Система Ride-By-Wire на KTM 1 290 SUPER DUKE GT робить все можливе. За допомогою електронного переказу команд ручки газу в оптимальні положення...
Система Ride-By-Wire на KTM 1 290 SUPER DUKE GT робить все можливе. За допомогою електронного переказу команд ручки газу в оптимальні положення дросельної заслінки для поточної ситуації водіння вона обробляє руху рукоятки за допомогою електронних датчиків і, відповідно, активує дросельні заслінки за допомогою серводвигунів. Це означає більш плавну реакцію дроселя, зменшуючи ймовірність тряски і мимовільних ривків.

зчеплення
Маятникова муфта розмикається не тільки при занадто високому зворотному моменті двигуна, але і при відкритті дросельної заслінки. Перший запобіг...
Маятникова муфта розмикається не тільки при занадто високому зворотному моменті двигуна, але і при відкритті дросельної заслінки. Перший запобігає дестабілізації заднього колеса при різкому гальмуванні або уповільнення, останній зменшує зусилля руки, необхідне для перемикання передач, дозволяючи управляти зчепленням одним натисканням на щасливий курок.

поршень
Ми запозичили технологію Формули 1 при створенні поршнів в KTM 1 290 SUPER DUKE GT. Ковані конструкція поршня на KTM 1290 SUPER DUKE GT забезпеч...
Ми запозичили технологію Формули 1 при створенні поршнів в KTM 1 290 SUPER DUKE GT. Ковані конструкція поршня на KTM 1290 SUPER DUKE GT забезпечує високу міцність, незважаючи на надзвичайно коротку і легку конструкцію. Крім того, поршневі спідниці мають ультрасучасне анодируване покриття. Це не тільки знижує тертя, але і підвищує зносостійкість, що позитивно впливає на довговічність.