1290 SUPER DUKE R

1290 SUPER DUKE R

ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Неперевершене гальмування від лідера світового ринку BREMBO, а також система допомоги MTC (Motorcycle Traction Control) і чутливий до нахилу ABS, розроблені в тісній співпраці з BOSCH, допомагають KTM 1290 SUPER DUKE R домінувати від початку до кінця. Вони дозволяють вам, або розкрити весь потенціал Звіра, або підкорити його лють, щоб легко і миттєво адаптуватися до мінливих умов і особистим потребам, за допомогою простого клацання селектора.

Допомога райдеру

Приборкання Звіра - це витвір мистецтва. 9.1 MP модулятор, який об'єднує таланти ефективного гальмування і модуляції тиску з високою якістю від BREMBO. Іншими словами довести буйний характер KTM 1290 SUPER DUKE R до керованої зупинки так само просто, як покласти один палець на важіль гальма.
А хто ж не любить подрифтіть час від часу? KTM 1290 SUPER DUKE R не просто любить це робити, він король в таких розвагах. Вибравши режим Supermoto, гонщики можуть відключити ABS на задньому колесі і залишити свій слід скрізь де побажають! Адже Звір зобов'язаний мітити свою територію.
На KTM 1290 SUPER DUKE R у гонщика є три режими їзди, які можна швидко вибрати за допомогою перемикача меню на кермі. У поєднанні з електронною ручкою газу, обраний режим їзди впливає на загальну чуйність двигуна, його максимальну пікову потужність і втручання MTC. Режими «Вулиця» і «Спорт» забезпечують потужність 177 к.с. і відповідно повну потужність при спортивної тязі. Режим «Дощ» обмежує максимальну потужність до 130 к.с. і дозволяє безпечно долати багато кілометрів в погану погоду з більш плавним і раннім втручанням протівобуксовочної системи.
Система контролю тяги на мотоциклі або MTC, це чутлива до кута нахилу система, вона враховує пляму контакту шин і автоматично регулює його зміни відповідно. Залежно від обраного режиму їзди, MTC допускає три різних рівня зчеплення на задньому колесі. Ну і природно, її можна повністю відключити, щоб розкрити більший потенціал Звіра.
Забудьте про ключі запалювання і механічно замкненими паливної кришці, КТМ 1290 SUPER DUKE R оснащений без ключовим доступом. Все, що вам потрібно, це покласти ключ передавач у вашу кишеню і не секунди не стояти на рівному місці.
Ваш смартфон можна підключити бездротовим способом до TFT-дисплею KTM 1290 SUPER DUKE R, що дає вам повний контроль над аудіо плеєром і вхідними викликами прямо на ходу. Вся відповідна стільникова інформація відображається на приладовій панелі, що дозволяє вам взаємодіяти зі смартфоном за допомогою перемикача меню, встановленого на лівому пульті, і тримати руки там, де вони повинні бути, на кермі.
Як випливає з назви, TPMS контролює тиск в шинах і попереджає гонщиків про потенційне пошкодження шин в разі втрати тиску на TFT-дисплеї. Надзвичайно корисна опція, для людей часто їздять по поганому дорожньому покриттю, ви ж не хочете виявити що ваше колесо пошкоджено, на швидкості 200 км / год? До того ж стежити за тиском в шинах не розбираючи при цьому колесо куди приємніше.
Автовідключення покажчиків повороту - величезна перевага з точки зору безпеки, оскільки тепер неможливо забути, що вони працюють. Індикатори перестають блимати через 10 секунд або через 150 метрів після їх активації. Не відволікайтеся від їзди, на всякі дрібниці.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.