1290 SUPER DUKE GT

1290 SUPER DUKE GT

ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Тримайте KTM 1 290 SUPER DUKE GT під повним контролем, поки Ви повністю використовуєте його потенціал. Це забезпечує унікальний пакет електроніки цього мотоцикла. Електроніка, чутлива до похилого кутку, забезпечує максимальне і оптимальне зчеплення при гальмуванні або прискоренні, дозволяючи Вам впевнено полювати за горизонтами і ганятися за супербайком.

Допоміжні опції

Пакет допомоги MSC від BOSCH - це перша в світі чутлива до кута нахилу система ABS. Це дозволяє гонщикам завжди використовувати повну потужність своїх гальм, в той час як система регулює тиск у гальмах відповідно до кута нахилу мотоцикла для більш безпечного і передбачуваного гальмування в більш широкому діапазоні умов і сценаріїв. При необхідності його можна не тільки відключити, але і перевести в режим бездоріжжя.
Як випливає з назви, TPMS (система контролю тиску в шинах) контролює тиск в шинах (відображається) і негайно попереджає водія про будь-яку втрати тиску, раптової або поступової, про пошкодження шини або витоку клапана.
KTM 1290 SUPER DUKE GT має вбудовані в паливний бак поворотні ліхтарі. Вони складаються з трьох світлодіодних сегментів з використанням датчика кута нахилу системи MSC в якості тригера. Залежно від кута нахилу, поворотний ліхтар KTM може використовувати до всіх трьох сегментів, завжди забезпечуючи водієві ідеальний огляд того, куди він / вона йде. В поворотні ліхтарі вбудовані також світлодіодні індикатори, які надають KTM 12090 SUPER DUKE GT унікальний і ексклюзивний вид.
GT як і раніше є частиною сім'ї DUKE. Маючи це на увазі, ми перенесли режим Supermoto, щоб дозволити гострим гонщикам заблокувати заднє колесо, залишивши ABS активним на передньому колесі, що є обов'язковою умовою для проходження поворотів при ковзанні задніх коліс.
Після 10 секунд руху і 150 метрів відстані індикатор повороту автоматично зупиниться. При повторному натисканні він перераховується з нуля. Велике поліпшення з точки зору безпеки, так як тепер неможливо забути скинути індикатори.
Система контролю тяги мотоцикла (MTC) - це чутлива до кута нахилу система, яка реагує протягом декількох мілісекунд, як тільки заднє колесо виходить з-під контролю. Як би плавно і швидко вона не відкривалася, система закриває дросельну заслінку, щоб відновити зчеплення з дорогою. Стандартний антипробуксовочний механізм мотоцикла (MTC) пропонує чотири різних режими їзди - «Вулиця», «Спорт», «Дощ» і «Позашляховик», які вибираються за допомогою багатофункціонального перемикача на лівій рукоятці. Це, і є вимикач для сміливців!
KTM 1290 SUPER DUKE GT обладнаний гоночним Quickshifter + з гоночним приводом, що дозволяє перемикатися вгору і вниз без використання зчеплення. Він читає і реагує на вашу поїздку, тому перемикання відбувається так само швидко, як і ваше бажання.
Стандартний круїз-контроль сміється над далекими поїздками по автомагістралі. Перемикачі на лівій стороні керма і дисплей на приладовій панелі TFT дозволяють водієві інтуїтивно встановлювати і змінювати необхідну швидкість, так що Ви опинитеся там, де справжні веселощі починається із запасною енергією.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.