
1290 SUPER DUKE GT
1290 SUPER DUKE GT
ЕРГОНОМІКА ТА КОМФОРТ
Концепція поїздок на довгі дистанції KTM 1290 SUPER DUKE GT ніколи не увінчалася б успіхом, якби вона не могла збалансувати високопродуктивну їзду з комфортом на далеких дистанціях. Щоб досягти цього, GT розроблений для полегшення пересування і просте регулювання під час пілотування мотоцикла. Додайте гнучкість, необхідну для одного або двох райдерів, і Ви зрозумієте, що робить GT кращою крилатою ракетою великої дальності.

кермо
командний центр
Мабуть, найважливіша частина KTM 1290 SUPER DUKE GT. Кермо дає райдеру повний контроль, від невеликих вузлів рульового управління до регулювання режимів підвіски і їзди одним натисканням кнопки. Навіть кермо самонастроюється, має більше 22 мм руху і чотири положення. Але, що ще краще, KTM 1290 SUPER DUKE GT в стандартній комплектації оснащується ручками з підігрівом.
кермо
Мабуть, найважливіша частина KTM 1290 SUPER DUKE GT. Кермо дає райдеру повний контроль, від невеликих вузлів рульового управління до регулювання режимів підвіски і їзди одним натисканням кнопки. Навіть кермо самонастроюється, має більше 22 мм руху і чотири положення. Але, що ще краще, KTM 1290 SUPER DUKE GT в стандартній комплектації оснащується ручками з підігрівом.

пульт керування
Сторінки меню бортового комп'ютера вибираються і управляються за допомогою чотирьох клавіш управління перемикача режиму на лівій рукоятці. Це ду...
Сторінки меню бортового комп'ютера вибираються і управляються за допомогою чотирьох клавіш управління перемикача режиму на лівій рукоятці. Це дуже просто і інтуїтивно зрозуміло: «вгору» і «вниз» прокручують меню, ліва кнопка вибирає потрібний пункт, права підтверджує його. Кнопка виходу зліва від перемикача режимів може бути натиснута в будь-який час, щоб повернутися до попереднього рівня меню.

ножне управління
центральна точка контролю
Гонщики можуть вибрати три положення для важеля гальма і перемикання передач, щоб пристосувати черевики різних розмірів або просто знайти свою ідеальну перевагу перемикання або гальмування.
ножне управління
Гонщики можуть вибрати три положення для важеля гальма і перемикання передач, щоб пристосувати черевики різних розмірів або просто знайти свою ідеальну перевагу перемикання або гальмування.

вітрове скло
РЕГУЛЬОВАНИЙ 9-рівневий ЗАХИСТ від ВІТРУ
Абсолютно новий дизайн вітрового скла дає водієві максимальний захист від вітру і знижує шум на швидкості. Також був розроблений покращений регулятор вітрового скла, який дозволяє водієві регулювати 9 положень, утримуючи одну руку на газі.
вітрове скло
Абсолютно новий дизайн вітрового скла дає водієві максимальний захист від вітру і знижує шум на швидкості. Також був розроблений покращений регулятор вітрового скла, який дозволяє водієві регулювати 9 положень, утримуючи одну руку на газі.